Maakt dat verschil misschien ? Principe blijft hetzelfde hoor .quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef gorgg het volgende:
Dat vetgedrukte laat je waarschijnlijk louter toevallig weg?
Dit was trouwens een accident drill en geen war game.
Mee eens. Dit hoort eigenlijk in NWS thuis, maar hoe dan ook niet in TRU. De vragen zijn inderdaad legitiem en als je alles zo op een rij ziet, kun je niet anders dan vaststellen dat er wel ERG veel toevalligheden zijn. Zo schijnt ook de familie van Bin Laden vanuit Amerika te hebben kunnen ontsnappen, kort na 11 september.quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:00 schreef Refragmental het volgende:
Waarom naar Truth? Het zijn geen complot-theorie vragen ofzo hoor.
Het zijn legitieme vragen die zouden moeten spelen in de media en in de politiek.
Wil de échte Osama nu opstaan ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
Wat wel weer vreemd is, is hoe Bin Laden herhaaldelijk triomfant over de aanslagen heeft gesproken, waaruit je toch zou kunnen afleiden dat het zijn werk is.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef gorgg het volgende:
Het ging erover of ze zich hadden kunnen voorstellen dat terroristen een vliegtuig als missile zouden kunnen gebruiken. Jij denkt van wel (en daar is zeker iets voor te zeggen). Maar je komt met zogenaamd bewijs dat ze die dag net dit scenario hadden gepland als oefening. Maar in die oefening is er geen sprake van terroristen. Er is dan ook geen sprake van een aanslag. Het HQ ligt vlak voor een landingsbaan zodat een traditioneel accident daar niet ondenkbaar zou zijn.
Deze oefening is in deze discussie dus gewoon irrelevant. Dat vliegtuigen wel eens neerstorten en dat die kans in de buurt van een luchthaven groter is, wist iedereen al wel.
quote:NORAD hijackings exercises
In the two years before the September 11 attacks, NORAD and other military agencies conducted exercises simulating hijacked airliners used as weapons to crash into targets, including the Pentagon,[13] and causing mass casualties. Until September 11, 2001, NORAD conducted four major exercises a year. Most included a hijack scenario, and some of those involved planes as weapons. Since the attacks, NORAD has conducted more than 100 exercises, all with mock hijackings.[14] It is unknown whether any of the multiple overlapping war games included a hijack scenario on September 11.
Ik geef nog een reden, koekiemonser en het is 1/3, 1/3 1/3 zeker?quote:
en dan de mensen die het officiele verhaal gemaakt hebben aanvallen omdat ze dingen weglatenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt dat verschil misschien ? Principe blijft hetzelfde hoor .
Ik heb mn kleine vergetelheid ondertussen al dubbel en dik rechtgezet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:51 schreef One_of_the_few het volgende:
en dan de mensen die het officiele verhaal gemaakt hebben aanvallen omdat ze dingen weglaten![]()
Wat is dit weer voor shit ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:49 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik geef nog een reden, koekiemonser en het is 1/3, 1/3 1/3 zeker?
Dat is toch geen redenatie?
Draai het om?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
Mee eens. Dit hoort eigenlijk in NWS thuis, maar hoe dan ook niet in TRU. De vragen zijn inderdaad legitiem en als je alles zo op een rij ziet, kun je niet anders dan vaststellen dat er wel ERG veel toevalligheden zijn. Zo schijnt ook de familie van Bin Laden vanuit Amerika te hebben kunnen ontsnappen, kort na 11 september.
Wat wel weer vreemd is, is hoe Bin Laden herhaaldelijk triomfant over de aanslagen heeft gesproken, waaruit je toch zou kunnen afleiden dat het zijn werk is. Maar ook dat kan fake zijn. De families Bush en Bin Laden schijnen ooit (?) bevriend te zijn geweest.... - Vragen te over.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wil de échte Osama nu opstaan ?
Onnozel doen is een kwaliteit als een ander.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef One_of_the_few het volgende:
![]()
Briljant, het is nu niet alleen een inside job. Bin Laden werkt mee?
Ik heb nog een argument waarom het een inside job is. De nederlandse commerciele tv wist er ook van. Dezelfde avond zou namelijk Con Air worden vertoond.
En dan doe ik onnozel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Onnozel doen is een kwaliteit als een ander.
Heb je de video's van Osama eigenlijk wel gezien ??? Of huil je gewoon maar mee met de wolven in het bos zonder te weten waar het over gaat ?
Dat hebben we gemerkt ... verder dan een paar posts belachelijk maken kom je blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik heb wel wat nuttigers te doen nu. Het was weer even leuk voor vandaag.
"Boeken waar het in staat "quote:Valt me altijd op. conspiracy schreeuwen om de waarheid, maar als je boeken aanrijkt waar het in staat negeert men het steevast. Men is helemaal niet opzoek naar de waarheid. Hoe kan je anders de meeste uiteenlopende theorien ontwikkelen?
Het gaat hem niet alleen om dat horloge. Bekijk die kop van Osama en vergelijk met andere videos van hem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:12 schreef TaLoN.NL het volgende:
"Bin Laden" heeft in het filmpje een horloge om, daarom is het een onzinfilmpje, Osama zal nooit een horloge dragen vanwege zijn geloofsovertuiging.
"Blijf gerust geloven dat een gebouw niet door brand kan instorten."quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En dan doe ik onnozel.
Blijf gerust geloven dat een gebouw niet door brand kan instorten. Het is allemaal Bush zijn schuld. Ik heb wel wat nuttigers te doen nu. Het was weer even leuk voor vandaag.
Valt me altijd op. conspiracy schreeuwen om de waarheid, maar als je boeken aanrijkt waar het in staat negeert men het steevast. Men is helemaal niet opzoek naar de waarheid. Hoe kan je anders de meeste uiteenlopende theorien ontwikkelen?
Ahh !!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef One_of_the_few het volgende:
Als men, met makkelijk weerlegede, steeds dezelfde argumenten komt moet het na 6 jaar maar in NWS?
Materiaalkunde van Budinskiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
"Blijf gerust geloven dat een gebouw niet door brand kan instorten."
Volgens mij heb je het onderwerp heel lang links laten liggen en denk je anno 2006 er alles van te weten zonder ook echt alles uitgebreid en langdurig doorgenomen te hebben. Het WTC is het eerste en het laatste gebouw met staalconstructie dat in de mensengeschiedenis door brand ingestort is.
Geef mij maar eens aan over welk boeken je het hebt, ik zou namelijk niet weten welke, zolang het niet over het officiele commission report gaat want in dat rapport staat ook pure onzin.
Ik zeg ook niet dat de overheid het helemaal goed heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ahh !!Hier komt de aap uit de mouw! Jij wist het zes jaar geleden al, terwijl het nog geen 5 jaar geleden gebeurde.
![]()
Nee, even serieus. Als jij alle beweringen uit die 33 argumenten kunt weerleggen, lees ik graag de antwoorden. Dat is per slot van rekening ook waar de topicstarter om vroeg. Kom maar met verklaringen over staal en dergelijke. Hoe kan het dat die andere gebouwen NIET instortten? Jij weet het zo goed...
Hoe de overheid het complot stil kan houden? Door het heel goed voor te bereiden, door al het mogelijke bewijsmateriaal snel af te voeren en door allerlei dingen anders te doen voorkomen? - Ik zeg maar wat hoor.
En dan kun je wel zeggen dat die 33 vragen pure speculatie zijn en dat geen enkel verhaal deugt, maar dat geldt dan ook voor de lezing van de regering, waar kennelijk nogal wat aan schort.
Dat gevoel krijgen wij van het officieel rapport ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik zeg ook niet dat de overheid het helemaal goed heeft.![]()
Ik zeg alleen dat de argumenten diw worden gegeven, en dan vooral het instorten de staal gedoe, gewoon niet onderbouwd zijn maar wel telkens terugkomen. Dan vraag ik mij serieus af hoe serieus je dan de andere argumenten moet nemen.
True.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat gevoel krijgen wij van het officieel rapport ...
Dat begrijp ik nu ook jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat gevoel krijgen wij van het officieel rapport ...
Ok da's duidelijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef One_of_the_few het volgende:
...knip...
Mss omdat alles zo 'gemakkelijk' gegaan is ... teveel toevalligheden, teveel zogezegde incompetentie etc.quote:Samen met het verhaal hierboven is het dus voor mij moeilijk voor te stellen hoe je dan toch kan blijven geloven dat er een inside job is, men heeft al zoveel moeite om aan te tonen dat de officiele versie niet klopt. Laat staan dat het een inside job is.
ik kan idd soms dom reageren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ok da's duidelijk
Probeer voortaan gewoon wat respect te hebben voor een ander zijn visie/speculatie/fantasie/wotever, hoe gek ze soms ook mogen klinken. Wij kunnen immers ook niets voor 100% bewijzen, dus elke visie wordt wel es op tafel gegooid ... de gekste verdwijnen vanzelf wel.
op zo moment probeer ik wetenschapelijk te kijken. Veel toevalligheden en incompetentie wijzen niet logisch gewijs naar de overheid van de VS. Misschien is het een groep, met of zonder president, misschien een buitenlandse overheid en probeert de VS dit te verdoezelen vanwgee politikeke motieven.quote:Mss omdat alles zo 'gemakkelijk' gegaan is ... teveel toevalligheden, teveel zogezegde incompetentie etc.
We kunnen nog niet eens zeggen wat er gebeurd is, laat staan wie het gedaan zou hebben ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:15 schreef One_of_the_few het volgende:
Maar dat betekent nog niet dat de regering bush achter de aanslag zit.
Maar waarom roept dan wel bijna iedereen dat het een inside job is?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
We kunnen nog niet eens zeggen wat er gebeurd is, laat staan wie het gedaan zou hebben ...
Veel geld in iets pompen zegt helemaal niks over de efficientie over over hoe de informatie op de goede plek komt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef TaLoN.NL het volgende:
@One_of_the_few
Alle landen in de wereld samen behalve de VS spenderen slechts ongeveer 10% van wat de VS in haar eentje spendeert in totaliteit spendeert aan National Security, dat is namelijk het overdreven bedrag van circa 40 Miljard Dollar. Mij lijkt de kans daarom zo bizar klein dat de Amerikaanse geheime diensten er niks van wisten, zodat ze er wel degelijk van op de hoogte moesten zijn geweest, in ieder geval een selecte groep. In het PNAC plan stond het volgende: “The process of transformation,” the plan said, “is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event—like a new Pearl Harbor.” *
Puur suggestieve opmerking. Totaal geen bewijs voor. Alle toevalligheden etc zijn totaal geen bewijs voor dit.quote:Als Amerika niet zichzelf heeft aangevallen, dan zullen sommigen binnen de Amerikaanse overheid het in ieder geval ook niet tegengewerkt hebben.
Je bent voor of tegen ons is typisch een bush opmerking. Niks specifieks 9/11 achtig aan. Ze hadden anders kunnen reageren, ik zou niet weten hoe ik zou reageren op zo moment.quote:Amerika had na deze aanval ook het hoofd koel kunnen houden en alles rustig tot de bodem uitzoeken, maar door te eisen dat alleen de overheid onderzoek mag doen en al het bewijsmateriaal meteen van het publiek te onttrekken en aan geven dat "we're gonna conduct a Crusade", onder het motto je bent met ons of je bent tegen ons, maak je het allemaal erg verdacht nietwaar?!
*bron:
http://www.americanfreepr(...)_pearl_harbored.html
Toeval bestaat niet op dat niveau.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Puur suggestieve opmerking. Totaal geen bewijs voor. Alle toevalligheden etc zijn totaal geen bewijs voor dit.
Bin Laden en co krijgen iets soortgelijks voor elkaar, een gedeelte van de wereld doen geloven dat zij, de grootste aanslag ooit, niet hebben gepland en laten uitvoeren. Bin Laden = Keyser Soze? We zijn toch in TRU, lijkt me een goed onderwerp om een topic mee te starten.quote:The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
Nee dat is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:28 schreef UncleScorp het volgende:
Maakt dat verschil misschien ? Principe blijft hetzelfde hoor .
Nog even terug komend op mijn eerdere verhaal waarin ik dus stelde dat het staal weldegelijk door de hitte van het vuur in het bezweken is. De knallen die gehoord zijn passen perfect in dat verhaal, als staal knapt geeft het een zeer luide knal. De meerdere knallen die men dus gehoord heeft zijn het knappen van de verschillende stalen draagkolommen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:22 schreef Neurotica het volgende:
26. Tientallen brandweerlieden, agenten, verslaggevers en publiek verklaarden meerdere explosies gehoord te hebben voor en tijdens het instorten van de beide torens.
Nee de CIA heeft een nep bin laden , dat snap je toch welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
Briljant, het is nu niet alleen een inside job. Bin Laden werkt mee?
Ik heb nog een argument waarom het een inside job is. De nederlandse commerciele tv wist er ook van. Dezelfde avond zou namelijk Con Air worden vertoond.
vast geen acteur maar zeker niet Osama Bin-laden ! de oorpositie klopt niet en maar niet te spreken van de neus.....wel is het zo dat hij nier-dyaliese nodig had dus daarom wel zeer dik kon overkomen in die tijd (maarja die nierdyaliese in pakistan hadden de amerikanen kunnen gebruiken om hen No1 terrorist uit te schakelen...niet gedaan )quote:is zeker een acteur
gelukkig voor de CIA , ze hoefen geen experts meer in te huren maar kunnen het fimpje gewoon op internet gooienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:28 schreef merlin693 het volgende:
[..]
vast geen acteur maar zeker niet Osama Bin-laden ! de oorpositie klopt niet en maar niet te spreken van de neus.....wel is het zo dat hij nier-dyaliese nodig had dus daarom wel zeer dik kon overkomen in die tijd (maarja die nierdyaliese in pakistan hadden de amerikanen kunnen gebruiken om hen No1 terrorist uit te schakelen...niet gedaan )
dus jij wist hier niet van ! dat maakt het des te meer duidelijk waarom jij uit deze positie aan het discuseren bent !quote:gelukkig voor de CIA , ze hoefen geen experts meer in te huren maar kunnen het fimpje gewoon op internet gooien
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het gaat hem niet alleen om dat horloge. Bekijk die kop van Osama en vergelijk met andere videos van hem.
Daarom nogmaals : "Wil de échte Osama nu opstaan ?"
waar wist ik niet van ? adt dit filmpje als nep gezien wordt ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:31 schreef merlin693 het volgende:
[..]
dus jij wist hier niet van ! dat maakt het des te meer duidelijk waarom jij uit deze positie aan het discuseren bent !
Blabla bla ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:53 schreef calvobbes het volgende:
Nee dat is niet hetzelfde.
Je maakt je nu net zo goed schuldig als verschillende sceptici door alleen maar te lezen wat je wilt lezen, en het dan ook zo uit te leggen dat het jou goed uitkomt.
quote:NORAD hijackings exercises
In the two years before the September 11 attacks, NORAD and other military agencies conducted exercises simulating hijacked airliners used as weapons to crash into targets, including the Pentagon,[13] and causing mass casualties. Until September 11, 2001, NORAD conducted four major exercises a year. Most included a hijack scenario, and some of those involved planes as weapons. Since the attacks, NORAD has conducted more than 100 exercises, all with mock hijackings.[14] It is unknown whether any of the multiple overlapping war games included a hijack scenario on September 11.
Ow dus Osama heeft de vliegtuigen bestuurd ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 05:25 schreef dontcare het volgende:
Maar dat veranderd mijn mening niet dat wel degelijk Osama de vliegtuigen in het wtc heeft gevlogen in opdracht van de Sri Lanka .....![]()
Ik heb alles gelezen, ik geef alleen maar dat op deze manier de foute geruchten blijven.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:14 schreef UncleScorp het volgende:
Als je alles leest zou je gezien hebben dat ik dat ondertussen al duidelijk rechtgezet heb.![]()
ik zat hier al op te wachtenquote:
Ah, jij kent hem? Net als de echte Saddam ? Welke echte van de velen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:43 schreef Elusive het volgende:
kijk je namelijk naar de "high res" video dan zie je gewoon de echte bin laden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |