owkee. op naar het andere forumquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ander forum, ff overschakelen naar nederlands JJ![]()
En idd hoi redfever![]()
Lol, ik bedoelde eik dat je nu in een ander forum bent, dus dat je weer gwoon nl kan sprekenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee. op naar het andere forum![]()
owkee. in het nederlands![]()
owkee. hoi redfever. zie je op het andere forum![]()
ik sprak alleen maar engels om cool over te komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef WinIT het volgende:
[..]
Lol, ik bedoelde eik dat je nu in een ander forum bent, dus dat je weer gwoon nl kan spreken![]()
![]()
duhquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:40 schreef JumperJack het volgende:
strontmelig is voor mij gewoon een uitdrukking als ik zooow melig ben![]()
![]()
this happens in past often to me 2, the problem is if your connection failed or loose your connection, then you cant into the server for ca 5 minutesquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:50 schreef Gamer_V het volgende:
Loopt mijn computer vast tijdens een mapwisseling, ben ik nog ingelogd 2 minuten later als mijn computer herstart is .. dus ik kan niet inloggen.Ik moet dus gekickt worden om in te loggen.
Maar gelukkig ben jij er om het niveau weer op te krikkenquote:
read my signaturequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:24 schreef Gamer_V het volgende:
Sommige praten in het engels, sommigen over henzelf in de 3e persoon.
The "quote:
Kijk dan meteen hier even. We zijn inmiddels al wat verder, en we zijn een gesloten clan geworden. Je mag er pas in als je bewezen hebt dat je actief op de server en/of het forum bent. Maar dat lijkt me voor jou geen probleemquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als TM-teammember. Ik vind het fok!-tagje zo leuk en ik rijd toch alleen maar op de fok!servers.
* edit zichzelf erbij
lolquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef Gamer_V het volgende:
Al helemaal gesloten!Wat gaat de tijd toch snel. Toen ik het een maand of twee geleden speelde was time trail veel populairder. Dat waren de dagen, vroegah!
Nuja, ff geregistreerd.
Edit: Dank aan Oldbie die me de nummer 1 klapmongool vind.
heey denise. ik zou zeggen dat je actief genoeg bent op de serverquote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef Xanteh het volgende:
Zou ik de Fok! clan mogen joinen, of moet ik meer gaan posten?![]()
-Denise
dat duurde langquote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef leroytje het volgende:
Tvp'tje en ik ben dus eindelijk geregistreerd hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |