En dan zeggen ze dat Wuyts te enthousiast doet over Boonenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
Nu wat beelden op Ned. 2.
Niet doen Tong, nu moet ik om je lachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Renner vraagt aan ploegleider Dekker wat ie moet doen.
'Je je je je je moet eh je moet mee in de aan aan aanval, maar dan wel wel wel onmid mid middelijk.'
Renner :
'Kut ze hebben inmiddels al een minuut voorsprong.'
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:13 schreef maril het volgende:
Zijn website
Afscheid.
7 Augustus 2006
Beste fans, Op 4 juli, tijdens de 3e etappe van de Tour de France, heb ik mijn laatste officiële wedstrijd gereden van mijn professionele. Morgen tijdens de Gouden Pijl rijd ik voor de laatste keer in Nederland. Op 4 november doe ik voor de laatste keer op Curaçao een rugnummer op. Dit was natuurlijk niet de bedoeling, maar de val in de buurt van Verviers heeft er voor gezorgd dat dit gebeurd. De val heeft een enorme impact gehad op mij. Dit heeft er voor gezorgd dat ik niet meer de vechtlust en motivatie heb om me conditioneel terug te vechten. Ook de angst om nog een keer te vallen speelt daar een rol in natuurlijk. Ook speelt mee dat ik de tijd te kort acht om op het allerhoogste niveau afscheid te nemen. Kortom, de timing van de val was niet geweldig. Of had ik gewoon om dat gat heen moeten rijden en niet moeten vallen? Dat zouden de enige twee verwijten kunnen zijn die ik mezelf zou kunnen maken. Dat doe ik echter niet. 4 juli is gebeurd, en de gevolgen zijn lastig. Nu ik die beslissing genomen heb, kan ik er goed mee leven. Ook omdat ik alvast met mijn nieuwe job kan beginnen. Ploegleider. Alvast rondkijken,mee lopen en ervaring opdoen. Zo besteed ik mijn tijd nuttig de komende maanden.
Met sportieve groeten, Erik Dekker.
Dat is toch prachtig? Damn, wat een mooie beelden. Hopelijk komt er ooit een dvd uit met alle laatste 10 kilometers van wedstrijden die hij wonquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Wuyts te enthousiast doet over Boonen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef Ambrosius het volgende:
Olympisch zilver mag ook er ook wel tussen vind ik.
Prachtige fotoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:54 schreef ScottTracy het volgende:
En natuurlijk de prachtige Parijs-Tours
[afbeelding]
En hoe, vanuit bijna stilstand haalde hij Basso nog bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Zijn laatste overwinning: een etappe in het critérium international (wat geen criterium is maar een aardig rittenkoersje)
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |