Eensch, stem en flow zijn goed, de inhoud en beats matig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
wel een aardige stem en een goede flow
maar die hele tekst vond ik niets zo
over druks, seks, geweld, geld en moord
'k heb daar wel genoeg van het zelfde over gehoord
en het refrein is echt heel erg saai
als getik van een specht, eentoonig lawaai
en dan die offcenter crapie basskick
en een 8-bit hakkuhsnare met een lame pitch
wat dat aangaat was het ook niks
in opbouw beetje beter als die audio NBK diss
want wat betreft de beat leek die meer op een bubbling remix
en die Elys ondertussen maar zeiken over mijn playlistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
terwijl hij blijkbaar niet door heeft wat echte hiphop is
hoe dan ook dit is dus geen Elys dissom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik schrijf hier gewoon wat ik vind van je ding
en het is dus niet zo dat ik een gat in de lucht spring
maar zestien/zeventien dus ga er gewoon mee door
hoewel de teksten en de beat moeten stukken beter hoor
Damn, die is nicequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heheh, nice oneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk geprobeerd, maar de katjes van Boebiedoe waren helemaal niet verzopen
Dat was een geintje, netals je verschijning, dus nu is 't met jou helemaal afgelopen
Heb je een link naar deel 2, dan kan ik die ff uitchecken
Wie de schoen past trekke hem aan, dus jij kan je hele outfit uittrekken
No homo, begrijp me niet verkeerd, maar ben jíj zeker van jezelf met je 'gewoon straight'?
Waarom zet je dan for fucks sake zelfs in je raps op Fok achter elke zin een schuine streep?
De schaduw van je rap zeg je, jongen met jou is het altijd zonneschijn
Zijn je ouders wel trots met je, is dit nou wat hun zoon moet zijn?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Knul knul knul, wat is dit voor gelulquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha gast, wat probeer je hier te flikken?
Je kunt niet spitten, dus je móet wel slikkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens je nick ben je een oude gangster die gek is,
Sorry voor mijn vorige lines dan, dat is natuurlijk niet mis.
Laat me niet lachen man, je stelt niks voor
Je rare rijmpjes zijn geen gehoor
Maar blijf gerust stoer doen daar in Amersfoort,
Maar kom dan niet huilen als ik je met mijn Colt.45 vermoord
Het is tijd voor verrassingen, Henny doe die deur open!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:33 schreef razzberry het volgende:
Ik mag zeker wel ff hier een procuctie van mij droppen.
Als de modjes het Spam het vinden wissen ze het maar.
Sala - EuroGeldCash
Veel luisterplezier en zeg wat je ervan vindt.
dissquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef felic. het volgende:
marleen, je bent nog slechter dan goldiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu ben ik gedisstquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef felic. het volgende:
marleen, je bent nog slechter dan goldiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goldy - Goldy = KUT trackquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef felic. het volgende:
ik accepteer de cookies.
Yo, dit is een diss-on-time, iedereen weet dat ik rap penquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:44 schreef marleenhoofd- het volgende:
heb een hoger niveau t.o.v. het N.A.P.
echter lyricaal komt ik nietzo goed mee
ik sluit me ij dus aan bij Milkyway
Odysseuzz, je hoeft je niet te verontschuldigen
ik kan het hebben en je was niet eens lullig
maar razzberry what the fuck doe je
knoei je met chemicalien of ben je echt nep
met twee oorbellen en een von dutch pet
ben je bang voor je moeder of heb je echt wat te vrezen
ik zal je de les in correct Nederlands lezen:
Je bent pas van de straat als je in een doos woont,
durf eens echt te zijn zonder een rood hoofd
Roepen dat je geld hebt, geeft je geen aanzien
het is waarzin om je rap af te luisteren
Laat staan om je hoofd aan te zien
Dus maak je studie af en ben thuis voor het duisterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meneer corrigeer, het is niet ouder 'dan mij' maar ouder 'dan ik'quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:43 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Yo, dit is een diss-on-time, iedereen weet dat ik rap pen
Je flowt vrij aardig, maar onthou goed dat ik de overtreffende trap ben
Marleenhoofd-, mag ik je iets vragen, iets is mij ontglipt
Staat dat streepje achter je naam voor de vorm waarin je je clithaar hebt geknipt?
Ik waardeer je kruistocht tegen de kanslozen van de maatschappij
Maar staak a.u.b. het rijmen, je komt nog niet eens dichtbij
Post je tieten ofzo, of doe ze in een zipje
Ga naar de speeltuin en ik wip je.
Ik ben de Smaakpolitie en ik word niet vrolijk van je diss
Geen keurmerksticker voor jou, het zijn de rubbertjes die ik mis
Bovendien stinkt het daar beneden naar rotte vis
Dirktator knijpt je in je flamoes, alsof hij AnthonyZeus is
Ga verder met studeren, en noem me nu Master Dirktator
Je bent ouder dan mij en toch krijg je je diploma pas later
Je naam klopt trouwens niet helemaal, paarden hebben toch een kop, anti-chica?
HiHi lachen man is je vader, je moeder is een paarse lama, beter bekend als Pablo Paprika!
Aightom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop