Jojoortje +1quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:02 schreef Jojoortje het volgende:
His Masters Voice
quote:a famous trademark in the music business, and for many years was the name of a large record label
Stanley_Climbfall + 2quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Shawn carter
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sandro Assorgia; klinkt buitenlands.
Geen idee. Ik ken ze alle vijf niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal de instinker wel zijn...niet?
Norman Bonink is de drummer van Blof.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:16 schreef wyccie het volgende:
Norman Bonink, die zit niet bij Van Dik Hout?
En het ergste is nog dat je elke maand een nieuw toetsenbord kunt gaan kopen omdat de F5 versleten is...quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:18 schreef geenaam het volgende:
Pff dit is wel een verslavend spelletje zeg..
Oh, die was dus te makkelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Engeland
Je kunt ook met je muis refreshenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat je elke maand een nieuw toetsenbord kunt gaan kopen omdat de F5 versleten is...
quote:is the most ancient name of Great Britain, though sometimes used to refer specifically to England.
van Tim Krabbéquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Gouden ei.
Hier: Een paardenmiddel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:22 schreef AntonDingeman het volgende:
pfff wat verslavend zeg ... ik probeer nu al 20 minuten naar mn bed toe te gaan
We moeten ophouden met spammen in dit 2-punten-topic trouwens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hier: Een paardenmiddel.
[afbeelding]
checkquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nembrio, doe dat slappe geouwehoer dan in het VDH topic..
Oeh, die fout wordt vaak gemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
brederode
Kinderachtig. Maar ergens ook wel weer begrijpelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, die fout wordt vaak gemaakt.
Het is Bredero. Dus:
Stanley Climbfall +2
Ik heb vaak genoeg lastige namen erg soepel gerekend, maar deze vond ik toch wel anders.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef AntonDingeman het volgende:
Kinderachtig.
Je bent geweldig. Hier, je krijgt eenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
1609 - 1921
Woehoe goed zo!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:39 schreef Marinus het volgende:
Naam 1 : Rachel in Friends, Jennifer Aniston
Naam 2: Chandler, friends, Matthew Perry
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:40 schreef Asmodian het volgende:
hoi trouwens. Ja, Wyccie had gelijk - ik ben voorspelbaar
Iedere 10 topics.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:41 schreef geenaam het volgende:
Ik wist wel dat ik het ergens van kende! Trouwens wanneer zijn er eigenlijk dubbele-punten-topics?
Ik ook.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
(Ik was toen in Enschede, heeeeeel vlakbij, was mie eng!)
Daffodil31LE + 2quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tollenstraat
Hij zal het ook eens NIET weten hè?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is Motörhead.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef Asmodian het volgende:
Jason Wade!
Heb ik eens onderzoek gedaan naar iets waarvan ik zeker wist dat er nog meer vragen zouden volgen, is het nog te laat![]()
geenaam +2quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef geenaam het volgende:
Jason Wade.
Wel een goed idee. Ik ga zo even een BoyzIIMen biootje lezen ergens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef Asmodian het volgende:
Jason Wade!
Heb ik eens onderzoek gedaan naar iets waarvan ik zeker wist dat er nog meer vragen zouden volgen, is het nog te laat![]()
Voor als Haruhi terug komt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wel een goed idee. Ik ga zo even een BoyzIIMen biootje lezen ergens.
Ja, daar komen nog wel eens vragen over langs. Jij stelde er toch ook 1?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor als Haruhi terug komt?
Was een geintje man.. ik maak een mooie OP voor deel 2 ok? Hahaha.. mallerd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik post daar niet meer hoor Stanley...
Oh ik léés wel..ik post alleen niet meer in dat topicquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Was een geintje man.. ik maak een mooie OP voor deel 2 ok? Hahaha.. mallerd.
Hoezo niet dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ik léés wel..ik post alleen niet meer in dat topic
Omdat ik afscheid heb genomen van dat topicquote:
Ajoh, wist ik niet! Oke zal ik doen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje, als je edit, moet je dat er even bij zetten.
Ok.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ajoh, wist ik niet! Oke zal ik doen!
eerste deel klopt 2e deel iets specifiekerquote:
Dr.Aart +2quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:10 schreef Dr.Aart het volgende:
corporate governance
"Uit Groenlo"quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:15 schreef Dr.Aart het volgende:
makkie he,
Neleos +2
Voor de vorm: waar staat Grolsch voor?
Oh op die manierquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:16 schreef geenaam het volgende:
Vakmanschap is meesterschap ofzo?
Eitjequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:15 schreef Dr.Aart het volgende:
makkie he,
Neleos +2
Voor de vorm: waar staat Grolsch voor?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:17 schreef Dr.Aart het volgende:
er zijn dus alleen nog maar alcoholisten wakker![]()
En dat is lastig..want Grolsch is geen bier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:17 schreef Dr.Aart het volgende:
er zijn dus alleen nog maar alcoholisten bierliefhebbers wakker![]()
Als je altijd Heineken drinkt misschien. Grolsch is natuurlijk echt bier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
En staat vooral garant voor echte aanhoudende koppijn.
Wyccie staat voor "wijntje" uitspreken terwijl je moet hikkenquote:
Klopt ook. "op een dag drink je geen bier meer, maar drink je grolsch"quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is lastig..want Grolsch is geen bier.
Grolsch is geen bier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als je altijd Heineken drinkt misschien. Grolsch is natuurlijk echt bier.
Ursus maritimus is de Latijnse naam van welk dier?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
IJsbeer!
Inderdaad. Had het ook niet gezien. Congratzquote:
Waar zijn wij mee bezig? In je hok, gauw!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:25 schreef Dr.Aart het volgende:
Wanneer bood Wim Kok (voor het eerst) gedrongen zijn ontslag aan de Koningin aan?
Is dat schadelijk voor je?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:25 schreef Neleos het volgende:
Ze passen niet in de oven?
Lichaamstemperatuur ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Het eten van ijsberen is bijzonder schadelijk voor je. Waarom?
* Nembrionic wacht het meest voor de hand liggende antwoord af
Wil je de OP even lezen? Je kunt een vraag stellen wanneer je een vraag goed beantwoordt hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:26 schreef Dr.Aart het volgende:
hmmm een vraag opstellen duurt blijkbaar te lang!
Het gaat er ook niet om wie het snelste een vraag maaktquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:26 schreef Dr.Aart het volgende:
hmmm een vraag opstellen duurt blijkbaar te lang!
Nee..maar nog niet eens zo gek gedacht.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:28 schreef Dr.Aart het volgende:
door de dikke vetlaag wordt je cholesterol zo hoog dat je gelijk omvalt?
In Nederland niet neequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je krijgt last van Greenpeace vrees ik. IJsberen zijn er niet zoveel meer?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nembrio is dronken en Dr. Aart is gek.. waar is de nooduitgang??
Heb jij op Wiki gekeken toevallig?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:30 schreef Dr.Aart het volgende:
lever bevat teveel vitanime a voor de mens
Dat is dus een 'ja'?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:31 schreef Dr.Aart het volgende:
leest regels door en houdt zich koest
Lijkt me extreem verstandig....quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:31 schreef Dr.Aart het volgende:
leest regels door en houdt zich koest
Kalm blijven is de boodschap !quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh nee.. niet weer..
-strip-quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:32 schreef dndiek het volgende:
te veel vitamine a in de lever
Dit is niet de juiste opstelling. Een nieuwe vraag zou je liever moeten willen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:33 schreef geenaam het volgende:
Pfff.. dan vind ik dat ik die punten moet krijgen! Ik zat er dan nog het dichst bij met mijn antwoord!
Sorry..dat was het enige leuke feit...of wacht..quote:
Nog altijd kalm blijven, of je houdt geen haar meer over !quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
geenaam, een nieuwe vraag van Nembrio bedoelde ik. Je bent wel schattig, hoor.
Jij bent grappigquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
geenaam, een nieuwe vraag van Nembrio bedoelde ik. Je bent wel schattig, hoor.
Stanley_Climbfall +2quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zwart
Bahquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die vraag is wel eerder geweest (en toen had ik 'm ook goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |