Wij hadden een afstandsbedienng aan een snoer. Die kan je naast je op de bank neerleggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:25 schreef Atuniel het volgende:
-Dat er geen afstandbediening was voor de tv, maar dat je op knopjes op de tv moest drukken, en een schuifje voor het volume.
-Geen traphekjes bestonden, geen stopcontactbeveiliging, geen fietsvalhelmen
-Achterop de fiets bij pa, met je vingers tussen de vering van het zadel vasthouden
-Dat je van die casio horloge's had met een rekenmachine er op ()
yup.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:26 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
My err. Klopt helemaal, werd dat niet op woensdagmiddag uitgezonden door de EO?
Ze zijn er die nog ouder zijn dan ikke hahahaquote:
We are growingquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
yup.
En was dat Shaka-Zulu liedje toen ik niet een hype?
Bestond wel degelijk, wij hadden hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:25 schreef Atuniel het volgende:
-Geen traphekjes bestonden, geen stopcontactbeveiliging,
Hahaha.. lachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
De enige keer dat ik op AVRO-tv verscheen in de jaren '80 was ergens in de achtergrond in het publiek bij Sterrenslag.
Wel tof dat je ervoor opbleef![]()
V.
Ow ja, schoolmelk. En dan elke keer een strip van Hanibal (konijn) er achter opquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad. Wist niet hoe ik er aan kwam
En schoolmelk![]()
Respect dat je zn naam nog weet. Verder las ik elke week de Donald Duck. Met name Oom Donalds moppentrommel was altijd hilarischquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow ja, schoolmelk. En dan elke keer een strip van Hanibal (konijn) er achter op
quote:Een man staat zijn plafond te schlderen.
Zegt zijn vrouw:,, Zou je er geen krant onder leggen?"
Zegt de man:,, Nee, ik kan er zo ook wel bij."
Versleten knopjes op je TV ipv op de ABquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:25 schreef Atuniel het volgende:
-Dat er geen afstandbediening was voor de tv, maar dat je op knopjes op de tv moest drukken, en een schuifje voor het volume.
-Geen traphekjes bestonden, geen stopcontactbeveiliging, geen fietsvalhelmen
-Achterop de fiets bij pa, met je vingers tussen de vering van het zadel vasthouden
-Dat je van die casio horloge's had met een rekenmachine er op ()
-Alleen NED1 en NED2 .. kwam later NED3..
Was dat niet Prijs je Rijk show?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Echt niet, werd in 84-85 al door de Avro uitgezonden met Fred Oster.
Haha.. kreeg je in die jaren niet ook een nachtlampje voor in het stopcontact. We hadden vroeger een groene maar ze waren er ook in het oranjequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:39 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Die stopcontact-beveiligingkapjes zag ik in de jaren 70 al (bij een schoolvriendje thuis)
Inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo, jij wil zeker boer worden later?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:45 schreef ThE_ED het volgende:
en 2x Elfstedentocht kijken natuurlijk, mooi was dat.
En wat dacht je van Petje Pitamientje: Stom hè, kvin gewoon lekkahquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zo, jij wil zeker boer worden later?
Ja, en schaatser
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Haha.. kreeg je in die jaren niet ook een nachtlampje voor in het stopcontact. We hadden vroeger een groene maar ze waren er ook in het oranje
ok, dat was stom, maar die tocht op TV was koelquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zo, jij wil zeker boer worden later?
Ja, en schaatser
Ja ik had zo'n oranjequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Haha.. kreeg je in die jaren niet ook een nachtlampje voor in het stopcontact. We hadden vroeger een groene maar ze waren er ook in het oranje
Bonito's?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had zo'n oranje
en verder weet ik zo gauw nog Raider en Bonitos, en cola in glazen literflessen
De Aldi heeft tegenwoordig Chocoman, dat komt verdraaid dicht in de buurtquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:51 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik weet nog dat je de echte PASTA-CHOCA (wit kartonbeker met rondom kleine beertjes en blauwe of rode deksel) had van friese vlag , dat is voor mij jaren 80. Bestaat helaas niet meer.
Ik heb er zo ¤ 50 voor over als ik er 1 kon bemachtigen
Dat heb ik laatst weer eens gedaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Echo99 het volgende:
En blaaspijpen. Pagina's uit de postorder catalogus scheuren en pijltjes draaien![]()
Helemaal vergetenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:57 schreef Echo99 het volgende:
Of de Cheezer! Heb jij er al een gemaakt? ... maakt ...maakt maakt... maakt
Smaakte die bij jou op school ook altijd zo raar?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Van friese vlag? Ik dacht het niet, mogelijk nu wel maar echt... Hoorde bij de firma die ook Riedel Cola maakte en Appelsientje (jaja, mijn pleegvader werkte daar en dat was egnie friese vlag)quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:57 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Tjolk from Friese Flag.
Who's Fries de Flag?
Ik heb me jaren later nog steeds afgevraagd van wie deze reclame was?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Helemaal vergeten
Cheezer
De Cheezer was een uitvinding van het "zuivelbureau" als ik het mij goed herinner. Hiervoor moet je een pittabroodje een klein stukje opensnijden. Je propt er wat kaas in en een koffielepel aardbeienjam en dan in het tosti-ijzer ermee! Errug lekker
Jeps, maar dat kwam omdat je lauwe melk te drinken kreeg. Volgens mij haalde ze die pakjes er een half ur van te voren uit of zo. Vandaar dat ik alleen nog maar steenkoude melk lustquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef Stuka666 het volgende:
[..]
Smaakte die bij jou op school ook altijd zo raar?
Ik had altijd het idee dat die melk bijna over de datum was![]()
Dat heeft er wel voor gezorgd dat ik gewone melk niet te zuipen vind.
Alleen de Chocomel was te zuipen. De rest was bocht.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef Stuka666 het volgende:
[..]
Smaakte die bij jou op school ook altijd zo raar?
Ik had altijd het idee dat die melk bijna over de datum was![]()
Dat heeft er wel voor gezorgd dat ik gewone melk niet te zuipen vind.
enquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:59 schreef MrSASO het volgende:
Miami Vice!!!!!!!!!
Van Linda de Mol toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Echo99 het volgende:
En Love Letters (of was dat al '90?)
.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:08 schreef Mwanatabu het volgende:
V, superjojo's, loloballen, manuschijven (totdat er een kind zijn oog mee uitblies), My Little Pony's, Gullit, A-team, Pastachoco, Tjolk, Raiders ohohoo ik voel me oud...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |