Toffe track ja. Ik kan hem misschien nog in de 1:10 krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef e-wok het volgende:
okido
ik lees aan de chatlog en trackscores dat mn 2e track wel bevalt
Djoszee-Endurance#02 1 : 11 . 01 [Fok!]Fir3fly Sun 05.03.2006 / 19:40:39
hij is al in 1.11.0 gedaan(zie tm-exchange)
mwoah... kan geen kwaad (maar ik heb 't niet op multilap)quote:Op zondag 5 maart 2006 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
iemad deze nog getest?
leuk voor op de server?
Heb hem er maar opgezetquote:Op maandag 6 maart 2006 01:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
mwoah... kan geen kwaad (maar ik heb 't niet op multilap)
Hij's iig niet moeilijk, dus dat kan het probleem niet zijn.
netjesquote:Op maandag 6 maart 2006 17:58 schreef icebliss het volgende:
Djoszee-MultiMania#01 0 : 53 . 28 [FOK!]icebliss Mon 06.03.2006 / 17:30:38
Nee, anders krijg je een of ander vreemd textbestand in je browser ipv het bestand downloaden. Had ik tenminste...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef Jordy-B het volgende:
Is die 600 byte wintst echt de moeite om 'm te zippen?
hij is best pittig vind ik maar ik en dan ook een beginnerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
hmmm... heb ik nog geen last van gehad... geeft verder ook niet...
even over je track... Overzichtelijk is anders, koekie... Maar als je dan eenmaal snapt wat de bedoeling is, is 'ie best cool.
Ja kon 't niet echt duidelijk aangeven, maar jullie zouden er wel uitkomen dacht ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:39 schreef Jordy-B het volgende:
De enige lastige stukjes vond ik de wallride waarbij je ineens een verdieping hoger moet zijn... En aan het einde heb je een tegengestelde turbo, waarna er gelijk een helling naar beneden volgt.
Je record is er nog steeds. Ik had net iets van 0.55 nogwat.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:58 schreef icebliss het volgende:
Djoszee-MultiMania#01 0 : 53 . 28 [FOK!]icebliss Mon 06.03.2006 / 17:30:38
Problemen met de server.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef M.Ram het volgende:
Meer mensen met inlogen.
Krijg constant de melding: ongeldige code.
Terwijl ik toch al een maandje of 1,5 a 2 speel.
Ligt ook aan je tegenstanders, en wanneer je je tijd rijdt, enz. Was 't op de fok server btw?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:38 schreef kcin22 het volgende:
maar net kreeg ik gewoon weer lekker 27 punten omdat ik 2e was
Vol = vol idd, maar niet helemaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef Fittslickare het volgende:
Idd, en toenstraks kon ik er niet meer in want vol = vol![]()
Er zat 1 mannetje Blade o.i.d. die al een paar tracks niks aan het doen was, maar hij is uiteindelijk weggevote.
Dan kan 't dus zomaar dat er een keer 30 man in de server zit. Dat zou wel vervelend kunnen zijn i guess? Anyway die van mij is Evil_Koekje , ben benieuwd of 't werkt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Vol = vol idd, maar niet helemaal
er is namelijk een mogelijk om mensen toe te voegen aan de guestlist van de server waardoor je er (in theorie) altijd in moet kunnen.
Dus als jullie je inlognaam geven (dus niet je nickname maar je username waarmee je inlogd als je naar itnernet gaat).
Dan wil ik jullie wel daarop toevoegen.
Ik heb nog niet kunnen testen of het ook daadwerkelijk werkt maar het zou moeten kunnen.
Ja het was gewoon op de fok server. Zal wel aan de tegenstand hebben gelegen dan. Volgens mij zat er ook een top 1000 speler bijquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ligt ook aan je tegenstanders, en wanneer je je tijd rijdt, enz. Was 't op de fok server btw?
FOK_Tackleberryquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef kree het volgende:
er is namelijk een mogelijk om mensen toe te voegen aan de guestlist van de server waardoor je er (in theorie) altijd in moet kunnen.
Dus als jullie je inlognaam geven (dus niet je nickname maar je username waarmee je inlogd als je naar itnernet gaat).
Dan wil ik jullie wel daarop toevoegen.
Ik heb nog niet kunnen testen of het ook daadwerkelijk werkt maar het zou moeten kunnen.
Het is inderdaad erg afhankelijk van je tegenstanders, laatst zat er iemand uit de top 1000 of 2000 op de Fok!server, toen kreeg ik (rond de 8000) ook ineens een bak punten meer dan normaal. (6 in plaats van 1 of 2quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:40 schreef kcin22 het volgende:
Ja het was gewoon op de fok server. Zal wel aan de tegenstand hebben gelegen dan. Volgens mij zat er ook een top 1000 speler bij
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef slindenau het volgende:
Op KTD Linux EXP in Duitsland zie je je tegenstanders niet, dat is op de server uitgeschakeld.
Daar speelt ook de top 100 vd wereld mee, dus dik punten verdienen als je daar een keer in de top 10-20 eindigt.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:22 schreef slindenau het volgende:
Hehe, sommige echt moeilijke maps kunnen ze ook niet perfect hoor. Zo heb ik met I-6 een paar keer 3e en 4e gestaan. Gelijk 100 tot 200 punten erbij (wat ze nu hebben gelimiteerd tot 99.99
).
Dat ze de kunstjes het beste kunnen, betekend al dat ze de beste zijn.. want als je die kunstjes op nadeo tracks kan, kun je ze al helemaal op andere tracks (na oefenen ofcors)quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Zojuist waren de nr 1 & 2 v/d wereld op die Duitse server. Leuk
Nadeo blijft zuig tracks bouwen en het enige wat ze op de server draaien zijn Nadeo tracks. De besten van de wereld volgens de ranking zijn dus niet de beste in TMN maar hebben simpelweg het kunstje als best geleerd. Of ze buiten die tracks alsnog zo goed zijn durf ik wel te betwijfelen.
Zo goed als alle tracks staan nog op de fok! server, Ik heb er een stuk of 4 verwijdert aan de hand van de trackscores en daarna een paar nieuwe toegevoegd (die niet zo geweldig warenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar zijn alle goede tracks gebleven die eerst op de Fok! server stonden ? Ik heb nu al vier tracks achter elkaar die in min of meerdere mate zuigen
Niet gewoon op de custom tracks van de Fok! server?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:47 schreef Maikuuul het volgende:
Schitterende game
Ik ga het nu weer spelen op de DaPet server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |