abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:01:05 #51
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_40563869
Ik lees deze even mee !!!

Heropenen deze zaak...

Zal toch niet gebeuren, amerika is veel te machtig om hun geheimen prijs te geven.

Ik herriner met JFK...
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:02:32 #52
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_40563882
oh ze hebben fok geblocked
kopieer de link en plak eens in een nieuw venster
als je weer die kikker ziet, druk even op ctrl+f5
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:10:41 #53
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_40563949
Ik ga ook ff meelezen.

Ik denk niet dat dat de overheid erachter zit ofzo, maar ben wel van mening dat er 'vreemde' feiten/zaken zijn. Of op z'n minst opmerkelijk.
Nou zal dat in dit soort megagebeurtenissen altijd wel het geval zijn, maar het is leuk om er een antwoord op te zoeken/krijgen.

[ Bericht 38% gewijzigd door Kresj op 07-08-2006 09:17:58 ]
pi_40564018
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:02 schreef Elusive het volgende:
oh ze hebben fok geblocked
kopieer de link en plak eens in een nieuw venster
als je weer die kikker ziet, druk even op ctrl+f5
Zo doet tie het idd wel ja
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:25:18 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_40564094
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:06 schreef Gebleekte het volgende:

Sommige mensen willen gewoon koste wat kost Amerika als slecht kunnen bestempellen en gaan maar van die achterlijke consparecy-theorien verzinnen

De aanslagen op Madrid en Londen waren zeker ook niet uitgevoerd door terroristen?

Er staan trouwens echt wat belachelijke dingen in :
[..]

De vliegtuigen die in het wtc vlogen hebben geen 2 uur lang rondgevlogen. Sowieso is er 1tje gelijk van JFK richting het WTC gevlogen.
[..]

Denk je nou echt dat er koffers naar beneden komen vallen als zo'n vliegtuig zich in zo'n groot gebouw boord? Alles verbrand dan hoor, dan komt er echt niet ineens een koffertje naar beneden vallen.
[..]

[..]

Door brand misschien niet nee, maar als een gebouw wordt geraakt door een Boeing 737 ontstaat er niet alleen brand. Het staal word verwrongen, en belangrijke steunpilaren worden omgebogen.
[..]

Kan iemand mij 1 foto laten zien waar iemand staat te zwaaien uit de 'opengereten gaten' waar de vliegtuigen in zijn gekomen?? Ik heb wel mensen zien zwaaien uit ramen, en volgens mij is dit dan ook complete onzin.
TADA!!

http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtc1hole1.html
quote:
[..]

Nog de belachelijkste van allemaal. Het staal is helemaal niet naar China verscheept en direct omgesmolten. Het is eerst naar een oude scheepswerf in NY gebracht en daar uitgebreid onderzocht.

Als je mensen iets wijs wilt maken, namelijk deze ordinaire propaganda, doe het dan op z'n minst nog met kwaliteitsargumenten, niet met deze zelfverzonnen onzin
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_40564110
quote:
Noujoh, damn das bizar

Wat moet er door die mensen hun hoofd zijn gegaan, wat een nachtmerrie moet dat zijn geweest
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:30:44 #57
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_40564152
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:27 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Noujoh, damn das bizar

Wat moet er door die mensen hun hoofd zijn gegaan, wat een nachtmerrie moet dat zijn geweest
das schrikken he..
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_40564213
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:30 schreef Neurotica het volgende:

[..]

das schrikken he..
Ja, nu nog ingaan op de rest van de argumenten, als je 't zo goed weet
pi_40564596
interessant... nu geen tijd.. dus TVP :-)
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_40565106
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:25 schreef Lambiekje het volgende:
TADA!!

[afbeelding]
Is dat het bewijs van je tientallen zwaaiende mensen?
Ik zie in twee rondjes iets wat een mens zou kunnen zijn, ik vraag me af of ze in dat geval nog leven, zwaaien doen ze in elk geval niet.
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:49:17 #61
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_40565693
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:23 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Is dat het bewijs van je tientallen zwaaiende mensen?
Ik zie in twee rondjes iets wat een mens zou kunnen zijn, ik vraag me af of ze in dat geval nog leven, zwaaien doen ze in elk geval niet.
we zullen er een gif animatie van maken, speciaal voor jou .

jezus wat een lompe opmerking.
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_40565842
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:49 schreef Neurotica het volgende:
we zullen er een gif animatie van maken, speciaal voor jou .

jezus wat een lompe opmerking.
Wat is er lomp aan? Je hebt het over 'tientallen zwaaiende mensen' en komt dan met een foto aan waar met veel moeite twee silhouetten op te onderscheiden zijn. Zo vaag dat het niet eens mogelijk is om vast te stellen of het uberhaupt mensen zijn, laat staan dat ze zwaaien.
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:09:16 #63
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_40566201
heb er wel high res vids en fotos van, zou ff m'n collectie doorzoeken
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:18:40 #64
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_40566441

maar goed, wat is hier zo bijzonder aan dan ?
pi_40574645
22. Beide 110 verdiepingen tellende gebouwen zijn ingestort met de snelheid van een vrije val (binnen 10 seconden). Dus zonder dat ook maar een stukje staal of beton weerstand bood.

Ik ben wel benieuwd naar de berekening waaruit blijkt hoe snel het is gevallen. Zijn daar officiele cijfers van? En wie zegt dat staal en beton geen weerstand boden? Je kan hooguit conluderen dat de weerstand niet signifcant is, niet dat het geen weerstand bood. Het kan zo zijn dat de weerstandskracht zoveel maal kleiner is dan de optredende kracht dat het lijkt alsof het niks voorstelt.

Wat wordt hier nu gesugereerd?
De val zoals die te zien is kan natuurkundig niet, dat we naar een instoring kijken die normaal niet kan maar alleen doormiddel van een controlled demolition?: Totale onzin, een controlled demolition is gebruik maken van de zwaartekracht. Natuurwetten gelden altijd en voor iedereen.
Een controlled demolition maakt gebruik van de zwaartekracht. de binnen kolommen worden opgeblazen en het gebouw stort redelijk recht in. Wat nu als de binnenste kolommen het begeven? Dan stort het gebouw redelijk recht in. Je kan dus niet zeggen aan de hand van hoe een gebouw instort of het een controlled demolition is.
Deze vraag toont eigenlijk aan dat men geen zak snapt van het zwaartekracht principe en mechanica.
vb: Gebouw stort in met een bepaalde snelheid(a). In situatie 1 met de snelheid van een vrije val etc doormiddel van controlled demolition.
situatie 2: gebouw stort in met de snelheid vrije val. Wat zal de snelheid zijn? Snelehid (a) natuurlijk, dezelfde als bij situatie 1. De natuur werkt niet ineens anders als de mens het gedrag van de natuur gebruikt om een gebouw naar beneden te halen.

zonder ook maar 1 bron over snelheid, concrete vraagstelling of een duidelijke probleemstelling is deze vraag niks anders dan zeer suggestief en heeft niks met een goed onderzoek naar 9/11 te maken. Kan direct door naar TRU.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:37:20 #66
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_40576630
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:37 schreef One_of_the_few het volgende:
22. Beide 110 verdiepingen tellende gebouwen zijn ingestort met de snelheid van een vrije val (binnen 10 seconden). Dus zonder dat ook maar een stukje staal of beton weerstand bood.

Ik ben wel benieuwd naar de berekening waaruit blijkt hoe snel het is gevallen. Zijn daar officiele cijfers van? En wie zegt dat staal en beton geen weerstand boden? Je kan hooguit conluderen dat de weerstand niet signifcant is, niet dat het geen weerstand bood. Het kan zo zijn dat de weerstandskracht zoveel maal kleiner is dan de optredende kracht dat het lijkt alsof het niks voorstelt.

Wat wordt hier nu gesugereerd?
De val zoals die te zien is kan natuurkundig niet, dat we naar een instoring kijken die normaal niet kan maar alleen doormiddel van een controlled demolition?: Totale onzin, een controlled demolition is gebruik maken van de zwaartekracht. Natuurwetten gelden altijd en voor iedereen.
Een controlled demolition maakt gebruik van de zwaartekracht. de binnen kolommen worden opgeblazen en het gebouw stort redelijk recht in. Wat nu als de binnenste kolommen het begeven? Dan stort het gebouw redelijk recht in. Je kan dus niet zeggen aan de hand van hoe een gebouw instort of het een controlled demolition is.
Deze vraag toont eigenlijk aan dat men geen zak snapt van het zwaartekracht principe en mechanica.
vb: Gebouw stort in met een bepaalde snelheid(a). In situatie 1 met de snelheid van een vrije val etc doormiddel van controlled demolition.
situatie 2: gebouw stort in met de snelheid vrije val. Wat zal de snelheid zijn? Snelehid (a) natuurlijk, dezelfde als bij situatie 1. De natuur werkt niet ineens anders als de mens het gedrag van de natuur gebruikt om een gebouw naar beneden te halen.

zonder ook maar 1 bron over snelheid, concrete vraagstelling of een duidelijke probleemstelling is deze vraag niks anders dan zeer suggestief en heeft niks met een goed onderzoek naar 9/11 te maken. Kan direct door naar TRU.
he shoots, he scores, the crowd goes wild
pi_40577293
ik ga zo zelf wel even uitrekenen wat de tijd is dat een voorwerp van bovenaan het WTC erover doet om te vallen. Tijdens de vrije val dus. De tijd en de snelheid dat het de grond raakt en de snelheid die het heeft als we ervan uitgaan dat de tijd 10 seconden was.

Is er trouwens een bron die aangeeft hoelang het duurt. Binnen 10 seconden vind ik vaag. Maar ik neem aan dat er een tijd wordt aangenomen. Hoe kan je weten dat het niet zo snel kon als je niet eens weet hoe snel het ging? Ondertussen reken ik het uit. Uitkomsten plaats ik wel, weet niet hoelaat.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:04:21 #68
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_40577764
De brand in de WTC torens was niet zomaar een brand zoals bij die andere gebouwen. Door o.a. de Kerosine was de temperatuur veel hoger opgelopen.
Daarnaast is er in de gebouwen ook een vliegtuig gevlogen. Dat is ook niet bevordelijk voor de constructie....
pi_40577911
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Het meeste wat je ziet vallen zijn stukken die van de toren AF vallen, dus die komen geen weerstand tegen.

Wat er met de kern gebeurd, en hoe snel die valt, is moeilijk te zien door de rookwolken.
pi_40579631
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:04 schreef Elusive het volgende:
kijk hier eens
http://www.911myths.com/html/freefall.html
Dank. Tot nu toe is de stelling gewoon kant en klaar weerlegt. Laat ze eerst maar eens met een echte tijd komen dat ze vinden dat hij is gevallen.
sommigen noemen 8.4 seconden Die snappen er dan werkelijk niks van.
And that is the news.''
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:26:08 #72
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40582226
Spam.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:26:44 #73
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40582245
Dit is meer een TRU-topic.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40583458
Olé ... weer een 911 topic erbij

Welkom in TRU
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40583543
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:06 schreef Gebleekte het volgende:
De vliegtuigen die in het wtc vlogen hebben geen 2 uur lang rondgevlogen. Sowieso is er 1tje gelijk van JFK richting het WTC gevlogen.
Da's toch knap:
Beide vliegtuigen die in het WTC zijn gevlogen, zijn vanaf Logan (Boston) opgestegen.
De andere twee gekaapte vliegtuigen vertrokken vanaf Newark en Dulles. (Washington D.C.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')