WillemII ofcoursequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef Yankee_One het volgende:
Wie gaat er boven wie eindigen dit seizoen? Nac boven Willem II of andersom? beide clubs zijn goed naar de klote geholpen de afgelopen jaren
Ach ja keientrekkert is ook nie verkeerd maar dat gezeik de hele tijd !quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef toma het volgende:
[..]
Tilburg is een betere stad dan Amersfoort gewoon omdat jij er woont.
Ik ben trouwens trots op mijn benaming als Kruikenzeiker![]()
Breda wereldstad !! altijd stoned en altijd zat !!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Soms, heeeel soms, komen er wijze woorden uit Breda![]()
![]()
Ach, uiteindelijk zijn we allemaal Brabanders en heffen we samen het glas..quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef Yankee_One het volgende:
Nac boven Willem II
Ik trek net me schoenen uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:47 schreef Kindervriend het volgende:
Kaartje, vet.
Existenz, ik kan je bijna ruiken man!
[afbeelding]
de bios in de heuvelpoort...quote:
Ja hiero, Kingside!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef toma het volgende:
Nog mensen die een seizoenskaart hebben van Willem2 voor komend seizoen ?
welke doosquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef Chinless het volgende:
En dan ergens omg. Ringbaan west woont mijn doos.
Haha ik heb wel moeten wennen aan dat platte Tilburgsquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:11 schreef Xtreem het volgende:
HalleeNooit gedacht dat ik nog 'ns plat tilburgs zou posten
![]()
Komde gij uit Den Bosch, kut?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:49 schreef Lienekepieneke het volgende:
[..]
Haha ik heb wel moeten wennen aan dat platte TilburgsVooral de vrouwen op mn werk kunnen er wat van zeg
![]()
Ik kom uit omgeving Den Bosch, ik dacht dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn, niet dus
jammer dat familie Gümus is uitgezetquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef Kindervriend het volgende:
Wie weet er trouwens een goeie kleermaker in Tilburg? Ik heb hier een Nudie jeans die ik een stukje korter wil laten maken... Turkse kleermakerts zijn daar toch goed in?
Iemand een adresje?
Was jij toevallig niet Turks?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:36 schreef MoChe het volgende:
[..]
jammer dat familie Gümus is uitgezet
Die kwamen toch niet uit tilburg?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:36 schreef MoChe het volgende:
[..]
jammer dat familie Gümus is uitgezet
Klopt.quote:
Volgens mij zit er op de Besterdring een kleermaker.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef Kindervriend het volgende:
Wie weet er trouwens een goeie kleermaker in Tilburg? Ik heb hier een Nudie jeans die ik een stukje korter wil laten maken... Turkse kleermakerts zijn daar toch goed in?
Iemand een adresje?
Waren ondertussen de meeste somaliers ook al niet weer tilburg ontvlucht en naar engeland gegaan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Klopt.
Je kunt dan ook beter vragen: Zijn Antilliaanse of Somalische kleermakers hier goed in?
héééééééééél toevallig niet neen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:37 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Was jij toevallig niet Turks?
In amsterdam heb je er wel een paarquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:18 schreef joris120 het volgende:
Als we het toch over Turken hebben. Weet iemand een Turkse winkel waar ze waterpijpen verkopen in Tilburg?
In de Enschotsestraat zit een Turkse winkel waar waterpijpen voor het raam staan, waarschijnlijk verkopen ze ze ook dus...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:18 schreef joris120 het volgende:
Als we het toch over Turken hebben. Weet iemand een Turkse winkel waar ze waterpijpen verkopen in Tilburg?
Ik ken het waarschijnlijk welquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef Lienekepieneke het volgende:
OMGEVING Den Bosch, kutdorp in de buurt dat toch niemand kent
Wie is Nikki?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
de bios in de heuvelpoort...
ben jij trouwens een broertje van Nikki? ofzo?
nee nikki is een meisjequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:47 schreef toma het volgende:
[..]
Wie is Nikki?
Studeert hij soms iets van informatica ? Das een jongen die ik via via ken, heet toevallig ook Nikki.
Jè dès woar,maar vulgens men goat t flink zeiken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:38 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hedde wellès zo tegen de avond hè!
Zullen we een wet t-shirt contest doen!?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Jè dès woar,maar vulgens men goat t flink zeiken.
Hmm, welk pand is datquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:37 schreef mousemicky het volgende:
Mousemicky meldt zich... kaartje aanpassen in ingewikkeld... kan iemand mij in de hoek Enschotsestraat/ Ringbaan Oost plakken?
[..]
In de Enschotsestraat zit een Turkse winkel waar waterpijpen voor het raam staan, waarschijnlijk verkopen ze ze ook dus...
Lijkt me wel als ik er met rond de 150 voorbij rijd en de flitser staat erquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:30 schreef toma het volgende:
ben je gepakt dan ?
Je zegt dat je daar 150 kunt rijden, je zei niet dat je dat ook hebt gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Lijkt me wel als ik er met rond de 150 voorbij rijd en de flitser staat er![]()
2 keer wezen kijken. één keer op de st josephstraat (jouw flat?). bleek niks, kamer zat op de begane grond, was donker, klein (16m2 my ass) en te duur. daarbij had ik gerekend op meer dan 3 mensen op de afdelingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:49 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Whehe.
Hoeveel kijkavonden heb je al gehad... Vertel eens wat meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |