* fap * fap * fap *quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef Wadloper het volgende:
En daar is hij dan!!:
Precies om 8 uur kwam hij aan, hij draagt de nummer 301
[[url=http://img146.imagevenue.com/loc352/th_62319_san_352lo.jpg]afbeelding][/URL]
Aanklikbaar
Da's niet 's nachts, da's 's ochtends.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:03 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee, ik ga voor mn lol om half 6 s nachts buiten staan
Als het morgen neit regent ben ik zo rond 16:10 op station Leeuwarden te vinden, als ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:53 schreef Zug-Chef het volgende:
Misschien ga ik vannacht tussen 0.11 en 0.45 nog even kijken op t station hier
om 16:00 is mn rijles afgelopen en het is 10 minuten fietsenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:22 schreef Zug-Chef het volgende:
Waarom om 16.10 ?
Heb je goed geregeld hehequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
* fap * fap * fap *
En dat op station Nieuweschans! Waar ik een tijdje geleden voor lul zat te wachten op de trein naar Leer, waarna ik maar ben teruggegaan naar Groningen en mijn geld terug heb gekregen.
Ik kijk morgen wel naar Omrop Fryslân.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef Zug-Chef het volgende:
Om 22.00 in het NOS Journaal het 3e item, over de GTW in Nieuweschans
Same herequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel naar Omrop Fryslân.
En wat vinden jullie ervanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:45 schreef Zw0rld het volgende:
Je moet wat op een zondagmiddag.
Niet helemaal steady![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=_E9ooW65dAs
Als jij dat filmpje gemaakt hebt, waar stond jij? Zo dicht bij de baan? Mensen zoals jij zorgen ervoor dat er alleen maar meer hekken langs de spoorbaan komen. Niet voor niets dat die 1e machinist zo hard toeterde...quote:
Het zelfde als Zug-Chef. Als ik in mijn werk zo dicht bij het spoor wil komen moet ik een cursus doen, een werkplekbeveiligingsinstructie op zak hebben, een bewijs van toegang tot spoorwegterreinen hebben en een geel vest aan... Tip: ga niet nog een keer zo dicht op het spoor staan.quote:
Dat zie ik op de film niet echt... Was ie echt beveiligd met lampen en overwegbomen, en stond jij aan de goede kant van die lampen of bomen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:40 schreef Zw0rld het volgende:
ok
Ik vond het zelf nog al meevallen, was wel een overweg waar ik op stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |