Met die eisen...... :quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2 keer wezen kijken. één keer op de st josephstraat (jouw flat?). bleek niks, kamer zat op de begane grond, was donker, klein (16m2 my ass) en te duur. daarbij had ik gerekend op meer dan 3 mensen op de afdeling
en vorige week naar de telegraafstraat, dispuutshuis. goedkoop, aardige gasten. alleen ga ik er niet tussen passen
maar ik zoek een kamer dicht bij het centrum. max 10 min lopen die min 15 m2 groot is. max 275 euro/maand
wil ik net reageren op deze kamer, moet je voor die site betalen
Kamernet kost geld ja, maar geloof me, dat is het waard als je echt hard op zoek bent.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2 keer wezen kijken. één keer op de st josephstraat (jouw flat?). bleek niks, kamer zat op de begane grond, was donker, klein (16m2 my ass) en te duur. daarbij had ik gerekend op meer dan 3 mensen op de afdeling
en vorige week naar de telegraafstraat, dispuutshuis. goedkoop, aardige gasten. alleen ga ik er niet tussen passen
maar ik zoek een kamer dicht bij het centrum. max 10 min lopen die min 15 m2 groot is. max 275 euro/maand
Dezelfde winkels die je in elke hoofdwinkelstraat van een willekeurige andere stad in Nederland hebt. Verder is het er druk en staan op kruispunten van die bloedzuigers die je het een of andere willen aansmeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:16 schreef Yankee_One het volgende:
want?
lolquote:Voor een sportieve gay/bi student ivm met properheid en elkaars respect, 2 kamers met een half open wand, 1 om te studeren en 1 om te snurken met gebruik van alle faciliteiten in huis.
Whehehe, staat die er nu nog steeds op?quote:
de meeste kamers worden verhuurd via kamernet, dus ik zou me toch maar aanmelden daarzo. meeste keuze daar hoor! en aangezien je nogal veeleisend bent.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ga ik zo doen, heb er wat uit gefilterd. en ik ben niet veeleisend. wil gezelligheid, geen bezemkast, licht en een normale huurprijsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:33 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
de meeste kamers worden verhuurd via kamernet, dus ik zou me toch maar aanmelden daarzo. meeste keuze daar hoor! en aangezien je nogal veeleisend bent.
Ook in deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:36 schreef Yankee_One het volgende:
het is geen utrecht of zo waar je niks te willen hebt
vertel mij watquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:36 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ga ik zo doen, heb er wat uit gefilterd. en ik ben niet veeleisend. wil gezelligheid, geen bezemkast, licht en een normale huurprijs
het is geen utrecht of zo waar je niks te willen hebt
Bij ons komt er een vrijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Die is al onverhuurd aan een chickiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:46 schreef Kindervriend het volgende:
timmeeeh heeft nog wel een kamertje voor je vrij trouwens, voor een maandje of 6.![]()
stukje achter het wilhelminapark jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:36 schreef Yankee_One het volgende:
Wilhelminapark?
Volgende week naar mijn wekkerradio kijken, als ik weer op mn kamer benquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef Kindervriend het volgende:
Hebben jullie ook last van stroomstoringen?
Neen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef Kindervriend het volgende:
Hebben jullie ook last van stroomstoringen?
Mijn digitale wekkerradio knippert niet, dus er is geen stroomstoring geweest. Hoef je volgende week niet meer te kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgende week naar mijn wekkerradio kijken, als ik weer op mn kamer ben
Tof zeg. Ik ook. En morgenavond ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:12 schreef Yankee_One het volgende:
nou, vanavond ben ik weer in tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |