abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40659812
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:34 schreef Stali het volgende:

Het asiel zit vol met gezwiebertjes hoor... Hier thuis is er een reus van een Siebertje44. .

Morgen hoop ik trouwens eindelijk wat foto's te plaatsen. Echt het is zo'n leuk katje. Ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar buiten is gezet.
Tja. weglopen kan ook, en katten kunnen enorme afstanden overbruggen... maar je hebt er iig alles aangedaan om kenbaar te maken dat zwiebje bij jullie is.... tijdelijk... of niet
pi_40678946
Misschien kun je dreigen om ze te verdrinken?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_40679613
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef Deetch het volgende:
Misschien kun je dreigen om ze te verdrinken?
Nee, niet doen! Dat kost weer een aantal mod's de kop.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:03:39 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40680174
Ontopic en verdrinkingsgrapjes achterwege laten..die hebben we inmiddels al honderd keer gehoord.
pi_40690333
Woon je toevallig in de buurt van het platteland/boerderijen?
Daar lopen katjes af en toe ook wel weg en niemand die er naar omkijkt (Dat is niet overal zo, ik weet het, maar ik zie het jammer genoeg wel vaak gebeuren).
pi_40723540
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
Woon je toevallig in de buurt van het platteland/boerderijen?
Daar lopen katjes af en toe ook wel weg en niemand die er naar omkijkt (Dat is niet overal zo, ik weet het, maar ik zie het jammer genoeg wel vaak gebeuren).
Ik woon bijna tegen de grens van Belgie. Ollie is op andere plekken in het dorp uitgelaten maar nergens een pamfletje over een vermist katje. Maar wat mij betreft hoeft dat ook echt niet meer.

Update: Eergisteren besloot ik boven de deuren open te laten en nu word ik al twee ochtenden wakker met het katje op mijn hoofdkussen en Ollie ligt dan met zijn kopje op mijn schouder. Gisteravond hebben ze samen zowat het hele huis afgebroken. Zonder dollen, ik was ze allebei op een gegeven moment echt spuugzat. Om ze allebei wat rust te gunnen heb ik ze vanmiddag afgezonderd en toen ze elkaar weer zagen was het echt begroeten en zonder de gebruikelijke venijnigheid van het katje. Dat wennen aan elkaar gaat zo razendsnel en goed. Ik hoop nu echt dat er nooit meer iemand voor het katje aan de deur komt. Het is wel best zo. .

Ps. nog steeds geen foto's want ik ben nog ziek.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:55:23 #32
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40723586
hmm, zo ben ik ook aan mijn 2 katten gekomen eigenlijk..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:34:37 #33
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40724615
Klinkt of ze 't gezellig hebben samen

Lekker houden dat katje
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40725092
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:34 schreef deedeetee het volgende:
Klinkt of ze 't gezellig hebben samen

Lekker houden dat katje
Als het aan mij ligt zeker. Echt ik zou het zo klote vinden als hij/zij opgehaald gaat worden maar hoe dubbel ook, ik zou toch graag weten waar het katje vandaan komt. Het komt maar aanlopen en grappig is dat niet.
Maar dat zal voor Aoristus net zo zijn. Leuk dat hij de twee aanlopertjes gezien heeft waaronder zelfs een jomtof pigge als een Abbesijn. .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:53:16 #35
151027 Wuppie.
Wup, Holland, Wup!
pi_40725147
foto?
Jaaaaa meeet eeeeen Wuppie Wuppie Wuppie winnen wij dat wereldcuppie!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:05:20 #36
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40725507
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Als het aan mij ligt zeker. Echt ik zou het zo klote vinden als hij/zij opgehaald gaat worden maar hoe dubbel ook, ik zou toch graag weten waar het katje vandaan komt. Het komt maar aanlopen en grappig is dat niet.
Maar dat zal voor Aoristus net zo zijn. Leuk dat hij de twee aanlopertjes gezien heeft waaronder zelfs een jomtof pigge als een Abbesijn. .
Nah, de abbesijn ging redelijk organisch, er kleeft dus een verhaal en emoties als barmhartigheid en smart aan enzo. Die ander was via mijn overleden vader, ook bij hem aangelopen en bijna door z'n poten gezakt van ondervoeding.
Ik kan geen beest naar het asiel brengen. Waarschijnlijk ben je nu ook een leven rijker ..
pi_40725781
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:05 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Nah, de abbesijn ging redelijk organisch, er kleeft dus een verhaal en emoties als barmhartigheid en smart aan enzo. Die ander was via mijn overleden vader, ook bij hem aangelopen en bijna door z'n poten gezakt van ondervoeding.
Ik kan geen beest naar het asiel brengen. Waarschijnlijk ben je nu ook een leven rijker ..
Je bent in ieder geval alvast 2 kattenlevens rijker. .

of een mens daar echt blij mee moet zijn... men, hond en kat breken hier op moment van schrijven alweer het huis af
pi_40725820
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:53 schreef Wuppie. het volgende:
foto?
Maandag. .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:25:05 #39
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40726178
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:13 schreef Stali het volgende:

[..]

of een mens daar echt blij mee moet zijn... men, hond en kat breken hier op moment van schrijven alweer het huis af
Dat is een teken dat ze gezond zijn en van het leven genieten
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_40726601
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:25 schreef tonja het volgende:

[..]

Dat is een teken dat ze gezond zijn en van het leven genieten
Poes geniet van de gordijnen en het uitgraven van de palm. .
Maar als het Alfa-mannetje over een uurtje thuis komt dan ga ik uiteraard klagen over belabberde ingezette pluggen. Dat begrijp je natuurlijk wel. .
pi_40728080
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:34 schreef Stali het volgende:

Echt het is zo'n leuk katje. Ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar buiten is gezet.
Vakantietijd he, dan kan opeens alles hoor.
Wat dat betreft zou een verplichte chipregistratie veel ergenis kunnen voorkomen.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:11:11 #42
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40738434
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:13 schreef Stali het volgende:

[..]

de pest is, je gaat je er aan hechten, die priemende blik als je probeert te slapen, het kwijl over je gezicht als ze 's ochtends vinden dat er eten moet komen, het ritueel als ze hun stinkende drol half begraven, de vlooien, maar zeker het gespin en het gezelschap
pi_40744621
Ik denk dat je binnekor het volgende tafereel kunt aantreffen:

Hond en kat,lekker tegen elkaar aanliggend in een mand of op de bank.

Wij hebben ook een Jack Russel en die kan prima opschieten met onze kater Tommie.
Nu is wel het voordeel dat Kwinta een redelijk onderdanige Jack Russel is en bovendien hadden wij de kat eerder.

Spelen doen ze ook samen,een rollende kluwen zwart en wit door de kamer.

Dus over die inburgering zou ik niet zo inzitten.
pi_40794096

Even snel want moet weer door. Later nog een update. .
pi_40795406
Wat een mooitje! Nog steeds geen reacties van mensen die hem missen?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_40804359
Wat een mooi beestje !

En ze zitten wel redelijk dicht bij mekaar al. Nog een weekje en ze zijn dikke vriendjes joh .
pi_40812656
Das een hele mooie poek, goed voor blijven zorgen hoor
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_40820736
Terugvind Poes.
Btw Alf is ook komen aanlopen.
En ja, mooie poes, maar wel een moordmachine. Net een poging tot moord kunnen verijdelen op vogeltje. Kun je van Ollie zeggen wat je wilt, maar die staat zijn huisgenootjes niet naar het leven. .
I´m back.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:30:51 #49
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40821070
Mooie poes, staat altijd erg netjes zo'n wit befje Ook leuk die bijpassende witte teentjes
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:27:48 #50
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_40827543
Ik zou hem gewoon houden! Wat een moppie!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')