Tja, onze criminele doch luie landgenoten hebben weer geluk. Ze hoeven nog steeds niet te werken .... dan maar lekker makamba's beroven van hun placa. Dat is Antilliaans voor bakra's beroven van hun doekoe dat Surinaams is. Marokkaans ken ik helaas niet zo goed.quote:Trouw
TILBURG (ANP) - De gemeente Tilburg heeft een project stopgezet dat jonge werkloze Antillianen een toekomst moest bieden op de Antillen. Wethouder Gon Mevis heeft een bericht in Trouw erover zaterdag bevestigd.
Het re-integratiebureau dat was gevraagd om te zorgen voor zakgeld, begeleiding en werk voor de deelnemers had geen van die zaken geregeld, zei hij in een toelichting.
Voor het experiment waren ook al verschillende andere gemeenten benaderd. Onbekend is om welke steden het gaat.
Commerciële re-integratiebedrijf
Tilburg ging voor het project in zee met het commerciële re-integratiebedrijf Hudson. Op het moment dat de eerste Antillianen afgelopen zomer zouden terugkeren, bleek niets geregeld, verklaarde Mevis zaterdag. ,,De basis was niet in orde. We hebben het project toen meteen gestopt en het vertrouwen opgezegd.''
De proef was nog in voorbereiding. Het abrupte einde heeft daarom alleen tijd gekost, legde de ,,teleurgestelde'' wethouder uit.
Ontkenning
In Trouw ontkent Hudson Nederland dat er geen banen geregeld zouden zijn. De terugkeer van jongeren met een uikering zou juridisch moeilijk liggen. ,,Dat wilden we goed uitzoeken. Die paar maanden wilde Tilburg niet wachten'', aldus algemeen directeur M. Schep.
De gemeente Tilburg gaat zich zelf inspannen voor de eerste Antillianen die zich al hadden aangemeld voor het project. Mevis hoopt dat zij in het najaar kunnen terugkeren.
Ik vind dat FOK! eens de bezem er doorheen moet halen en dit soort racisten voorgoed van het forum moet trappen. Het loopt de spuigaten uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:04 schreef Ippon het volgende:
[..]
Tja, onze criminele doch luie landgenoten hebben weer geluk. Ze hoeven nog steeds niet te werken .... dan maar lekker makamba's beroven van hun placa. Dat is Antilliaans voor bakra's beroven van hun doekoe dat Surinaams is. Marokkaans ken ik helaas niet zo goed.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik vind dat FOK! eens de bezem er doorheen moet halen en dit soort racisten voorgoed van het forum moet trappen. Het loopt de spuitgaten uit.
Ach ja, een beetje ongenuanceerde kritiek wordt meteen als racisme gekenmerktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik vind dat FOK! eens de bezem er doorheen moet halen en dit soort racisten voorgoed van het forum moet trappen. Het loopt de spuigaten uit.
Maar je hebt altijd kritiek op anderen behalve op je eigen soort. Beetje jammer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:42 schreef Ippon het volgende:
Wat een losers heb je toch, elke kritiek op etnische minderheden wordt door hen gezien als racisme. Alles goedpraten mag maar laten we het vooral gezellig houden.![]()
Of je kan natuurlijk ook gewoon je kop in het zand steken en net doen of er geen problemen zijn in Nederland met Antilliaanse jongeren. sterker nog, we kunnen met zijn allen net doen alsof ze een echte aanwinst zijn voor de Nederlandse arbeidsmarkt, en een lichtend voorbeeld zijn voor alle andere bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik vind dat FOK! eens de bezem er doorheen moet halen en dit soort racisten voorgoed van het forum moet trappen. Het loopt de spuigaten uit.
Mijn soort geeft nu eenmaal veel minder aanleiding om te klagen. Laten we die schietgrage en werkschuwe anderssoortigen maar gewoon terugsturen naar hun eilanden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:05 schreef Stratos het volgende:
[..]
Maar je hebt altijd kritiek op anderen behalve op je eigen soort.
Heel racistisch ja, mensen verantwoordelijk houden voor hun gedrag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
sorry hoor, maar waar heb je het over .. er zijn blijkbaar antillianen die graag terug willen als er maar werk cq inkomen is, anders zouden ze zich niet hebben aangemeld voor dit project lijkt mij ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:04 schreef Ippon het volgende:
[..]
Tja, onze criminele doch luie landgenoten hebben weer geluk. Ze hoeven nog steeds niet te werken .... dan maar lekker makamba's beroven van hun placa. Dat is Antilliaans voor bakra's beroven van hun doekoe dat Surinaams is. Marokkaans ken ik helaas niet zo goed.![]()
Niet meer doen.quote:
Kan je mij even aanwijzen waar het racisme zit?quote:racisten
Ik zou zeggen; lees de postgeschiedenis van de topicstarter even door, lees daarna het nieuwsbericht in de openingspost dat gaat over een klungelachtige actie van de overheid, lees daarna de toevoeging van de topicstarter die voor het gemak zo ongeveer alle etnische minderheden in ons land over één kam scheert, vraag je af wat criminaliteit onder Antilianen, Marokkanen en Surinamers met het nieuwsbericht in de openingspost te maken heeft en herzie je mening.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef __________ het volgende:
[..]
Niet meer doen.
[..]
Kan je mij even aanwijzen waar het racisme zit?
Oh? Kan je mij even aanwijzen waar mijn mening staat? Ik heb wel een mening maar die staat hier niet. Ik heb alleen wat vragen over de openingspost.quote:
Hoe moet ik jou noemen streepje ofzo, zal me niks verbazen als je een kloon bent.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:15 schreef __________ het volgende:
[..]
Oh? Kan je mij even aanwijzen waar mijn mening staat? Ik heb wel een mening maar die staat hier niet. Ik heb alleen wat vragen over de openingspost.
Gewoon mijnheer, das wel zo netjes.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Hoe moet ik jou noemen streepje ofzo, zal me niks verbazen als je een kloon bent.![]()
Wat heeft dat te maken met dit onderwerp? Volgens mij ben jij niet echt snugger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:29 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; lees de postgeschiedenis van de topicstarter even door,
Wil jij ontkennen dat er geen ernstig criminaliteitsprobleem is onder Antillianen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:30 schreef Drugshond het volgende:
Wat een idiote OP.
Een mislukt werkgelegenheidsproject direct koppelen aan criminaliteit.
Terwijl er in het oorspronkelijke bericht er helemaal nix over criminaliteit staat.
Polariseren is ook een kunst, maar je kunt ook overdrijven (tot op het belachelijke af).
Ja maar dat geen ruk met het bericht te maken. Als dat je discussiepunt is had je net zo goed een topic in [GC] kunnen optuigen. Dan had je ook geen nieuwsbericht erbij hoeven zoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:48 schreef Ippon het volgende:
Wil jij ontkennen dat er geen ernstig criminaliteitsprobleem is onder Antillianen?
Whatever.quote:O foei, wat zeg ik nou weer? Zoiets zeggen, riekt naar racisme.
tja, dat bedrijf zegt zelf dat het betere gegevens moest hebben, duidelijkheid, om dit af te kunnen ronden, om het dan te stoppen ipv die duidelijkheid te geven, da's pas verspilling !!quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:04 schreef heiden6 het volgende:
Elke cent die wordt uitgegeven aan dit soort waanzin is er een te veel. Goed nieuws dus.
pff .. moeten er wel baantjes zijn om naar te kunnen solliciteren, en waar haal je het geld vandaan om iets op te starten als je het niet kan verdienen omdat er geen baantjes zijn ?quote:Als je naar de Antillen (terug)wilt, ga je maar, als je een baan zoekt ga je maar solliciteren en als je een bedrijf wilt opstarten moet je dat vooral doen. Maar wel zelf.
Dus informatie die niet in de OP vermeld staat, doet volgens jou niet ter zake voor de discussie? Zelfs als die informatie in het collectieve bewustzijn van de autochtonen aanwezig is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja maar dat geen ruk met het bericht te maken. Als dat je discussiepunt is had je net zo goed een topic in [GC] kunnen optuigen. Dan had je ook geen nieuwsbericht erbij hoeven zoeken.
[..]
Whatever.
Maar goed zo lust ik er nog wel een paar.
Lijntoestel neergestort in Kentucky -> zal wel weer met de islam van doen hebben.
Gewonden bij ontploffing Turkije -> joods complot
Burgemeester Nijmegen betrapt bij alcoholcontrole -> communistisch gezuip.
Op die fiets kun je elk nieuwsfeitje middels een kromme OP verdraaien en/of naar je hand zetten. Lijkt een beetje op de GeenStijl benadering. Of je met een dergelijke OP serieuze en inhoudelijke reakties zult vangen betwijfel ik ten zeerste.
Jammer genoeg wel ja, die bodemloze put.quote:ik bedoel maar, like it or not maar de antillen zijn nog steeds nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |