Luxeprobleemquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef luciferist het volgende:
eindelijk werkt dat spul hier, geen gezeik meer met torrents, alleen ik download alleen maar
ik doe niks anders.. pc aan grabit aan downloaden, nu al 5 dagen non-stop downloaden...
en inet gaat traag
Idem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef Thieske het volgende:
Dat had ik ook toen ik net de werking van nieuwsgroepen door had, wordt vanzelf minder.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef Thieske het volgende:
Dat had ik ook toen ik net de werking van nieuwsgroepen door had, wordt vanzelf minder.
Cfosspeed installerenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef luciferist het volgende:
eindelijk werkt dat spul hier, geen gezeik meer met torrents, alleen ik download alleen maar
ik doe niks anders.. pc aan grabit aan downloaden, nu al 5 dagen non-stop downloaden...
en inet gaat traag
Goed zo!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef luciferist het volgende:
en inet gaat traag
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef Ruuub het volgende:
als je newsgroups / nieuwsgroepen hebt (geen newsgroepen ^^) dan valt er niks te klagen
gebruik zelf xsnews, ook altijd nog goedkoper en met een retentie van 28 dagen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
50 dagen retentie![]()
al boeit het me geen flikker en vind ik 30 dagen ook goed.
Dat heb ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
Had ik een snellere abbo, dan zou ik eweka genomen hebben voor 7,50 onbeperkt downen
ewekaquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zit zelf bij D2D, 5 euro onbeperkt downen per maand. 2 Mbitlijntje, past perfect bij mijn cheapass 2 Mbitabbootje
Had ik een snellere abbo, dan zou ik eweka genomen hebben voor 7,50 onbeperkt downen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |