Als je dat nu zegt heb je een mes tussen je ribben.quote:
Yep. De helft van ons heeft nu nog last van de chemicaliën die er in zatenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef DrMarten het volgende:
Is het gele koffertje van Deetman al voorbij gekomen trouwens?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef DrMarten het volgende:
Is het gele koffertje van Deetman al voorbij gekomen trouwens?
quote:
Ik mocht ze nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:01 schreef erikh het volgende:
Ja die halve tennisballen leker het wel en dat er toen een aantal kinderen op het geweldige idee kwamen om die dingen op hun oog vast te laten zuigen. Toen werd ook dringend geadviseerd om er een gaatje in te maken, meteen het effect grotendeels weg.
Kent iemand nog die staafjes die je om je pols kon slaan en dat het dan in 1 keer een armband werd. Die waren helemaal fout
Lees de TT eensquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:02 schreef descendent1 het volgende:
Panini voetbalplaatjes; rolschaatsen en skippyballen; Guns 'n Roses; lego; Gi-joe poppetjes en mn crossfiets. Mijn jaren 90.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Yep. De helft van ons heeft nu nog last van de chemicaliën die er in zaten![]()
Je had die plaatjes ook van The A-Team. In een gele en rode serie dacht ik. Mén, die gingen hard op het schoolplein.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef erikh het volgende:
Voetbalplaatjes ja, ik had het complete euro 88 boek vol
Loop ik mezelf te quoten; nou ja; jaren 80 en 90.. )quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:02 schreef descendent1 het volgende:
Panini voetbalplaatjes; rolschaatsen en skippyballen; Guns 'n Roses; lego; Gi-joe poppetjes en mn crossfiets. Mijn jaren 80 en 90.
Rozebottels en van die witte klapbessen deden het ook goed in je blaaspijp.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef purplerose het volgende:
Met me beste vriendje in de bouw rondschooieren met blaaspijpen en gewoon algeheel goor worden
Ik ook.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef erikh het volgende:
Voetbalplaatjes ja, ik had het complete euro 88 boek vol
Een of andere promotiecampagne toch? Volgens mij hebben m'n ouders er nog ergens een op zolder liggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Waar was die ook al weer precies voor; dat koffertje? Had iets met school te maken toch?
(heb m ook gehad ooit..)
Tsja.. toen ging je pas dood als je oud was inderdaad..quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je dat nu zegt heb je een mes tussen je ribben.
Ik miste heel lang op een gegeven moment alleen nog Ruud heus; uiteindelijk toch vol gekregen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |