Tja. weglopen kan ook, en katten kunnen enorme afstanden overbruggen... maar je hebt er iig alles aangedaan om kenbaar te maken dat zwiebje bij jullie is.... tijdelijk... of nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:34 schreef Stali het volgende:
Het asiel zit vol met gezwiebertjes hoor... Hier thuis is er een reus van een Siebertje44..
Morgen hoop ik trouwens eindelijk wat foto's te plaatsen. Echt het is zo'n leuk katje. Ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar buiten is gezet.
Nee, niet doen! Dat kost weer een aantal mod's de kop.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef Deetch het volgende:
Misschien kun je dreigen om ze te verdrinken?
Ik woon bijna tegen de grens van Belgie. Ollie is op andere plekken in het dorp uitgelaten maar nergens een pamfletje over een vermist katje. Maar wat mij betreft hoeft dat ook echt niet meer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
Woon je toevallig in de buurt van het platteland/boerderijen?
Daar lopen katjes af en toe ook wel weg en niemand die er naar omkijkt (Dat is niet overal zo, ik weet het, maar ik zie het jammer genoeg wel vaak gebeuren).
Als het aan mij ligt zeker. Echt ik zou het zo klote vinden als hij/zij opgehaald gaat worden maar hoe dubbel ook, ik zou toch graag weten waar het katje vandaan komt. Het komt maar aanlopen en grappig is dat niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:34 schreef deedeetee het volgende:
Klinkt of ze 't gezellig hebben samen![]()
Lekker houden dat katje![]()
Nah, de abbesijn ging redelijk organisch, er kleeft dus een verhaal en emoties als barmhartigheid en smart aan enzo. Die ander was via mijn overleden vader, ook bij hem aangelopen en bijna door z'n poten gezakt van ondervoeding.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt zeker. Echt ik zou het zo klote vinden als hij/zij opgehaald gaat worden maar hoe dubbel ook, ik zou toch graag weten waar het katje vandaan komt. Het komt maar aanlopen en grappig is dat niet.
Maar dat zal voor Aoristus net zo zijn. Leuk dat hij de twee aanlopertjes gezien heeft waaronder zelfs een jomtof pigge als een Abbesijn..
Je bent in ieder geval alvast 2 kattenlevens rijker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nah, de abbesijn ging redelijk organisch, er kleeft dus een verhaal en emoties als barmhartigheid en smart aan enzo. Die ander was via mijn overleden vader, ook bij hem aangelopen en bijna door z'n poten gezakt van ondervoeding.
Ik kan geen beest naar het asiel brengen. Waarschijnlijk ben je nu ook een leven rijker ..
Dat is een teken dat ze gezond zijn en van het leven genietenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval alvast 2 kattenlevens rijker..
of een mens daar echt blij mee moet zijn... men, hond en kat breken hier op moment van schrijven alweer het huis af
Poes geniet van de gordijnen en het uitgraven van de palm.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ze gezond zijn en van het leven genieten![]()
Vakantietijd he, dan kan opeens alles hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:34 schreef Stali het volgende:
Echt het is zo'n leuk katje. Ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar buiten is gezet.
de pest is, je gaat je er aan hechten, die priemende blik als je probeert te slapen, het kwijl over je gezicht als ze 's ochtends vinden dat er eten moet komen, het ritueel als ze hun stinkende drol half begraven, de vlooien, maar zeker het gespin en het gezelschapquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval alvast 2 kattenlevens rijker..
of een mens daar echt blij mee moet zijn... men, hond en kat breken hier op moment van schrijven alweer het huis af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |