Maar liefst 55.000 Nederlanders spelen Trackmania Nations!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is volgens mij best een prestatie, er zijn wel meer dan een paar duizend Nederlanders die dit spelen.

quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef JumperJack het volgende:
-TK-![]()
Def en ik, nou ja, vooral Def is erg bezig om op deze kleine tech-track: Missing Puzzle Piece, een zo snel mogelijke tijd neer te zetten. op dit moment heeft hij al een enorme 16.02 gereden. en eigenlijk waren wij allebei nogal benieuwd wat voor tijd jij, als, laten we zeggen, driftkoning, kan neerzetten
![]()
hoop dat je het wil proberen![]()

ik weet het. was eigenlijk voor de puzzlecontestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef -tK- het volgende:
[..]
![]()
>>> smooooth
deze track: ____/
normale track: ____,.-~"
afijn ik kijk morgen wel ff, maar deze baan is net rondscheuren in NL en met 150kmph over drempels gaan
![]()

quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:48 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik weet het. was eigenlijk voor de puzzlecontesttot ik erachter kwam dat ik iets was vergeten
(hum... multilap, iemand??
![]()
)

heeeeeey redfever. that's a long time ago!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:08 schreef RedFever007 het volgende:
Dag waarde TMN spelers, hier ben ik weer
Ik heb vanmiddag weer even gespeeld na 4 maand ofzo
en dat ging vrij slecht![]()

Ander forum, ff overschakelen naar nederlands JJquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:06 schreef JumperJack het volgende:
[..]
heeeeeey redfever. that's a long time ago!!!![]()

owkee. op naar het andere forumquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ander forum, ff overschakelen naar nederlands JJ![]()
En idd hoi redfever![]()

Lol, ik bedoelde eik dat je nu in een ander forum bent, dus dat je weer gwoon nl kan sprekenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee. op naar het andere forum![]()
owkee. in het nederlands![]()
owkee. hoi redfever. zie je op het andere forum![]()

ik sprak alleen maar engels om cool over te komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef WinIT het volgende:
[..]
Lol, ik bedoelde eik dat je nu in een ander forum bent, dus dat je weer gwoon nl kan spreken![]()
![]()

duhquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:40 schreef JumperJack het volgende:
strontmelig is voor mij gewoon een uitdrukking als ik zooow melig ben![]()
![]()

this happens in past often to me 2, the problem is if your connection failed or loose your connection, then you cant into the server for ca 5 minutesquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:50 schreef Gamer_V het volgende:
Loopt mijn computer vast tijdens een mapwisseling, ben ik nog ingelogd 2 minuten later als mijn computer herstart is .. dus ik kan niet inloggen.Ik moet dus gekickt worden om in te loggen.

Maar gelukkig ben jij er om het niveau weer op te krikkenquote:

read my signaturequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:24 schreef Gamer_V het volgende:
Sommige praten in het engels, sommigen over henzelf in de 3e persoon.

The "quote:

Kijk dan meteen hier even. We zijn inmiddels al wat verder, en we zijn een gesloten clan geworden. Je mag er pas in als je bewezen hebt dat je actief op de server en/of het forum bent. Maar dat lijkt me voor jou geen probleemquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als TM-teammember. Ik vind het fok!-tagje zo leuk en ik rijd toch alleen maar op de fok!servers.
* edit zichzelf erbij

lolquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef Gamer_V het volgende:
Al helemaal gesloten!Wat gaat de tijd toch snel. Toen ik het een maand of twee geleden speelde was time trail veel populairder. Dat waren de dagen, vroegah!
Nuja, ff geregistreerd.
Edit: Dank aan Oldbie die me de nummer 1 klapmongool vind.

heey denise. ik zou zeggen dat je actief genoeg bent op de serverquote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef Xanteh het volgende:
Zou ik de Fok! clan mogen joinen, of moet ik meer gaan posten?![]()
-Denise

dat duurde langquote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef leroytje het volgende:
Tvp'tje en ik ben dus eindelijk geregistreerd hiero

Zeikerdquote:

quote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef JumperJack het volgende:
waarom sluit je je post altijd af met "Leroy" terwijl dat ook al boven je post staat
![]()
maar omdat je het zo aardig vraagt:
Joepie, Leroy is er ook![]()
JumperJack![]()

wahahahaaaquote:Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef leroytje het volgende:
Leroy leroy? wie is da?
Nee sorry die ken echt niet, ik heb wel es van em gehoord
Ik hoorde iemand zeggen dattie zo hard kan racen
Leroy

quote:

Joepie!!! Leroy is er ook!quote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef leroytje het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Ben ik er eindelijk: Dat duurde lang
Niet ff: Yoepie Leroy is er ook, nee hoor dat kan ik weer niet vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
Leroy

ik begin er eigenlijk ook langzaam op uit te kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:27 schreef Tackleberry het volgende:
Goh, dit spel staat ook nog geïnstalleerd geloof ik...
Tackleberry

quote:Op maandag 6 maart 2006 00:41 schreef Fittslickare het volgende:
Je bent lekker bezig geweest he Fir3fly, 10 records![]()
Ik ben trouwens van 10 naar 5 gegaan![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef e-wok het volgende:
grappig, en vliegje natuurlijk weer op een (as usual)
Those were the days....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:41 schreef Barbaaf het volgende:
Jeah, afgelopen nacht de top-5000 (wereld) cq. top 400 (nl) bereikt. En ontdekt dat ik Fir3fly heb ingehaald, hij was vroeger (een week of drie geleden) nog wel mijn held en grote voorbeeld
![]()
[afbeelding]
ps. inlog is Baaf, dus als ik ook toegevoegd mag worden![]()

huh but i don't understand it now... i have put you in my Hall of Fame, and you're still in itquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:35 schreef Walz het volgende:
[..]
i still wait for my two other stars![]()
Walz![]()

i`ve one star by ??? and 35 star day`s but i know that oldbie gave me one and a friend of mine too...that`s why i say I´m still waiting for two starsquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
huh but i don't understand it now... i have put you in my Hall of Fame, and you're still in ityou really should have a star by now...
maybe go to http://www.trackmanianations.com, log in and look how many star days you've got. i've got my first star at 7 star days... if you don't have star days at all, then i don't understand the whole thing...
![]()

oh sorry. i understanded you wronglyquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:32 schreef Walz het volgende:
[..]
i`ve one star by ??? and 35 star day`s but i know that oldbie gave me one and a friend of mine too...that`s why i say I´m still waiting for two stars![]()

then i`ve to wait 20 day`s againquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:00 schreef JumperJack het volgende:
[..]
oh sorry. i understanded you wronglyi've got my 2nd star between 110 and 113 star days
![]()
![]()

no, you'll get 4 stars when you've 1000quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:17 schreef Walz het volgende:
[..]
then i`ve to wait 20 day`s again![]()
i hope my 3rd. star comes bevor i have 1000 star days![]()

huh? why that????quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:58 schreef JumperJack het volgende:
[..]
no, you'll get 4 stars when you've 1000![]()
![]()
![]()

first star comes by 7star days leroyquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:09 schreef leroytje het volgende:
JJ waar bijft MIJN ster??
Schiet es een beetje op
Leroy

on TMN homepage you have to scroll down, there you see how many stars you have and how many star days, and you become your first star if there stand that you 7 star days havequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:52 schreef leroytje het volgende:
You, gave my a star? I don't understand what your saying
Leroy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |