Luxeprobleemquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef luciferist het volgende:
eindelijk werkt dat spul hier, geen gezeik meer met torrents, alleen ik download alleen maar
ik doe niks anders.. pc aan grabit aan downloaden, nu al 5 dagen non-stop downloaden...
en inet gaat traag
Idem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef Thieske het volgende:
Dat had ik ook toen ik net de werking van nieuwsgroepen door had, wordt vanzelf minder.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef Thieske het volgende:
Dat had ik ook toen ik net de werking van nieuwsgroepen door had, wordt vanzelf minder.
Cfosspeed installerenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef luciferist het volgende:
eindelijk werkt dat spul hier, geen gezeik meer met torrents, alleen ik download alleen maar
ik doe niks anders.. pc aan grabit aan downloaden, nu al 5 dagen non-stop downloaden...
en inet gaat traag
Goed zo!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef luciferist het volgende:
en inet gaat traag
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef Ruuub het volgende:
als je newsgroups / nieuwsgroepen hebt (geen newsgroepen ^^) dan valt er niks te klagen
gebruik zelf xsnews, ook altijd nog goedkoper en met een retentie van 28 dagen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
50 dagen retentie![]()
al boeit het me geen flikker en vind ik 30 dagen ook goed.
Dat heb ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
Had ik een snellere abbo, dan zou ik eweka genomen hebben voor 7,50 onbeperkt downen
ewekaquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zit zelf bij D2D, 5 euro onbeperkt downen per maand. 2 Mbitlijntje, past perfect bij mijn cheapass 2 Mbitabbootje
Had ik een snellere abbo, dan zou ik eweka genomen hebben voor 7,50 onbeperkt downen
7,50quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je moet ook 7 euro per maand betalen geak, dan kan je in alle servers op top snelheid downloaden![]()
*kuch eweka.nl
Doe het dan meteen goed en doe het met Cfosspeed, vergeet die netlimiterproggie....quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef The_Joker het volgende:
Gebruik Netlimiter. Stel in dat je nog zo'n 20 kbps overhebt voor internetten en het gaat weer allemaal prima.
Maar, maar, maar, als je kunt downloaden van de nieuwsgroepen, dan hoef je toch geen 25 euro voor newsleecher te betalenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Welke downloadproggies gebruiken jullie btw? Ik heb grabit geprobeerd en die vond ik flut, newsreactor werkt geeneens met news.casema.nl, newsleecher bevalt het beste maar 25 euro per jaar vind ik wat te prijzig....
newsleecher. en 25 euro heb ik er wel voor over als ik zie wat een gemak het me geeft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Welke downloadproggies gebruiken jullie btw? Ik heb grabit geprobeerd en die vond ik flut, newsreactor werkt geeneens met news.casema.nl, newsleecher bevalt het beste maar 25 euro per jaar vind ik wat te prijzig....
Whaha inderdaad....quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, als je kunt downloaden van de nieuwsgroepen, dan hoef je toch geen 25 euro voor newsleecher te betalen![]()
Nieuwsgroepen is alles sneller beschikbaarquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Betalen om warez te leechentotally n00b wtf hebje daar aan.
Ik download bijna alles met gewoon 900kb/s met torrents dus waarom zou ik dan gaan betalen ?
Als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet. Dus blijf maar lekker bij je torrents Maikuuul.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ik download bijna alles met gewoon 900kb/s met torrents dus waarom zou ik dan gaan betalen ?
Tis een trial wat ik nu draai.... Als je doelt op een krek, die werken allemaal niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, als je kunt downloaden van de nieuwsgroepen, dan hoef je toch geen 25 euro voor newsleecher te betalen![]()
totaal niet te vergelijken. en je zult echt niet constant op die 900 zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
omdat je meer oudere games kan vinden op usenetquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
900 kb/s ja hoor... Je hebt zeker ook een lul van 30 cm?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Dan moet je toch lid worden van betere fora.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tis een trial wat ik nu draai.... Als je doelt op een krek, die werken allemaal niet.
ja, en die werken voor een dag of 2 en dan liggen ze er weer uit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet je toch lid worden van betere fora.
Want er zijn zat werkende versies in omloop.
Echt niet, ik draai al anderhalf jaar op dezelfde versie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, en die werken voor een dag of 2 en dan liggen ze er weer uit.![]()
echt wel, ik zit ook in maastricht maar leech met 900 kb/squote:Op maandag 7 augustus 2006 17:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
900 kb/s ja hoor... Je hebt zeker ook een lul van 30 cm?
Geloof me, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd. Ik had de optie: check new versions aanstaan. Daar komt het door denk ik dat op deze manier de key geverifieerd kan worden of zo en dat zal wel ergens in het register staan of zo...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet je toch lid worden van betere fora.
Want er zijn zat werkende versies in omloop.
ja ik heb 8mbit down maar mijn servers ondersteunen maar tot tussen de 400-450 kb/squote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
met een beetje abo moet dat meer dan genoeg zijn.![]()
dat kan best hoor.. ik haal dat ook bijna, maar niet met mijn servers ( ^ zie hierboven)quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
900 kb/s ja hoor... Je hebt zeker ook een lul van 30 cm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |