tja .. moet je je ook afvragen hoe dat komt ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Laten we allemaal Hizbollah aanwijzen en uitlachen vanwege hun bizar slechte propaganda. Let op het laatste "lijk", dat zijn knie buigt en beter probeerd te gaan liggen, om nog maar te zwijgen over de totale afwezigheid van bloed en zelfs stof op de lichamen.
Laten we gewoon het hele bestaan van het midden-oosten naar TRU schoppen, dan zijn we er tenminste vanaf, en is alles nep.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef moussie het volgende:
[..]
tja .. moet je je ook afvragen hoe dat komt ..
zo moet je dus uren en uren wachten voor je als journalist daar in die gebieden kan komen, je krijgt gewoon geen toestemming .. en wat moeten de palestijnen doen dan, de echte lijken al die tijd in de zon laten liggen rotten ?
de doden zijn er echt wel, denk niet dat het rode kruis over de dodencijfers zit te liegen
en wat wil je nou zeggen met het laten zien van deze foto's ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:12 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja, helden zijn het die JordanezenPalestijnen
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is best wel aandoenlijk dat je niet snapt dat er in een oorlog altijd propaganda word gebruikt. Je zegt dat je kritisch kijkt naar de 'bewijzen', maar vervolgens pak je alleen de 'verkeerde' propaganda van de Hezbollah eruit. Israel gebruikt ook propaganda, schieten ook kogels af en laten ook bommen vallen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Medemensen?
De hezbollah stronthopen vind ik geen medemensen.
Dat jij dat wel vindt zegt genoeg over jou.
Ik heb geen goed woord over "medemensen" die onschuldige burgers moedwillig in gevaar brengen door raketten te lanceren middenin woonwijken, raketten vol met kogellagers en ander puin. En na de lancering brengen ze nog meer onschuldige burgers in gevaar door zich te gaan verstoppen in woonwijken e.d.
Maar ok, jij vindt blijkbaar dat de hezbollah honden wel goed bezig zijn. Dan mag je me wel eens uitleggen waarom.
Ja hoor...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef moussie het volgende:
[..]
ik denk dat je even bij moet lezen .. ga maar eens googelen op wazzini river en je hebt de ware oorzaak van deze inval in libanon
goh .. wat verbazend, deze uitgebreide inhoudelijke reactie ..quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:16 schreef typtypo het volgende:
hier nog niet dood
[afbeelding]
Hier wel dood angstvallig zijn petje geklemd tussen arm en lijf.
Hoe dood ben je dan?
Weer een burgerdode voor de statistieken.
[afbeelding]
Ik geloof ze niet meer.
http://www.zombietime.com/reuters_photo_fraud/
tja, de puinhoop is zeker ook gefaked ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:16 schreef typtypo het volgende:
hier nog niet dood
[afbeelding]
Hier wel dood angstvallig zijn petje geklemd tussen arm en lijf.
Hoe dood ben je dan?
Weer een burgerdode voor de statistieken.
[afbeelding]
Ik geloof ze niet meer.
http://www.zombietime.com/reuters_photo_fraud/
Ik wil daarop googlen maar dan moet jij dit lezen:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef moussie het volgende:
ik denk dat je even bij moet lezen .. ga maar eens googelen op wazzini river en je hebt de ware oorzaak van deze inval in libanon
[..]
hmz .. ik wist wel van aleppo en dat daarna the brotherhood verboden werdt en dat syrië toen een "terroristenbroeinest" heeft uitgeroeid ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:02 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik wil daarop googlen maar dan moet jij dit lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hama_Massacre
he Hama massacre occurred when the government of Syria attacked the town of Hama and killed thousands of people on February 2, 1982. Amnesty International claims that 10,000-25,000 were killed at Hama
Nooit van gehoord zeker? Dat komt omdat de verontwaardiging nogal hypocriet&selectief is; als Israel iemand raakt ""slecht" "mensenrechten"& "oorlogsmisdaden". Syria pleegt genocide, ach niet nieuwswaardig want moslims kunnen zo slecht toch niet zijn..
quote:Before the attack the Government called for the city's surrender and warned that anyone remaining in the city will be considered as a rebel. Robert Fisk in his book "Pity the Nation" described how civilians were fleeing Hama while tanks and troops were moving towards the city's outskirts to start the siege
De puinhoop niet. Alles eromheen wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef moussie het volgende:
tja, de puinhoop is zeker ook gefaked ..
daarnaast .. het zou niet kunnen dat gebouwen instorten als je slachtoffers probeert uit te graven ?
dus als jij in een berg met puin zit te graven kan die niet instorten ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:02 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
De puinhoop niet. Alles eromheen wel.
Iksree heeft het eigenlijk al goed verwoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat ik wel zo apart vind... nou ja, apart, eigenlijk is het niet zo verbazingwekkend, is dat je een paar gevallen neemt van mediamanipulatie, en dat daardoor wat jou betreft alle werkelijke ellende niet bestaat.
Waarom is dat? Ik denk dat dat is omdat het jou beter uitkomt.
Zoals in het geval van dat Servië... 'o jee, wat een schandalige manipulatie', maar het vervolgens dus nooit meer hebben over de vele duizenden doden, tientallen massagraven etcetera die de Serviërs op hun geweten hebben.
Dat maakt het voor mij erg moeilijk om serieus met jou (en anderen in dit topic) een discussie aan te gaan.
Om nog maar niet te spreken over de tegenmanipulatie die veel professioneler kan plaatsvinden en waar jij het voor je gemak ook maar niet over praat.
Echt, een pijnlijke eenzijdigheid.
V.
Jij maakt ook weer een hele grote fout die ik heel veel mensen zie maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Het is best wel aandoenlijk dat je niet snapt dat er in een oorlog altijd propaganda word gebruikt. Je zegt dat je kritisch kijkt naar de 'bewijzen', maar vervolgens pak je alleen de 'verkeerde' propaganda van de Hezbollah eruit. Israel gebruikt ook propaganda, schieten ook kogels af en laten ook bommen vallen.
Er zijn nu meer burger-doden gevallen aan de Libanese kant dan aan de kant van Israel. Dus als we jouw redenatie moeten volgen is Israel het varken.
En denk je nou echt dat het voor de elke burger die gedood word het uitmaakt of het doelbewust was of niet? Bommen en kogels discrimineren niet Hamas, Hezbollah, Mossad, jan met de korte achternaam het maakt allemaal geen verschil.
dat was ook schitterend ja stond gisteren op de fpquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jij maakt ook weer een hele grote fout die ik heel veel mensen zie maken.
Je staart je blind op de aantallen burgerslachtoffers.
Je moet eens kijken naar het hoe en waarom van deze burgerslachtoffers.
Burgers worden aan de Libanese zijde moedwillig gebruikt als schild door de hezbollah-shitforbrains. De hezbollah kankergezwellen lanceren raketten middenin woonwijken en verstoppen zich daarna in flats en gewone huizen.
Hier hoor ik echter niemand over, het vingertje naar israel wijzen is immers makkelijker.
En dan ook nog dit:
Als er hezbollah doden vallen en er overleven toevallig een paar hezbollahvarkens... denk je dan dat deze gaan toegeven dat er hezbollah doden zijn gevallen?
Nope... ze beginnen hoogstwaarschijnlijk meteen met het opruimen van de lijken... of ze ruimen snel de wapens op en laten ze achter als "burgers".
En dan heb ik het nog niet eens over het mogelijke "recyclen" van lijken![]()
Och kijk, iemand die de propaganda van de Zionisten gelooft. De Hezbollah gebruikt menselijke schilden. Stel je eens voor dat de Zionisten doelbewust op burgers schieten. Oh wacht dat gebeurt wel. En als exuces wordt gebruikt: Hezbollah verschuilt zich tussen de mensen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jij maakt ook weer een hele grote fout die ik heel veel mensen zie maken.
Je staart je blind op de aantallen burgerslachtoffers.
Je moet eens kijken naar het hoe en waarom van deze burgerslachtoffers.
Burgers worden aan de Libanese zijde moedwillig gebruikt als schild door de hezbollah-shitforbrains. De hezbollah kankergezwellen lanceren raketten middenin woonwijken en verstoppen zich daarna in flats en gewone huizen.
Hier hoor ik echter niemand over, het vingertje naar israel wijzen is immers makkelijker.
En dan ook nog dit:
Als er hezbollah doden vallen en er overleven toevallig een paar hezbollahvarkens... denk je dan dat deze gaan toegeven dat er hezbollah doden zijn gevallen?
Nope... ze beginnen hoogstwaarschijnlijk meteen met het opruimen van de lijken... of ze ruimen snel de wapens op en laten ze achter als "burgers".
En dan heb ik het nog niet eens over het mogelijke "recyclen" van lijken![]()
Dat was het poseren met lijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat was ook schitterend ja stond gisteren op de fp
Ik kan mijn uitspraken verdedigen... kun jij dat ook?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:00 schreef razzberry het volgende:
[..]
Och kijk, iemand die de propaganda van de Zionisten gelooft. De Hezbollah gebruikt menselijke schilden. Stel je eens voor dat de Zionisten doelbewust op burgers schieten. Oh wacht dat gebeurt wel. En als exuces wordt gebruikt: Hezbollah verschuilt zich tussen de mensen.
Zie hier de man die anderen beschuldigd van propaganda maar er zelf nog het meest in gelooft.
Schokkend he? laten we zeggen 17.500 doden (gemiddelde van 10000 en 25000). Het Hezobllah verhaal is 600 Libanese doden. 30 keer zoveel door Syrie. Waarom daarover geen 100 moussie posts? Waarom geen VN resoluties& spoedvergaderingen? Waarom daarover geen ingelaste journaals? Geen 50 Fok!-topic?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:56 schreef moussie het volgende:
[..]
hmz .. ik wist wel van aleppo en dat daarna the brotherhood verboden werdt en dat syrië toen een "terroristenbroeinest" heeft uitgeroeid ..
frappante overeenkomsten trouwens
[..]
Toch nog maar een keer reageren, want de grenzeloze stompzinnigheid van Refragmental is werkelijk hemeltergend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik kan mijn uitspraken verdedigen... kun jij dat ook?
Moslims tegen moslims is niet interessant voor de linkse-elite. Ze willen kunnen kankeren op het westen. Daarom hoor je ook bijna niks meer over Sudan waar er meer dan 400.000 doden zijn gevallen door moslim terreur. Zelfs de UN noemt dat geen genocide... en daar hebben ze een jaar over moeten vergaderen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
Schokkend he? laten we zeggen 17.500 doden (gemiddelde van 10000 en 25000). Het Hezobllah verhaal is 600 Libanese doden. 30 keer zoveel door Syrie. Waarom daarover geen 100 moussie posts? Waarom geen VN resoluties& spoedvergaderingen? Waarom daarover geen ingelaste journaals? Geen 50 Fok!-topic?
Ik zeg toch ook niet dat hele gebeurtenissen niet gebeuren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:29 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer reageren, want de grenzeloze stompzinnigheid van Refragmental is werkelijk hemeltergend.
We hebben nu echt wel door dat je filmpjes en foto's hebt gevonden waaruit blijkt dat Palestijnen nieuwsreportages hebben gekleurd/overdreven/bijgepoetst. Tis een grote schande en het mag niet. Aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk dat een volk dat met de rug tegen de muur staat naar minder nette wapens grijpt (al is het bombarderen van huizen eigenlijk nóg minder netjes, en ja, raketten afschieten ook).
Maar, Refragmental, dat betekent nog niet dat het hele gebeuren daar een gotspe is, dat de Palestijnen alles verzinnen en dat Israël een onschuldig en onbevlekt blazoen heeft.
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen voor je?
Laten we Kongo niet vergeten. Daar vallen er per dag meer als in dit hele conflict aan beide kanten bij elkaar. Dat is neger tegen neger. Kan je ook niet over klagen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:31 schreef Refragmental het volgende:
Moslims tegen moslims is niet interessant voor de linkse-elite. Ze willen kunnen kankeren op het westen. Daarom hoor je ook bijna niks meer over Sudan waar er meer dan 400.000 doden zijn gevallen door moslim terreur. Zelfs de UN noemt dat geen genocide... en daar hebben ze een jaar over moeten vergaderen.
Echter toen de eerste israelische bom Libanese bodem raakte stonden er al een aantal UN lieden op om te kijken of dit niet onder genocide viel.
Dat heb ik persoonlijk ook helemaal niemand horen beweren. Maar goed, je kunt je natuurlijk wel afvragen waarom Hezbollah en de Palestijnen terug moeten grijpen naar dit soort zelfgemaakte propaganda. Blijkbaar vinden ze het echte lijden niet dusdanig groot dat het zonder deze propaganda kan. Een tweede interessante vraag, maar misschien wat offtopic, is waarom de media zich zo gemakkelijk laat gebruiken en zo weinig kritisch zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:29 schreef Kiegie het volgende:
[..]
dat betekent nog niet dat het hele gebeuren daar een gotspe is, dat de Palestijnen alles verzinnen en dat Israël een onschuldig en onbevlekt blazoen heeft.
Dat is omdat de media vol zit met mannetjes zoals SCHquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:40 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Een tweede interessante vraag, maar misschien wat offtopic, is waarom de media zich zo gemakkelijk laat gebruiken en zo weinig kritisch zijn.
Ja, ik heb ooggetuigen. Niet filmpjes die gemanipuleerd kunnen worden maar echte mensen die het met hun eigen ogen gezien hebben. Ik zou bijna zeggen, kom een keer met mij mee dan gaan we de bezette gebieden bezoeken dan kun je het zelf zien. Dan laat jij mij de Israelische slachtoffers zien en ik jou de Palestijnse. Dan kun je erover oordelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik kan mijn uitspraken verdedigen... kun jij dat ook?
laten we even reeal wezen als israel doelbewust op burgers schoot (wat vast een paar keer gebeurts is, maar niet structureel) dan zouden er wel meer dan 800 doden gevallen zijn in 4 wekenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:00 schreef razzberry het volgende:
[..]
Och kijk, iemand die de propaganda van de Zionisten gelooft. De Hezbollah gebruikt menselijke schilden. Stel je eens voor dat de Zionisten doelbewust op burgers schieten. Oh wacht dat gebeurt wel. En als exuces wordt gebruikt: Hezbollah verschuilt zich tussen de mensen.
Zie hier de man die anderen beschuldigd van propaganda maar er zelf nog het meest in gelooft.
Inderdaad ieder Jood is langsgeweest bij NOVA. De pers is wel het grootste Zionistenbolwerk ooit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is omdat de media vol zit met mannetjes zoals SCH![]()
Dat is overigens ook wel te merken met al die nep hezbollah-propaganda dat allemaal in het nieuws komt en voor waar wordt genomen... dit topic staat er vol van!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:47 schreef razzberry het volgende:
[..]
De pers is wel het grootste Zionistenbolwerk ooit.
Als de Israëli's opzettelijk zouden proberen zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken, net zoals Hezbollah doet, waren het in mijn ogen ook terroristen geweest. Feit is alleen dat dat niet het geval is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:47 schreef razzberry het volgende:
[..]
Joden zijn Soldaten. Hezbollah zijn terroristen.
Je mag me veel noemen maar geen Antisimiet. Je hebt het over Hezbollah als varkens, terroristen, tuig enz. en dan ben ik de discriminerende. Bij iedere uitspraak noem ik ze Zionisten geen joden. Ik heb joodse vrienden met wie ik discuseer en debateer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:54 schreef Refragmental het volgende:
Razzberry... wat een berg bullshit
Ik toon je tig filmpjes om m'n uitspraken te verdedigen... en het enige wat jij kunt zeggen is "ja, ik heb ooggetuigen"
Daar kunnen we niks mee op het internet... ik kan net zo goed zeggen dat ik ook ooggetuigen heb.
Je bent gewoon een vieze anti-semiet en dat kunnen we duidelijk zien aan je laatste reactie.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:05 schreef razzberry het volgende:
[..]
Je mag me veel noemen maar geen Antisimiet. Je hebt het over Hezbollah als varkens, terroristen, tuig enz. en dan ben ik de discriminerende. Bij iedere uitspraak noem ik ze Zionisten geen joden. Ik heb joodse vrienden met wie ik discuseer en debateer.
Mij een Antisimiet noemen is het meest onrespectvolle wat je over mij kan zeggen en over mijn joodse vrienden. Ik heb meegelopen in anti discriminatie marsen, ik heb met Ronnie Nafthanial gediscuceerd en heb respect voor hem en heb zijn respect gewonnen. Ik heb een project meegeorganiseerd waarin we jongeren vertellen over de 2e Wereldoorlog.
De haat vloeit van je lippen en je durft mij een antisemiet te noemen. Ik denk dat ik meer joden ken en meer respect voor hun geloof heb dan jij je ooit kan voorstellen.
Mijn aversie tegen het Zionisme is iets anders dan haat tegen de Joden. Maar je bent niet de eerste die het samenstelt om een verkeerd beeld te scheppen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:05 schreef razzberry het volgende:
[..]
Bij iedere uitspraak noem ik ze Zionisten geen joden. Ik heb joodse vrienden met wie ik discuseer en debateer.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:47 schreef razzberry het volgende:
[..]
Inderdaad ieder Jood is langsgeweest bij NOVA. De pers is wel het grootste Zionistenbolwerk ooit.
Joden zijn Soldaten. Hezbollah zijn terroristen.
Voor iedere dode Jood een hele reportage voor iedere dode Moslim 0.2 seconden.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef razzberry het volgende:
150 geschoten, 2 joden dood. O jee wat een drama![]()
Trek het je niet aan, Razz. Refragmental hoort duidelijk tot de groep Zionisten die een harde plasser krijgen als ze iemand een antisemiet kunnen noemen. We weten niet welke moeilijkheden hij verder heeft gehad en nog steeds ondervindt in het leven die deze frustratie hebben veroorzaakt, maar eigenlijk kunnen we alleen maar medelijden met hem hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:05 schreef razzberry het volgende:
[..]
Je mag me veel noemen maar geen Antisimiet. Je hebt het over Hezbollah als varkens, terroristen, tuig enz. en dan ben ik de discriminerende. Bij iedere uitspraak noem ik ze Zionisten geen joden. Ik heb joodse vrienden met wie ik discuseer en debateer.
Aangenomen, en voor die post daarboven ik wees op Joodse doden omdat ik niet weet of het Zionisten waren. En over die media, nou ja je hebt gelijk ik heb niet op m'n woorden gelet en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Maar het is makkelijk om de 4 keer dat ik het woord jood heb gebruikt onder elkaar te zetten.quote:
Hey Kiegie kereltjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, Razz. Refragmental hoort duidelijk tot de groep Zionisten die een harde plasser krijgen als ze iemand een antisemiet kunnen noemen. We weten niet welke moeilijkheden hij verder heeft gehad en nog steeds ondervindt in het leven die deze frustratie hebben veroorzaakt, maar eigenlijk kunnen we alleen maar medelijden met hem hebben.
Moge je ooit bevrijd worden, Refragmental! Tot die tijd dank ik de voorzienigheid dat je een kletspratende puber bent zonder enige betekenis.
Ik ben altijd in voor een goede discussie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef razzberry het volgende:
[..]
Aangenomen, en voor die post daarboven ik wees op Joodse doden omdat ik niet weet of het Zionisten waren. En over die media, nou ja je hebt gelijk ik heb niet op m'n woorden gelet en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Maar het is makkelijk om de 4 keer dat ik het woord jood heb gebruikt onder elkaar te zetten.
Ik word weer eens te kwaad en dat is niet goed. Maar Refragmental je excuses zijn aangenomen en ik hoop dat we elkaar eens kunnen ontmoeten en kunnen discucieren.
quote:Wednesday, August 9 2006
Anything For P.R.
On CNN’s Reliable Sources, Washington Post reporter Thomas Ricks told host Howard Kurtz that Israel is deliberately not destroying all of Hezbollah’s rockets. Read the transcript for the cynical reason why:
HOWARD KURTZ: Tom Ricks, you've covered a number of military conflicts, including Iraq, as I just mentioned. Is civilian casualties increasingly going to be a major media issue? In conflicts where you don't have two standing armies shooting at each other?
THOMAS RICKS: I think it will be. But I think civilian casualties are also part of the battlefield play for both sides here. One of the things that is going on, according to some U.S. military analysts, is that Israel purposely has left pockets of Hezbollah rockets in Lebanon, because as long as they're being rocketed, they can continue to have a sort of moral equivalency in their operations in Lebanon.
KURTZ: Hold on, you're suggesting that Israel has deliberately allowed Hezbollah to retain some of it's fire power, essentially for PR purposes, because having Israeli civilians killed helps them in the public relations war here?
RICKS: Yes, that's what military analysts have told me.
KURTZ: That's an extraordinary testament to the notion that having people on your own side killed actually works to your benefit in that nobody wants to see your own citizens killed but it works to your benefit in terms of the battle of perceptions here.
RICKS: Exactly. It helps you with the moral high ground problem, because you know your operations in Lebanon are going to be killing civilians as well.
Inderdaad een leuke sitequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:15 schreef moussie het volgende:
leuke site Refragmental .. honestreporting
[..]
bron
uhm .. niet dat ik het gebeuren goed wil praten oid ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
Schokkend he? laten we zeggen 17.500 doden (gemiddelde van 10000 en 25000). Het Hezobllah verhaal is 600 Libanese doden. 30 keer zoveel door Syrie. Waarom daarover geen 100 moussie posts? Waarom geen VN resoluties& spoedvergaderingen? Waarom daarover geen ingelaste journaals? Geen 50 Fok!-topic?
Het is ook niet Israel tegen het Libanese leger. Wat is dit dan wel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:00 schreef moussie het volgende:
uhm .. niet dat ik het gebeuren goed wil praten oid ..
maar is dat niet meer een burgeroorlog, de ene syriër tegen de andere, het seculiere regime tegen de moslimrebel/terrorist (moslim brotherhood) .. dus niet dat je in een ander land vluchtelingenkampen of blauwhelmen gaat beschieten oid .. wat er dus nu gebeurd
Kongo, Rwanda e.d., dat is vele recenter/ nu...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:00 schreef moussie het volgende:
en waarom daarover geen moussieposts .. omdat dat 24 jaar geleden was misschien ? omdat de schijnwerpers toen gericht waren op de iran-iraq oorlog en de gruwelijkheden die daar gebeurden
Ah, maar hEzbollah is ook een terroritische organisatie. Dan mag je blijkbaar neerslaan. Het zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:00 schreef moussie het volgende:
omdat daar in de ogen van de westerse wereld een terroristische organisatie werdt neegeslagen .. is hezbollah niet een tak van dezelfde brotherhood ?
ingelaste journaals, Fok! topics ? .. in 1982 ?
een doodordinaire inval om weer eens duidelijk te maken dat de libanezen niet over hun eigen water mogen beschikkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:48 schreef Napalm het volgende:
Het is ook niet Israel tegen het Libanese leger. Wat is dit dan wel?
Definieer eens? Maakt voor het blauwhelmen/ VN/ het verontwaardigingsverhaal ook niet uit natuurlijk.
je had het over hama in 1982quote:Kongo, Rwanda e.d., dat is vele recenter/ nu...
euhm .. ben ik "de westerse wereld" ?quote:Ah, maar hEzbollah is ook een terroritische organisatie. Dan mag je blijkbaar neerslaan. Het zijn jouw woorden.
Sprak hij stoer vanuit Woerdenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:44 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ja, ik heb ooggetuigen. Niet filmpjes die gemanipuleerd kunnen worden maar echte mensen die het met hun eigen ogen gezien hebben. Ik zou bijna zeggen, kom een keer met mij mee dan gaan we de bezette gebieden bezoeken dan kun je het zelf zien. Dan laat jij mij de Israelische slachtoffers zien en ik jou de Palestijnse. Dan kun je erover oordelen.
Ja vanuit Woerden en dan gaan we naar de bezette gebieden, met vliegtuig enzo.quote:
Ik geloof hier geen fuck van, weet je dat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:05 schreef razzberry het volgende:
[..]
Mij een Antisimiet noemen is het meest onrespectvolle wat je over mij kan zeggen en over mijn joodse vrienden. Ik heb meegelopen in anti discriminatie marsen, ik heb met Ronnie Nafthanial gediscuceerd en heb respect voor hem en heb zijn respect gewonnen. Ik heb een project meegeorganiseerd waarin we jongeren vertellen over de 2e Wereldoorlog.
De haat vloeit van je lippen en je durft mij een antisemiet te noemen. Ik denk dat ik meer joden ken en meer respect voor hun geloof heb dan jij je ooit kan voorstellen.
Mijn aversie tegen het Zionisme is iets anders dan haat tegen de Joden. Maar je bent niet de eerste die het samenstelt om een verkeerd beeld te scheppen.
Ja, en jij lijdt aan een chronische vorm van moslimfobie. Same shit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:06 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik geloof hier geen fuck van, weet je dat.
Jij heb zeker een acute aanval van taqiyya?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |