In een hip hoppende tempo neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
nee, slotje
Ga maar luisteren naar Common of Afrika Bamabaata ofzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
hip-hop heeft geen niveau, dan kan het dus ook niet hoger worden
dobble joe tie ef?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:41 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ga maar luisteren naar Common of Afrika Bamabaata ofzo.
Ja wat anders dan die commerciele rotzooi.quote:
Dat zou best kunnen ik ben ook producer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:46 schreef felic. het volgende:
Ik produce wel, en mijn studio doperder dandie van jou.
Ik grapte maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:50 schreef razzberry het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ik ben ook producer.
yvonne@fok.nlquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:51 schreef razzberry het volgende:
Geef je email stuur ik je de eerste CD van mijn Label toe
Ja kom ik jou tegen, blijk je ook nog een lichaam te hebben. Freaky zou dat zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
Meetings zijn eng, mensen zijn altijd triester dan dat je ze voorstelt, zo stel ik me dat voor tenminste.
pfoeehh dat zou wat zijn zegquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:05 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ja kom ik jou tegen, blijk je ook nog een lichaam te hebben. Freaky zou dat zijn.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
Meetings zijn eng, mensen zijn altijd triester dan dat je ze voorstelt, zo stel ik me dat voor tenminste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |