Moet me eerlijk zeggen dat me op dit moment weinig me wat doet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NEEEE, dat meeeeen je niet... ga je zwelgen in ouwe R&P topics? Nou... dat zal helpen.![]()
Daar word je alleen maar droevinger van.

Gaat elke dag al weer beter hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:29 schreef Sight_key het volgende:
![]()
Come on Metro![]()
You can do it!!!!!
Just do it.!!!!!
Neem aquarius en versla de man met de hamer
En dan vergeet je het verleden met je vriendin.

Anders kom je gewoon iemand anders tegen ooit. Komt vanzelf wel goed nogquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gaat elke dag al weer beter hoor.
Het feit dat het op zeker niet meer goed komt helpt daarbij wel veel. Verwerk je het toch een stuk sneller. Anders heb je altijd nog de hoop maar dat is er gewoon niet meer.
(al hoop ik stiekem nog steeds)

hoop is geen slecht iets...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gaat elke dag al weer beter hoor.
Het feit dat het op zeker niet meer goed komt helpt daarbij wel veel. Verwerk je het toch een stuk sneller. Anders heb je altijd nog de hoop maar dat is er gewoon niet meer.
(al hoop ik stiekem nog steeds)

Hopen dat ze zich bedenkt: ja natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop is geen slecht iets...
er is echter ook iets dat heet realiteit... maar daar heb je volgens mij geen gebrek aan

Er is nog steeds een realiteit inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop is geen slecht iets...
er is echter ook iets dat heet realiteit... maar daar heb je volgens mij geen gebrek aan

Moet momenteel nog niet denken aan een ander eigenlijk. Wel heb ik behoefte aan nieuwe contacten en afleiding.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:12 schreef Sight_key het volgende:
De beste manier om je ex te vergeten is actief te gaan zoeken naar een ander.
Het meer barst van de vissen. Gooi gewoon je hengel uit en wacht totdat je beet hebt

Misschien een keer een meeting organiseren met the truth mensen hier. Gaan we UFO's oproepenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moet momenteel nog niet denken aan een ander eigenlijk. Wel heb ik behoefte aan nieuwe contacten en afleiding.

Inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:27 schreef Metro2005 het volgende:
Een meeting is wel leuk jagewoon kennissenkring een beetje uitbreiden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |