In een hip hoppende tempo neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
nee, slotje
Ga maar luisteren naar Common of Afrika Bamabaata ofzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
hip-hop heeft geen niveau, dan kan het dus ook niet hoger worden
dobble joe tie ef?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:41 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ga maar luisteren naar Common of Afrika Bamabaata ofzo.
Ja wat anders dan die commerciele rotzooi.quote:
Dat zou best kunnen ik ben ook producer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:46 schreef felic. het volgende:
Ik produce wel, en mijn studio doperder dandie van jou.
Ik grapte maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:50 schreef razzberry het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ik ben ook producer.
yvonne@fok.nlquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:51 schreef razzberry het volgende:
Geef je email stuur ik je de eerste CD van mijn Label toe
Ja kom ik jou tegen, blijk je ook nog een lichaam te hebben. Freaky zou dat zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
Meetings zijn eng, mensen zijn altijd triester dan dat je ze voorstelt, zo stel ik me dat voor tenminste.
pfoeehh dat zou wat zijn zegquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:05 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ja kom ik jou tegen, blijk je ook nog een lichaam te hebben. Freaky zou dat zijn.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
Meetings zijn eng, mensen zijn altijd triester dan dat je ze voorstelt, zo stel ik me dat voor tenminste.
Owkee die houden we erin. Maar een locatie waar we ontmoeten. Utrecht ofzo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:13 schreef edjuh18 het volgende:
niks mis met hip hop, ik wil best meedoen enzo, flowen kan ik niet, maar wiet meenemen wel
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
hip-hop is niet alleen die mongool lange F enzo he...der is meer..quote:
Hoewel 50 cent wel een paar toffe beats heeft, maar voor de rest heb je wel gelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
hip-hop is niet alleen die mongool lange F enzo he...der is meer..
Livin legends- never fallin
immortal technique
Jedi Mind Tricks
het gaat om de teksten en niet om die 50 cent achtige rotzooi...
Echte hip-hop heeft wel degelijk niveau...
jah wie fucked met hip-hop fucked met mij![]()
Ik zou niet durven te fucken met flip flop. Straks denken sommige mensen nog dat ik er iets mee te maken heb.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
hip-hop is niet alleen die mongool lange F enzo he...der is meer..
Livin legends- never fallin
immortal technique
Jedi Mind Tricks
het gaat om de teksten en niet om die 50 cent achtige rotzooi...
Echte hip-hop heeft wel degelijk niveau...
jah wie fucked met hip-hop fucked met mij![]()
En oh ja ik haat mensen die grappig denken te wezen door Hiphop een ander naam te geven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:36 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik zou niet durven te fucken met flip flop. Straks denken sommige mensen nog dat ik er iets mee te maken heb.
Cry me a riverquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:04 schreef razzberry het volgende:
[..]
En oh ja ik haat mensen die grappig denken te wezen door Hiphop een ander naam te geven.
Hee kijk mij een Hiphop en dan noem ik het FlipFlop wohahaha. Of eeh Rap met C ervoor dat is Crap heheh. Dat is niet grappig dat is Homo.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nee, het gaat over hiphop ..... dus in ONZquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:54 schreef edjuh18 het volgende:
moet dit topic btw niet in MUZ?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:56 schreef edjuh18 het volgende:
heb je die gemuteerde worm ook weer..
Als je de aarde wilt redden van hip hop ben je aardig te laat...
Gelijk heb je ..... het is algemeen bekend en dus overbodig om te melden hierquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:59 schreef MrSASO het volgende:
[..]
![]()
Zoiezo is het erg triest om in een HIP HOP topic te verkondigen dat HIP HOP kansloos is.
Wat een frustratie, is je zusje gebaldt door een rappende Mocro ofzo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelijk heb je ..... het is algemeen bekend en dus overbodig om te melden hier
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:06 schreef edjuh18 het volgende:
SuperwormJim , kom der maar in, of blijf liever maar weg.
uit dit topic of van het gehele forum
je bent slechts een gemuteerde worm..
opgekrabbeld uit de grond met een hoofd als een kont
waarom post je in godsnaam als je het toch niet tof vind
ik weet daarom ook niet waar je je in godsnaam over opwindt
haha ik ga voor de grootte prijs![]()
ps ik had die foto ook al gezien, maar ik wou hem eigenlijk niet posten, gelukkig was je me al voor...
wat een hoofd heb ik he, ik weet het, het doet al pijn als je ernaar kijkt, laat staan dat je daar je hele leven mee rond moet lopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |