Ik denk niet dat ze die gozers ergens op kunnen pakken ?quote:Rudy Coddens, de Gentse openbaar bestuurder van Onderwijs, heeft woensdag bij de Belgische politie een klacht ingediend tegen eigenaars van studentenwoningen die hun kamers gratis aanbieden in ruil voor seks.
Huisbazen bieden hun woningen aan in advertenties op openlijke en grote studentenwebsites in Belgie. In de advertenties vragen eigenaars om sex als tegenprestatie voor de aangeboden woonruimte. Dergelijke praktijke komen overgewaaid uit de Verenigde Staten waar jongeren een appartement in de stad nauwelijks kunnen betalen.
Rudy Coddens vraagt de universiteiten en hogescholen ook om hun studenten te waarschuwen tegen dergelijke advertenties. Hij noemde de voorstellen “oneerbaar”. Het is nog niet duidelijk of deze vorm van ruilhandel strafbaar is. Dit zal op verzoek van Coddens worden uitgezocht door de Belgische politie
ik weet niet hoe het in belgie werkt met de prostitutie... maar in amerika is het bv verboden om op straat te tippelen e.d. ... waarschijnlijk mag dan dit soort ruilhandel ook niet...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:06 schreef Molluck het volgende:
Ik snap niet wat de politie hier mee te maken heeft, als er studenten zijn die hiermee instemmen dan is het toch een win-win situatie?
Waarom nou weer een vies oud mannetje, hij is gewoonduidelijk over wat hij wil, 47 is niet oud en hij heeft een badkamer die hij zelf ook wel zal gebruiken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:29 schreef boyv het volgende:
Boeiend, die studenten kiezen er toch zelf voor om bij zo'n vies oud mannetje in huis te gaan.
Soms ben je min of meer gedwongen een kamer te nemen. Of denk jij dat er mensen zjin die voor hun lol in een hok van 2 bij 2 gaan zitten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:06 schreef Molluck het volgende:
Ik snap niet wat de politie hier mee te maken heeft, als er studenten zijn die hiermee instemmen dan is het toch een win-win situatie?
Zo kan je het ook zienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:33 schreef longinus het volgende:
[..]
Waarom nou weer een vies oud mannetje, hij is gewoonduidelijk over wat hij wil, 47 is niet oud en hij heeft een badkamer die hij zelf ook wel zal gebruiken.
Het zijnjuist vieze jonge sletten die erop reageren.
je bent nooit gedwongen om bij zo'n gast in huis te gaan, wat een bullshitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Soms ben je min of meer gedwongen een kamer te nemen. Of denk jij dat er mensen zjin die voor hun lol in een hok van 2 bij 2 gaan zitten?
Jij reist wel even 4 uur op en neer naar school?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef boyv het volgende:
[..]
je bent nooit gedwongen om bij zo'n gast in huis te gaan, wat een bullshit
Ochnee, je komt nu vast met een 'er zijn andere oplossingen' of 'je kunt bij iemand anders in huis'. Als blijk dat je het echt niet begrepen hebt zeg maar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Jij reist wel even 4 uur op en neer naar school?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |