hallo sprankelend bronwaterquote:
Mag niet van mama!111quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:35 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
hele dikke nacht kus voor jou
![]()
idd stomme hoaxquote:
hoiquote:
ik ken je alleen van dat kl***paardquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:38 schreef SamStar het volgende:
[..]
hoi![]()
mayb ken je me als Da-Ali-Gwellicht of niet
er komt niks bij mij opquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:38 schreef SamStar het volgende:
[..]
hoi![]()
mayb ken je me als Da-Ali-Gwellicht of niet
negatieve publiciteit is ook publiciteitquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ken je alleen van dat kl***paard![]()
doorligwonden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:40 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wat heeft ze met dr linkerhand gedaan?![]()
wil ik helemaal niet wetenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:40 schreef PsyCha het volgende:
[..]
klopt jaquote:
ze was ooit een gothicquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:40 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Denk nou eens na voor je op enter kliktquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ja
hij zegt dat allees van puik is toevallig zat ik de structuur van een doromidden gebten brok voedsel te bekijken en bedacht me eens hee er klotp iets niet
toen heb ik de mensen van csi gebeld, die waren er rap, die hebben eea vergeleken en ik had gelijk, het is heel geen puik
uit verder zoek kwam ook naar voren dat hamster geen hamster is maar een vogelbekdier
die wieste heeft ons mooi allemaal in de mailing genomen
uitgehold door een paardquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
check hoe groot haar navel doorschijnt![]()
was wel een leuke fantasie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk nou eens na voor je op enter klikt![]()
moest gelijk denken aan: doorschijnende borstenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
check hoe groot haar navel doorschijnt![]()
heb net ook eierkoeken opgegetenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zocht naar eten maar vond alleen een rol koekjes
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk nou eens na voor je op enter klikt![]()
toedelsquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:48 schreef SamStar het volgende:
nou mensen hij is toch iets sneller leeg dan verwacht!
Ik ga slapen! Fijne baggernacht nog! en alvast welterusten voor de gene die zo gaan slapen!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:48 schreef SamStar het volgende:
Ik ga slapen! Fijne baggernacht nog! en alvast welterusten voor de gene die zo gaan slapen!![]()
![]()
![]()
truste... en niet vergeten dat je dat kl***paard niet meer zoveel zal postenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:48 schreef SamStar het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:47 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8![]()
ja in den beginne wel, later werd het steeds rotterquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
telekids. dat waren nog eens tijden. geweldig
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:47 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8![]()
hoezo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in den beginne wel, later werd het steeds rotter
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ja
hij zegt dat alles van puik is. toevallig zag zat ik de structuur van een doormidden gebeten brok voedsel te bekijken en bedacht me eens hee er klopt iets niet
toen heb ik de mensen van csi gebeld, die waren er rap, die hebben eea vergeleken en ik had gelijk, het is heel geen puik
uit verder onderzoek kwam ook naar voren dat hamster geen hamster is maar een vogelbekdier
die wieste Wietse heeft ons mooi allemaal in de mailing (die kan nog net) genomen
ja toen wezen te geen tekenfilms meerquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in den beginne wel, later werd het steeds rotter
nou mega blubber power poep en harry de hengst waren al minder.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoezo?
- megablubberpowerrace
- harry de hengst
- pittige tijden
ik mis het zo![]()
que?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja toen wezen te geen tekenfilms meer
Als er iets mis gaat zeg ik altijd heul theatraal: Ohhhh wat een toestandquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P-UqQ-AGF4k
Pittige tijden
Daarvan heb ik hier nog een heuse videoband vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P-UqQ-AGF4k
Pittige tijden
huh je vervangt zag door zat?quote:
harry is de schrik van elke cowboy man kom op. briljant tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou mega blubber power poep en harry de hengst waren al minder.....![]()
ja maar toen wezen ze?quote:
dat nummer zit soms nog in mijn hoofdquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
harry is de schrik van elke cowboy man kom op. briljant toch![]()
harry is echt vliegens vlug, niemand zit echt lang op zijn rugquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat nummer zit soms nog in mijn hoofd![]()
zie je wel. het is gewoon briljant.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat nummer zit soms nog in mijn hoofd![]()
Playbacken ze datquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SNk2GsQy8nE
Er is visite visite, wat zullen we genieten
zaterdag en zondag was cartoon express met annikoquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
was telekids nou altijd op zaterdag of op zondag?
harry, harry de hengst. yehaquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
harry is echt vliegens vlug, niemand zit echt lang op zijn rug
ohja. dat was een partij pauperbagger zeg op zondagquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zaterdag en zondag was cartoon express met anniko
uhuh correcto mundoquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zaterdag en zondag was cartoon express met anniko
nou ze hadden wel leuke tekenfilms zoals Pinky & the Brain.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ohja. dat was een partij pauperbagger zeg op zondag![]()
Zaterdag. Mijn favo programma was Scooby-Doo. Dan lieten ze aan het eind een beeld zien waar een stuk uit was geknipt. En als je wist wat 'het was kon je mooi prijzen winnen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
was telekids nou altijd op zaterdag of op zondag?
http://www.youtube.com/watch?v=jSa9WNP4Wiwquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nou ze hadden wel leuke tekenfilms zoals Pinky & the Brain.
haha idd. Maar om nu zo vroeg op te staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zaterdagochtend om 8 uur opstaan om telekids te kijken. dat waren nog eens tijden![]()
je hebt 'm gelukkig nu wel doorquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh je vervangt zag door zat?
en ja idd mailing was expres zo![]()
zelfs niet als er een aardbeving is. laat me slapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:02 schreef PsyCha het volgende:
[..]
haha idd. Maar om nu zo vroeg op te staan![]()
Narfquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jSa9WNP4Wiw
quote:
Ik keek altijd DJ Cat met Linda de Mol op Sky (ja schatjes ...zou oud ben ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zaterdagochtend om 8 uur opstaan om telekids te kijken. dat waren nog eens tijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |