Nope. Ik ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Er is er maar 1 hier die moest werken zeker![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Er is er maar 1 hier die moest werken zeker![]()
Nee ik woon op westpoint. Mischien een leuke lokactie voor een meeting? (mits er afspraken worden gemaakt over het bier...)..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef Chielus het volgende:
[..]
In die lange betonnen paal?? Of kijk je daar op uit?
(Chielus meldt zich vanuit centrum, vlakbij Villa Vierjaargetijden)
TIK papa's zijn okey. Hoewel het voor mij alweer vier jaar geleden is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef MoChe het volgende:
kwam nog een oud klasgenoot van me tegen die nu tik leider ofzo is
Centraler? Tilburg is best een compacte stad hoor. Zolang je niet naar de Reeshof wil uitwijken tenminste.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hmm, ook een idee ja.
Maar kan het niet wat centraler?
Tegenover de Intermezzo is ook zo'n prachtig 'zithoekje' wat wel aan een parkje doet denken. Als er geen junks of zwevers zitten kunnen we daar ook best gaan hangen hoor.![]()
Poolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:14 schreef Pool het volgende:
[..]
TIK papa's zijn okey. Hoewel het voor mij alweer vier jaar geleden is.
Afijn, de Nacht van Pendragon op 't studentensportcentrum was weer leuk.![]()
tof op een straathoek bier drinken :Squote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Centraler? Tilburg is best een compacte stad hoor. Zolang je niet naar de Reeshof wil uitwijken tenminste.
Als je denkt daar ongestoord te kunnen pilsen zonder gezeik lijkt me dat ook prima. Zolang we maar niet binnen 5 minuten voor semicriminele hangjongeren worden aangezien![]()
Nolius.quote:
de treinen zaten vol met nerds die naar lowlands gingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
gaan er nog toffe tilburgers naar lowlands?
ik sla over dit jaar. En het komt mooi uit qua weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
gaan er nog toffe tilburgers naar lowlands?
quote:Mania · Mental illness marked by extreme obsession
zaterdag 21 oktober 2006
22:00 - 04:00
013
Tilburg
Muziekstijlen
early hardcore, hardcore, oldschool
Prijzen
Voorverkoop: ¤ 18 ,-
Deurverkoop: ¤ 18 ,-
Line-up
Journey through hardcore history!
Buzz Fuzz
G-Town Madness
Panic favoriet
Promo favoriet
The Stunned Guys
MC: Villain
Back to the future
Catscan
D-Spirit
Endymion
Sceletor
Wizard.
waar ligt die straat ergens?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:13 schreef maril het volgende:
jeetje
TILBURG, 18 augustus 2006
Politie stelt onderzoek in na dodelijke schietpartij
TILBURG: De politie heeft een onderzoek ingesteld naar aanleiding van een dodelijke schietpartij donderdagavond op de Dirk Fockstraat. Omstreeks 23.00 uur komt er bij de politie een melding binnen van een schietpartij in een woning aan de Dirk Fockstraat. De politie gaat daarop direct ter plaatse en treft in de woning een man aan die inmiddels aan zijn verwondingen is overleden. In de woning worden nog een aantal andere personen aangetroffen. Zij zijn opgevangen door de politie en gehoord. Het is op dit moment niet bekend wat de toedracht is van de schietpartij. De politie is gestart met een buurtonderzoek. De technische recherche heeft een sporenonderzoek ingesteld in de woning en in de straat. Hiervoor is de straat gedeeltelijk afgezet. De identiteit van het slachtoffer is op dit moment niet bekend.
Auteur: Nicolette Bovenhorst
Bij de westermarkt wandelboslaan , tussen station west en wandelboslaan in om presiesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
waar ligt die straat ergens?
Altijd Tilburg-Westquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:26 schreef maril het volgende:
[..]
Bij de westermarkt wandelboslaan , tussen station west en wandelboslaan in om presies
te zijn, ligt bij zo,n mooie vijver aan de stationwest kant
Amsterdam?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Nolius.
Ja hoor, helemaal.Ik zat alleen even drie weken fok!loos in Amsterdam en de weken daarvoor ook weinig achter de pc gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |