Lekker snel online.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:18 schreef nietzman het volgende:
http://events.apple.com.edgesuite.net/aug_2006/event/index.html
Kienoot!
Bedankt eikel, ik had net in m'n hoofd dat de 20" iMac perfect voor me zou zijn. Nu heb ik ineens weer keuzes.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef XL het volgende:
Erg traag ja...
Met de prijsverlaging van de cinema display is een mini +23 inch ineens wel een concurrent voor de 20" iMac.
Dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef XL het volgende:
Erg traag ja...
Met de prijsverlaging van de cinema display is een mini +23 inch ineens wel een concurrent voor de 20" iMac.
20" iMac doen. Ook gedaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Bedankt eikel, ik had net in m'n hoofd dat de 20" iMac perfect voor me zou zijn. Nu heb ik ineens weer keuzes.
Alleen lijken de prestaties van de GMA950 in de Mac Mini me nou niet echt toereikend voor de resolutie van het 23" Cinema display.. je moet natuurlijk wel soepel kunnen Expose'enquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef XL het volgende:
Erg traag ja...
Die GMA950 heeft geen enkel probleem bij Core Animation, ook niet op de resolutie van een 23" cinema display. Op specificaties is de iMac natuurlijk wel sterker (met name HDD en processor). Wat mij erg aanspreekt is dat je een beeldscherm koopt dat meerdere systemen zijn werk kan doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:25 schreef Bigs het volgende:
[..]
Alleen lijken de prestaties van de GMA950 in de Mac Mini me nou niet echt toereikend voor de resolutie van het 23" Cinema display.. je moet natuurlijk wel soepel kunnen Expose'en
What The Fock.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Die gek heeft een macbook en een iMac besteld![]()
www.lenen.nlquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ik wil die MacBook, verdomme, maar ik ben maar een arme student.
ik kan er verzekeringswerk van maken, dan heb jij een macbookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ik wil die MacBook, verdomme, maar ik ben maar een arme student.
zou ik maar niet doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan er verzekeringswerk van maken, dan heb jij een macbook
Ik wil geen tweedehands MacBookje, ik wil een nieuwe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan er verzekeringswerk van maken, dan heb jij een macbook
ik koop een nieuwequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik wil geen tweedehands MacBookje, ik wil een nieuwe.![]()
Ik zit nu op mn werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |