quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
MIS!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
flippo
met een goede quote in de TTquote:
manhattanquote:
mooie spelling ookquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:13 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Papa is niet een jaartje ouder als jou.
Moet vriendje zijn![]()
quote:
Zijn we gescheiden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:15 schreef Eririn het volgende:
[..]
Mama![]()
garpje! ik was hem aan het pesten![]()
Ik heb al een andere papa![]()
het liefst wel jaquote:
Mijn exvrouw he !quote:
Weet ik niet eigelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:18 schreef SeaOfLove het volgende:
eririn wrom heb je je nieuwe avatar niet in OP gezet?
deze is wel schattig hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:19 schreef Eririn het volgende:
[..]
Weet ik niet eigelijk.
Te luimisschien neem ik weer die andere
![]()
ooh jaquote:
das logischquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:20 schreef SamStar het volgende:
de mijne mag wel op de plek van 't kruisje
ooh jij bent het met die poes!!!quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet de vader
doemaar niet ik heb het prima zo met Rekkie boven me en TwyLight onder mequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:20 schreef SamStar het volgende:
de mijne mag wel op de plek van 't kruisje
hee ze kwam er zelf meequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet de vader
ik doe het anders ook wel goed bovenopquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doemaar niet ik heb het prima zo met Rekkie boven me en TwyLight onder me![]()
ik wil het niet weten...ik geniet nu zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:22 schreef PsyCha het volgende:
wie stond eigenlijk op dat kruisje?
bioschatjequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:24 schreef PeZu het volgende:
ik heb P-L boven, NJ onder en Bio naast me
die ken ik dus echt nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:24 schreef PsyCha het volgende:
[afbeelding]
wies dit? Dat is iig mijn buurman/buurvrouw
jeejquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik ook niet. Die mag Samstar wel vervangen dan
nou vooruit danquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lieve schat hou je dan wel op met dat kl***paard te posten? Beter een paarse lama![]()
Hey ali!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:31 schreef SamStar het volgende:
[..]
nou vooruit danik zal me matigen
krimpt ie dan niet?quote:
't was Aki voor jouquote:
i know, het is een gavequote:
nee tis allemaal een hoax, een hamster hoax!!!!quote:
we zullen iig nog niet nu gaan slapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:33 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder gaat naar bed toe.
Fijna avond en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:33 schreef Bierbroeder het volgende:
Doe maar stoerquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:34 schreef SamStar het volgende:
[..]
we zullen iig nog niet nu gaan slapen
truste!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:33 schreef Bierbroeder het volgende:
hij is er weerquote:
stomme kooiquote:
ofja, was...quote:
hee pssstquote:
hallo sprankelend bronwaterquote:
Mag niet van mama!111quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:35 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
hele dikke nacht kus voor jou
![]()
idd stomme hoaxquote:
hoiquote:
ik ken je alleen van dat kl***paardquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:38 schreef SamStar het volgende:
[..]
hoi![]()
mayb ken je me als Da-Ali-Gwellicht of niet
er komt niks bij mij opquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:38 schreef SamStar het volgende:
[..]
hoi![]()
mayb ken je me als Da-Ali-Gwellicht of niet
negatieve publiciteit is ook publiciteitquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ken je alleen van dat kl***paard![]()
doorligwonden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:40 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wat heeft ze met dr linkerhand gedaan?![]()
wil ik helemaal niet wetenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:40 schreef PsyCha het volgende:
[..]
klopt jaquote:
ze was ooit een gothicquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:40 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Denk nou eens na voor je op enter kliktquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ja
hij zegt dat allees van puik is toevallig zat ik de structuur van een doromidden gebten brok voedsel te bekijken en bedacht me eens hee er klotp iets niet
toen heb ik de mensen van csi gebeld, die waren er rap, die hebben eea vergeleken en ik had gelijk, het is heel geen puik
uit verder zoek kwam ook naar voren dat hamster geen hamster is maar een vogelbekdier
die wieste heeft ons mooi allemaal in de mailing genomen
uitgehold door een paardquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
check hoe groot haar navel doorschijnt![]()
was wel een leuke fantasie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk nou eens na voor je op enter klikt![]()
moest gelijk denken aan: doorschijnende borstenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
check hoe groot haar navel doorschijnt![]()
heb net ook eierkoeken opgegetenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zocht naar eten maar vond alleen een rol koekjes
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk nou eens na voor je op enter klikt![]()
toedelsquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:48 schreef SamStar het volgende:
nou mensen hij is toch iets sneller leeg dan verwacht!
Ik ga slapen! Fijne baggernacht nog! en alvast welterusten voor de gene die zo gaan slapen!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:48 schreef SamStar het volgende:
Ik ga slapen! Fijne baggernacht nog! en alvast welterusten voor de gene die zo gaan slapen!![]()
![]()
![]()
truste... en niet vergeten dat je dat kl***paard niet meer zoveel zal postenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:48 schreef SamStar het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:47 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8![]()
ja in den beginne wel, later werd het steeds rotterquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
telekids. dat waren nog eens tijden. geweldig
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:47 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8![]()
hoezo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in den beginne wel, later werd het steeds rotter
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ja
hij zegt dat alles van puik is. toevallig zag zat ik de structuur van een doormidden gebeten brok voedsel te bekijken en bedacht me eens hee er klopt iets niet
toen heb ik de mensen van csi gebeld, die waren er rap, die hebben eea vergeleken en ik had gelijk, het is heel geen puik
uit verder onderzoek kwam ook naar voren dat hamster geen hamster is maar een vogelbekdier
die wieste Wietse heeft ons mooi allemaal in de mailing (die kan nog net) genomen
ja toen wezen te geen tekenfilms meerquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in den beginne wel, later werd het steeds rotter
nou mega blubber power poep en harry de hengst waren al minder.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoezo?
- megablubberpowerrace
- harry de hengst
- pittige tijden
ik mis het zo![]()
que?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja toen wezen te geen tekenfilms meer
Als er iets mis gaat zeg ik altijd heul theatraal: Ohhhh wat een toestandquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P-UqQ-AGF4k
Pittige tijden
Daarvan heb ik hier nog een heuse videoband vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P-UqQ-AGF4k
Pittige tijden
huh je vervangt zag door zat?quote:
harry is de schrik van elke cowboy man kom op. briljant tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou mega blubber power poep en harry de hengst waren al minder.....![]()
ja maar toen wezen ze?quote:
dat nummer zit soms nog in mijn hoofdquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
harry is de schrik van elke cowboy man kom op. briljant toch![]()
harry is echt vliegens vlug, niemand zit echt lang op zijn rugquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat nummer zit soms nog in mijn hoofd![]()
zie je wel. het is gewoon briljant.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat nummer zit soms nog in mijn hoofd![]()
Playbacken ze datquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SNk2GsQy8nE
Er is visite visite, wat zullen we genieten
zaterdag en zondag was cartoon express met annikoquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
was telekids nou altijd op zaterdag of op zondag?
harry, harry de hengst. yehaquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
harry is echt vliegens vlug, niemand zit echt lang op zijn rug
ohja. dat was een partij pauperbagger zeg op zondagquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zaterdag en zondag was cartoon express met anniko
uhuh correcto mundoquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zaterdag en zondag was cartoon express met anniko
nou ze hadden wel leuke tekenfilms zoals Pinky & the Brain.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ohja. dat was een partij pauperbagger zeg op zondag![]()
Zaterdag. Mijn favo programma was Scooby-Doo. Dan lieten ze aan het eind een beeld zien waar een stuk uit was geknipt. En als je wist wat 'het was kon je mooi prijzen winnen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
was telekids nou altijd op zaterdag of op zondag?
http://www.youtube.com/watch?v=jSa9WNP4Wiwquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nou ze hadden wel leuke tekenfilms zoals Pinky & the Brain.
haha idd. Maar om nu zo vroeg op te staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zaterdagochtend om 8 uur opstaan om telekids te kijken. dat waren nog eens tijden![]()
je hebt 'm gelukkig nu wel doorquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh je vervangt zag door zat?
en ja idd mailing was expres zo![]()
zelfs niet als er een aardbeving is. laat me slapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:02 schreef PsyCha het volgende:
[..]
haha idd. Maar om nu zo vroeg op te staan![]()
Narfquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jSa9WNP4Wiw
quote:
Ik keek altijd DJ Cat met Linda de Mol op Sky (ja schatjes ...zou oud ben ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zaterdagochtend om 8 uur opstaan om telekids te kijken. dat waren nog eens tijden![]()
ken ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik keek altijd DJ Cat met Linda de Mol op Sky (ja schatjes ...zou oud ben ik)
die ken ik ook nog wel. Maar toen was ik wel heel klein.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh dat was pas coolquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuhquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh dat was pas cool
of fun factory !!!
met andy en die zeehond en die krokodilquote:
roberrrrrrrrquote:
Was dat in Nederland?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:10 schreef PeZu het volgende:
en de hele collectie
[afbeelding]
tjek andy met de zeehond en de croc
en dag hoor!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het zit er weer op voor vannacht. ik ga weer naar bed. veel baggerplezier nog poesjes
truste
quote:
omdat je acryl heetquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef Acryl het volgende:
[..]waarom noem je me eigenlijk kip
(niet dat ik t erg vind, kippen zijn cool)
kusje voor het slapengaan!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het zit er weer op voor vannacht. ik ga weer naar bed. veel baggerplezier nog poesjes
truste
ja heel erg zelfsquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heel erg zelfs![]()
acryl is maar acryl
met kip erachter is het acrylkip
en das veel beter en koeler ook
ik heb dus feitelijk elke keer je usernaam gepimpt, gratis en voor niets
kijk jij snapt het allemaal: sky channel, kip etc etcquote:
yepzzz.... erg leuke avond gehad, en het was volgens mij ook wederzijdsquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Was het nou nog leuk vanavond?![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
sjit over bagger gesproken... hoe verzin je hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heel erg zelfs![]()
acryl is maar acryl
met kip erachter is het acrylkip
en das veel beter en koeler ook
ik heb dus feitelijk elke keer je usernaam gepimpt, gratis en voor niets
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:22 schreef PeZu het volgende:
verhip das toevallig ik had ook zo'n avond!!!!
nee, meidenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:19 schreef Qunix het volgende:
Jongens zijn veel beter! De jongnens!
ik ben altijd blij om je te zien!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:23 schreef Eririn het volgende:
Ik ben telug!1!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedeleen meteen blij enzo! eigelijk niet, maar oke![]()
Lekker boeiend![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:19 schreef Qunix het volgende:
Jongens zijn veel beter! De jongnens!
geen idee, het was het eerste wat in me opkwam toen ik de naam acryl voorbij zag komen, een tijdje terug alweerquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sjit over bagger gesproken... hoe verzin je het![]()
Saaankyuuuuuuuquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben altijd blij om je te zien!!!![]()
egwelquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja maar meisjes kunnen niet vechten...........
kippen zijn cool!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, het was het eerste wat in me opkwam toen ik de naam acryl voorbij zag komen, een tijdje terug alweer
vandaar dat ik ook steeds kip roep
klinkt miss wat raar maar niets is minder waar
quote:
Jjij keek geen telekids hequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
egwel, wacht maar, ik geef je een rechtse...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
krielkippen zijn koel
gewone kippen zijn echt kutbeesten
ik had tijdje terug verjaardag...en die mensen hadden veul beesten... zat dus ook een kip op rugleuning van de bank.... maar die kipje was dom... hij viel er zo vanafquote:
haha die kipjequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had tijdje terug verjaardag...en die mensen hadden veul beesten... zat dus ook een kip op rugleuning van de bank.... maar die kipje was dom... hij viel er zo vanaf...
En toen kwam het hoogtepunt van de avond... ik moest even plassen....Whoooohooo wat zat daar op de pleedeur...een dikke vette vloekende kakatoe (of hoe je het ook schrijft)... toen durfde ik niet meer te plassen![]()
het ernstige is dat het ook echt waar is...zat al heel die avondje niet op mijn gemak met die kutkip naast mijn hoofdquote:
eenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het ernstige is dat het ook echt waar is...zat al heel die avondje niet op mijn gemak met die kutkip naast mijn hoofd![]()
Ik ben Ludo, en ik ben de slechterik van het stuk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:36 schreef Qunix het volgende:
Het is mij!!!!! RObert!
link?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:38 schreef Qunix het volgende:
Heb nu echt de tijd van me leven dat ik alle pitigetijden eps kan kijken![]()
![]()
wilde je wat kwijt lieve schat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:36 schreef cerror het volgende:
gfdfgd|@2
je hebt mij gemistquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:39 schreef PsyCha het volgende:
ohw ik ben effe weggeweest. Wat heb ik gemist
Ik luister Crash test dummies - hmm hmm hmmquote:
over kutnummers gesprokenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Acryl het volgende:
[..]
Ik luister Crash test dummies - hmm hmm hmm
nu luister ik Bruce Dickinson - Taking the Queenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Acryl het volgende:
[..]
Ik luister Crash test dummies - hmm hmm hmm
*valt van zijn burostoel*quote:
toch maar Bruce Dickinson - Back from the edge opgezetquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:44 schreef Acryl het volgende:
[..]
nu luister ik Bruce Dickinson - Taking the Queen
i kneuwquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:44 schreef SeaOfLove het volgende:
wtf kreeg berichtje dat ik niet in hele korte tijd 2x kon posten
hoax!!!quote:
hee zaadpiraat ff dimmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |