Ah, woonachtig in de Blaak?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:28 schreef Ace1 het volgende:
Zo dan:
[[url=http://img140.imagevenue.com/loc371/th_03971_tilburg_1_371lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef BigBear het volgende:
[..]
Ah, woonachtig in de Blaak?
volgens mij is het gewoon mogelijk om tijdens de kroegentocht van de TIK-week binnen te komen in de kroegen![]()
Uiteraard. Als het keihard staat te regenen zal het binnen echter wat drukker zijn dan op straat. In sommige kroegen gaat het wel passen en meten worden denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef BigBear het volgende:
volgens mij is het gewoon mogelijk om tijdens de kroegentocht van de TIK-week binnen te komen in de kroegen![]()
Yup, Blaak-West.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef BigBear het volgende:
[..]
Ah, woonachtig in de Blaak?
Ah, dus de komende 3 jaar is het een zeer gezellig centrumquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:59 schreef Chielus het volgende:
d'n tering, denk je dat de rust eindelijk terug is gekomen na de kermis enzo, gaan ze het hele centrum nu al weer opbreken voor de City-ring. Komende 3 jaar weer lekker omrijden, moeilijke routes uitzoeken etc. (tis wat in t centrum wonen...)
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:19 schreef MrGoedhart het volgende:
een super trotse Tilbo melt zich, ik woon ook gewoon in het centrum, op de kruising tussen de Hart van Brabantlaan en Ringbaan west.
In die lange betonnen paal?? Of kijk je daar op uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:19 schreef MrGoedhart het volgende:
een super trotse Tilbo melt zich, ik woon ook gewoon in het centrum, op de kruising tussen de Hart van Brabantlaan en Ringbaan west.
Er zijn er nog veel meer, maar die posten niet in deze topicreeks.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Kindervriend het volgende:
Jezus Christus wat een hoop Tilburgers hier eigenlijk!
Keertje gangbang organiseren? Of gewoon een pilske vatten... mag ook hoor.
Ik stel voor dat we elkander treffen in De Nacht, komende zaterdag, vanaf een uur of 4.00.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel meer, maar die posten niet in deze topicreeks.
Pils = prima
Hmm, ook een idee ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik stel voor dat we in een week waarin goed weer is voorspeld een avond uitkiezen en met z'n allen in de Universiteitstuin of het uiteinde van de Warande te gaan hangen. Ieder neemt wat te vreten of een kratje bier mee.
De Nacht klinkt aantrekkelijk, maar daar kunnen we aan het eind vd avond altijd nog naartoe![]()
Nope. Ik ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Er is er maar 1 hier die moest werken zeker![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Er is er maar 1 hier die moest werken zeker![]()
Nee ik woon op westpoint. Mischien een leuke lokactie voor een meeting? (mits er afspraken worden gemaakt over het bier...)..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef Chielus het volgende:
[..]
In die lange betonnen paal?? Of kijk je daar op uit?
(Chielus meldt zich vanuit centrum, vlakbij Villa Vierjaargetijden)
TIK papa's zijn okey. Hoewel het voor mij alweer vier jaar geleden is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef MoChe het volgende:
kwam nog een oud klasgenoot van me tegen die nu tik leider ofzo is
Centraler? Tilburg is best een compacte stad hoor. Zolang je niet naar de Reeshof wil uitwijken tenminste.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hmm, ook een idee ja.
Maar kan het niet wat centraler?
Tegenover de Intermezzo is ook zo'n prachtig 'zithoekje' wat wel aan een parkje doet denken. Als er geen junks of zwevers zitten kunnen we daar ook best gaan hangen hoor.![]()
Poolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:14 schreef Pool het volgende:
[..]
TIK papa's zijn okey. Hoewel het voor mij alweer vier jaar geleden is.
Afijn, de Nacht van Pendragon op 't studentensportcentrum was weer leuk.![]()
tof op een straathoek bier drinken :Squote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Centraler? Tilburg is best een compacte stad hoor. Zolang je niet naar de Reeshof wil uitwijken tenminste.
Als je denkt daar ongestoord te kunnen pilsen zonder gezeik lijkt me dat ook prima. Zolang we maar niet binnen 5 minuten voor semicriminele hangjongeren worden aangezien![]()
Nolius.quote:
de treinen zaten vol met nerds die naar lowlands gingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
gaan er nog toffe tilburgers naar lowlands?
ik sla over dit jaar. En het komt mooi uit qua weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
gaan er nog toffe tilburgers naar lowlands?
quote:Mania · Mental illness marked by extreme obsession
zaterdag 21 oktober 2006
22:00 - 04:00
013
Tilburg
Muziekstijlen
early hardcore, hardcore, oldschool
Prijzen
Voorverkoop: ¤ 18 ,-
Deurverkoop: ¤ 18 ,-
Line-up
Journey through hardcore history!
Buzz Fuzz
G-Town Madness
Panic favoriet
Promo favoriet
The Stunned Guys
MC: Villain
Back to the future
Catscan
D-Spirit
Endymion
Sceletor
Wizard.
waar ligt die straat ergens?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:13 schreef maril het volgende:
jeetje
TILBURG, 18 augustus 2006
Politie stelt onderzoek in na dodelijke schietpartij
TILBURG: De politie heeft een onderzoek ingesteld naar aanleiding van een dodelijke schietpartij donderdagavond op de Dirk Fockstraat. Omstreeks 23.00 uur komt er bij de politie een melding binnen van een schietpartij in een woning aan de Dirk Fockstraat. De politie gaat daarop direct ter plaatse en treft in de woning een man aan die inmiddels aan zijn verwondingen is overleden. In de woning worden nog een aantal andere personen aangetroffen. Zij zijn opgevangen door de politie en gehoord. Het is op dit moment niet bekend wat de toedracht is van de schietpartij. De politie is gestart met een buurtonderzoek. De technische recherche heeft een sporenonderzoek ingesteld in de woning en in de straat. Hiervoor is de straat gedeeltelijk afgezet. De identiteit van het slachtoffer is op dit moment niet bekend.
Auteur: Nicolette Bovenhorst
Bij de westermarkt wandelboslaan , tussen station west en wandelboslaan in om presiesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
waar ligt die straat ergens?
Altijd Tilburg-Westquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:26 schreef maril het volgende:
[..]
Bij de westermarkt wandelboslaan , tussen station west en wandelboslaan in om presies
te zijn, ligt bij zo,n mooie vijver aan de stationwest kant
Amsterdam?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Nolius.
Ja hoor, helemaal.Ik zat alleen even drie weken fok!loos in Amsterdam en de weken daarvoor ook weinig achter de pc gezeten.
He daar was ik ook, maar na half 4 weet ik er niet zoveel meer van. Helaas vandaag de TIK-afterparty aan me voorbij moet laten gaan, mkorgen weer tering vroeg op om te gaan werken op een of ander paardenwedstrijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:40 schreef timmeeeh het volgende:
ouwes gister naaiend hard staan tanken op vidar. vandaag even een rustig dagje met (nu nog steeds) Olof FM aan
morgen TIK kroegentocht en ik ben weer van de partij!
Tilburg-meet doen we zeker, maar ik stel voor over een half jaartje ofzo
Daar is het idd wel vaak misquote:
Dan komt het ooit nog goed met de criminaliteits vermindering in noord .quote:
Is toch kei tof mén!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef Yankee_One het volgende:
Sinds wanneer heeft Wesley een reallife soap bij SBS shownieuws?
Ferry van de Zaande.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Van wie is
zo iets van:
ja zal es effkes in t magazijn kieken
... k geef u wienig kaaaans
of zo iets.. dat schijnt tilburgs te zijn
Ik had het je ook gewoon op msn kunnen vragenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ferry van de Zaande.
"Neh, deh hebbe wai nie neh!".
Opvallend ja. Na een sigarenboer, lunchroommoord en een doorzeefd drugspand konden we dit in West ook nog wel gebruiken.quote:
Ik merk er vrij weinig van om eerlijk te zijn. Woon boven de Westermarkt, nooit ergens last van..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Opvallend ja. Na een sigarenboer, lunchroommoord en een doorzeefd drugspand konden we dit in West ook nog wel gebruiken.![]()
De Nacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Waar is het leuk stappen in Tilburg ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |