CMT is ermee bezig!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou eens iemand een vaste OP moeten maken. Met een plaatje. En icoontjes. En links naar de vorige topics. Zoals het een echt slowchattopic betaamt.
Zijn laatste voorstel was toch best aardig.quote:
Tja das een geweldig idee, iets voor jou?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou eens iemand een vaste OP moeten maken. Met een plaatje. En icoontjes. En links naar de vorige topics. Zoals het een echt slowchattopic betaamt.
Ik vermaak mij kostelijk , daaar gaat het ook om , toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef snellejelle het volgende:
zomergasten is idd niet veel aan MiLalaa, wel heel bijzonder
Ik ben enkel goed in het terugvinden van oude topics, paintshoppen kan ik niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Tja das een geweldig idee, iets voor jou?
ik ben afgehaakt. Vorig jaar vond ik leuk. Met bv Katja Schuurman, maar vooral met zo'n enorm slimme man, kweet z'n naam niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef maril het volgende:
Ik vermaak mij kostelijk , daaar gaat het ook om , toch?
De grootste huppelkut uit de atletiekwereld... rete irritantquote:
wie is jouw favoriet dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grootste huppelkut uit de atletiekwereld... rete irritant
Nogmaalsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grootste huppelkut uit de atletiekwereld... rete irritant
quote:
quote:
jammer hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef komrad het volgende:
Milalaa, als ik hapjes heb kom je zo toch niet opeten dus ik denk dat ik de moeite maar niet neem
en je vindt brabant niet leuk
De finales van de atletiek zijn 's avondsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer hoordan flans ik zelf wel wat in elkaar. Maar, het atletiek is vast overdag, dus geen hapjes nodig. Bovendien moet ik steeds tennissen. En dus in vorm blijven.
kijk als je langskomt maak ik natuurlijk iets lekkers, no problem. Maar ja op een of andere manier schat ik die kans niet zo groot inquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer hoordan flans ik zelf wel wat in elkaar. Maar, het atletiek is vast overdag, dus geen hapjes nodig. Bovendien moet ik steeds tennissen. En dus in vorm blijven.
Ik zal je even helpenquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen
[afbeelding]
Nadine Kleinert... de zus van Katrien Duck![]()
dat is mijn andere zusquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen
[afbeelding]
Nadine Kleinert... de zus van Katrien Duck![]()
SJ vroeg eromquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:36 schreef komrad het volgende:
Vulture, dit soort foto's mag je laten hoor
Ik weet niet of ze nog springt maar dit is absoluut de lekkerste polstokhoogspringster aller tijdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:46 schreef Remzz het volgende:
Zie net dat Isinbayeva ook meedoet die is ook wel leuk
En goed trouwens, zal wel weer het wereldrecord met een centimeter verbeteren.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef Remzz het volgende:
Schaatsprono als subsite
Schaatsprono voorpret #4
ik vind Kim wel liefquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Spooky4u het volgende:
Maar nu ik lees dat het Kim Gevaert is.... no thnx
Hoezo een dombo een bitch? wat dan? een nieuwsgierige Marilquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Spooky4u het volgende:
Maar nu ik lees dat het Kim Gevaert is.... no thnx
quote:
ik kan dat rooie nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:31 schreef Brahimov het volgende:
Hee, een nieuw deel!
* Brahimov schakelt gelijk het atletiek in
dat mislukte 10x dus ik ga het nu niet weer proberen en tig keer voor lul staan.quote:
Testtopic.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat mislukte 10x dus ik ga het nu niet weer proberen en tig keer voor lul staan.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat mislukte 10x dus ik ga het nu niet weer proberen en tig keer voor lul staan.
je krijgt een ijsje als het luktquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
* Brahimov vraagt zich af of het inmiddels gelukt isquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
1 Thorkildsen, Andreas NOR 86.55 Q
2 Kovals, Ainars LAT 85.95 Q PB
3 Vasilevskis, Vadims LAT 84.68 Q
4 Pitkämäki, Tero FIN 83.78 Q
let op, mijn nieuwe held wordt fluitend kampioen. Ik heb em wel gemist/vergeten, omdat ik nog bezig was met dat rooie gedoe uitzoeken..
Volgens mij moet hij dat woensdagavond doen dit was een kwalificatiewedstrijdquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Brahimov het volgende:
[..]
* Brahimov vraagt zich af of het inmiddels gelukt is![]()
welk gedoe.Laat mar ben dr achter als je zo,n rooie quote indrukt zie je hoe het moet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
1 Thorkildsen, Andreas NOR 86.55 Q
2 Kovals, Ainars LAT 85.95 Q PB
3 Vasilevskis, Vadims LAT 84.68 Q
4 Pitkämäki, Tero FIN 83.78 Q
let op, mijn nieuwe held wordt fluitend kampioen. Ik heb em wel gemist/vergeten, omdat ik nog bezig was met dat rooie gedoe uitzoeken..
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:09 schreef maril het volgende:
* Maril vind die noor ook wel een mooie jongen.
* Bruce117 is trots op MiLalaaquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
* MiLalaa vind die letters in rood maar nutteloos
je bent te vroeg met quoten, ik had er nog 'vindt' van moeten maken geloof ikquote:
dat zijn ze ook. ik gebruik ze écht nooooitquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
* MiLalaa vindt die letters in rood maar nutteloos
* komrad , de taalpurist, krijgt hier tranen van in zijn ogenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
je bent te vroeg met quoten, ik had er nog 'vindt' van moeten maken geloof ik![]()
6+5 =12.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
[..]
* komrad , de taalpurist, krijgt hier tranen van in zijn ogen
hw ben je dan zoiets lulligs als ] of [ vergeten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
nou, net probeerde ik het toch echt op precies dezelfde manier en toen ging het niet.
ik had m'n eigen post 16x geedit op veel manieren geprobeerd en nog steeds niksquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:57 schreef maril het volgende:
hw ben je dan zoiets lulligs als ] of [ vergeten.
komrad, is het nu miereneuker of mierenneuker. ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
[..]
* komrad , de taalpurist, krijgt hier tranen van in zijn ogen
Okèquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik had m'n eigen post 16x geedit op veel manieren geprobeerd en nog steeds niksmaar nu wil ik het er niet meer over hebben
![]()
er stond geen +quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:08 schreef snellejelle het volgende:
6+5 is stiekum helemaal geen twaalf.
ik dacht dat jij van de cijfertjes was
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
komrad, is het nu miereneuker of mierenneuker. ?
ik was ff wat fruit en wat drinken aan het pakken, ik heb inmiddels gereageerd hoorquote:
Daarom had ik hem ook weer weggehaaldquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ik was ff wat fruit en wat drinken aan het pakken, ik heb inmiddels gereageerd hoor
Je bent aan vakantie toequote:
Ik ook... nog 3,5 week en dan is het bye bye huidige baan... 2 weken vakantie naar Kos... en dan nieuwe jobquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik geef het morgen door op kantoor
lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... nog 3,5 week en dan is het bye bye huidige baan... 2 weken vakantie naar Kos... en dan nieuwe job![]()
Kopenhagen klinktquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lekker
ik straks weekendje kopenhagen en in januari wintersport
eeeej, heb je een nieuwe baan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... nog 3,5 week en dan is het bye bye huidige baan... 2 weken vakantie naar Kos... en dan nieuwe job![]()
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
* MiLalaa vindt die letters in rood maar nutteloos
hee Remmz nu je het zegt, jij was toch tijdje terug gestopt met je studie? Al een nieuwe in gedachten?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:22 schreef Remzz het volgende:
Had jij geen Journalisitek gedaan Vulture?
Jepquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hee Remmz nu je het zegt, jij was toch tijdje terug gestopt met je studie? Al een nieuwe in gedachten?
omdat je klaar bent zeker?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef XL het volgende:
Ik ga ook stoppen met mijn studie [afbeelding]
eindelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef XL het volgende:
Ik ga ook stoppen met mijn studie [afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:22 schreef Remzz het volgende:
Had jij geen Journalisitek gedaan Vulture?
waar ga je het doen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jep, na heeeeeeeeel veel zoeken is het Media en Entertainment mangement geworden... Heeft wel een beetje weg van Journalistiek maar dan veel meer het audiovisuele gebeuren(tv dus) en meer op het managen gericht....
Het is altijd maar weer afwachten wat het precies is, maar dit klonk me wel erg leuk
Ik heb een robot gemaakt snellejelle.... en nu is hij af.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eindelijk
wat heb je gedaan en waarom stop je?
Ah zo, ik vroeg het me ook al afquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Afgerond ook... maar in die branche is zo moeilijk aan vast werk te komen
Leeuwardenquote:
Anna of Tong?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een robot gemaakt snellejelle.... en nu is hij af.
Spooky4uquote:
Wel veel lucratieve bijbaantjes.... Dat schrijven betaalt verrassend goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah zo, ik vroeg het me ook al af, ja bij ons op school werd het ook heel veel gezegd dat als je was afgestudeerd je nergens werk kan vinden.
leeuwarden? ga je daar vrijwillig heenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Leeuwarden
Was het dichts bij Almelo... Maar alsnog anderhalf uur met de trein. Dus ik moet maar eens op zoek naar een kamer daar
Tja ik moet wel, het werd ook nog gegeven in Tilburg, Rotterdam en Haarlem dacht ik. Gewoon een hele grote boog om Twente heen dusquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
leeuwarden? ga je daar vrijwillig heen
breda, daar moet je wezen
Dan zou ik voor Tilburg gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja ik moet wel, het werd ook nog gegeven in Tilburg, Rotterdam en Haarlem dacht ik. Gewoon een hele grote boog om Twente heen dus
Klopt, heb ik gestudeerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Daar zit toch de school voor de journalistiek?
Breda heeft het ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja ik moet wel, het werd ook nog gegeven in Tilburg, Rotterdam en Haarlem dacht ik. Gewoon een hele grote boog om Twente heen dus
Sinds wanneer ben jij zo'n fan van Bredaquote:
daar heb ik gestudeerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n fan van Breda
gelukkig dat het best leuk isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef MiLalaa het volgende:
Hoivanaf m'n nieuwe werk. Is best leuk
heb je nieuw werkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef MiLalaa het volgende:
Hoivanaf m'n nieuwe werk. Is best leuk
aardbevingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:00 schreef Brahimov het volgende:
Groeten vanuit het aardbevingsrampgebied![]()
* Brahimov heeft nergens wat van gemerkt![]()
nieuws uit groningen komt nooit tot hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article781217.ece
epicentrum! naschok! the works!
Jij hebt hem toch ook gevoeld? (zie de chili con carne- reactie)quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch ook gevoeld? (zie de chili con carne- reactie)
Ik zat op de wc.....en ik dacht eerst nog dat het aan de Chili con carne van gisteren lagquote:
ja maar dan heb ik hem toch niet gevoeldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik zat op de wc.....en ik dacht eerst nog dat het aan de Chili con carne van gisteren lag![]()
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article781217.ece
Hey Mirri.... alles goedquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hallo.
inderdaad rustig, iedereen is zijn award aan het vieren
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hallo.
nou ja, iedereenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hallo.
Ze zijn nog niet bekend! Van 2005 ja..niet 2006quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hallo.
met mij is het perfect... nog 3 weekjes en dan vakantie... en daarna een nieuwe jobquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja alles goed hier, geen last van aardbevingen![]()
Hoe maak jij het?
Ff beter opletten Mirri, want ze zijn er alquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet bekend! Van 2005 ja..niet 2006![]()
Waarom staat er dan 2005?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ff beter opletten Mirri, want ze zijn er al
Bij mij is het nog 3 weekjes en dan schoolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met mij is het perfect... nog 3 weekjes en dan vakantie... en daarna een nieuwe job
Primaquote:
Ik ga naar Kos idd.. en ik ga administratief werk doen bij een dochteronderneming van een bank... ga de effecten-administratie doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bij mij is het nog 3 weekjes en dan school![]()
Je gaat toch naar Kos of Kreta ofzo?![]()
Wat voor werk ga je doen?
Ik ga as zaterdag weer een weekje weg. Ik kondig het alvast aan, anders weten jullie van niks..![]()
Dat zegt mij allemaal niet zo veel, maar ik hoop dat je het er meer naar je zin hebt dan bij je vorige baan. Want in een boze en verdrietige Vulture zit niemand te wachten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga naar Kos idd.. en ik ga administratief werk doen bij een dochteronderneming van een bank... ga de effecten-administratie doen
Thanks... maar boos en verdrietig ben ik op mijn werk nooit echt geweest... was er wel klaar mee maar dankzij mijn collega's was het toch nog een leuke sfeer.... nu wordt het tijd voor iets nieuwsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat zegt mij allemaal niet zo veel, maar ik hoop dat je het er meer naar je zin hebt dan bij je vorige baan. Want in een boze en verdrietige Vulture zit niemand te wachten.
Ik ga een weekje in retraite voor jongeren, in een voormalig klooster.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks... maar boos en verdrietig ben ik op mijn werk nooit echt geweest... was er wel klaar mee maar dankzij mijn collega's was het toch nog een leuke sfeer.... nu wordt het tijd voor iets nieuws
Waar ga je volgende week nu weer heen Mirri?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ga een weekje in retraite voor jongeren, in een voormalig klooster.![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou niks voor mij zijn... ik kan mijn mond geen 5 seconden dicht houden
echt waarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan verbaas je je nog over je nominaties?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik dacht het is druk, ik kom ook eens even buurten. Maar het is meteen leegloop. Tis maar goed dat ik die nominatie voor populairste user niet heb verzilverdquote:
FOK! doet raarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik dacht het is druk, ik kom ook eens even buurten. Maar het is meteen leegloop. Tis maar goed dat ik die nominatie voor populairste user niet heb verzilverd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:49 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En dan verbaas je je nog over je nominaties?![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:11 schreef MiLalaa het volgende:
Oh bij mij doet ie gewoon gewoon. Maar ik ga je weer verlaten. Sterkte ermee![]()
He MiLalaaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik dacht het is druk, ik kom ook eens even buurten. Maar het is meteen leegloop. Tis maar goed dat ik die nominatie voor populairste user niet heb verzilverd![]()
![]()
Maar waarom doe je dat dan altijd ergens anders en niet op Fokquote:
Wat ben je toch aardig tegen me Bruce de laatste tijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dat dan altijd ergens anders en niet op Fok
Sorry zal weer lief doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ben je toch aardig tegen me Bruce de laatste tijd
check de zwem, tennis en atletiektopics maar... dat is kwaliteit in optima forma... en ja ik hap![]()
ik denk dat het gewoon enthousiasme isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
Maar je meent toch niet serieus dat je dat kwaliteit noemt.
Ik noem het meer spemmen
Het is gewoon de actualiteit volgen... daar zijn die topics toch voor... vind ik tenminste van welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
Maar je meent toch niet serieus dat je dat kwaliteit noemt.
Ik noem het meer spemmen
quote:
Ja ik las het al in het EK topic, maar die heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die Emma Green is trouwens wel de lekkerste die ik tot nu toe gezien heb![]()
Hoogspringsterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik las het al in het EK topic, maar die heb ik dus gemist
Ook meerkampster?
Ik zag er gisteren ook nog een seconde van een ander, die er ook erg lief uit zag, maar kon zo snel niet achterhalen wie het was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die Emma Green is trouwens wel de lekkerste die ik tot nu toe gezien heb![]()
Trustequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:53 schreef maril het volgende:
truste, Wat een akelige stem heeft die henk ten Cate toch
![]()
maar iedereen enen goede nacht toegewenst![]()
Slijmie, laat maar eens zien hoe een babe jij bentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:53 schreef Spooky4u het volgende:
![]()
![]()
![]()
* Spooky4u slaat sexy de blonde lokken in de wind
ff aan mitt laten zien dit ik mijn awards echt verdien
rellen? waar?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:04 schreef komrad het volgende:
hier is het ook rustig. wat een gerel over de SPT awards
van welk jaar eigenlijk??
In F&F. Iemand wilde zijn SPT-award verdrinkenquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In F&F. Iemand wilde zijn SPT-award verdrinken.
nou ja. zo ga je toch niet met SPT awards om? kittens ok, maar SPT-awardsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In F&F. Iemand wilde zijn SPT-award verdrinken.
Ik zal een kaartje sturenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:21 schreef Mirri het volgende:
Goteborg, daar is Cindy ooit Wereldkampioen Allround geworden![]()
Ze is trouwens jarig 12 augustus, vergeten jullie dat niet??![]()
dat stond helaas niet in mijn agenda. ik ga et er zo bij zettenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:21 schreef Mirri het volgende:
Eind augustus alweer de Summer Clasics in Calgary hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef komrad het volgende:
EN we zijn weer terug waar alles dit jaar los ging, Schaatsen
O jee..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eind augustus alweer de Summer Clasics in Calgary he
Marianne Timmer heeft trouwens haar sleutelbeen gebroken en is vorige week geopereerd voor degene die het nog niet wisten
Wat gebeurt er tijdens de Ijsselcup? Ik heb er van gehoord, maar wat is het?quote:
Nee volgensmij niet echt, het is een wedstrijdje waar volgensmij heel veel gewestelijke ploegen en rijders aan mee doen. Maar het kondigd altijd het begin van het schaatsseizoen aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat gebeurt er tijdens de Ijsselcup? Ik heb er van gehoord, maar wat is het?
Komen er bekende schaatsers?![]()
Het schijnt wel mee te vallen, ze zal niets van het seizoen missen las ik ergensquote:
Eind Augustus niet!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eind augustus alweer de Summer Clasics in Calgary he
Marianne Timmer heeft trouwens haar sleutelbeen gebroken en is vorige week geopereerd voor degene die het nog niet wisten
Dan alquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Eind Augustus niet!
Het begint overmorgen al!!!
Het is van vrijdag 11 tot zondag 13 augustus..![]()
Ik kan alleen vrijdag kijken.
Cindy moet schaatsen op haar verjaardag![]()
Als er wereldrecords worden gereden, tellen die dan mee?![]()
Ik heb zojuist even een email gestuurd naar die broer Cary, met de vraag of Cindy meedoet en gefeliciteerd met haar birthday en hoe het met haar gaat enzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan al, ja ik zei ook maar wat maar dat was omdat het volgensmij al jaren eind augustus werd gehouden.
Ja die wereldrecords tellen dan zeker mee
Ik zal Cindy,s verjaardag gelijk zetten met de wielerwedstrijd san sebastian zaterdagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:21 schreef Mirri het volgende:
Handjes boven de tafel!quote:
Je mist van allesquote:
Dat krijg je ervan, als je een leven hebt.quote:
Je moet zeker weer op het huis passen omdat je vriendin aan het tennissen is met XL.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan, als je een leven hebt.
Naarmate je er vaker mee speelt ontdek je dat ze veel meer kan dan je in eerste instantie dacht!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:30 schreef zjroentje het volgende:
Ze heeft je laten werken hè?
Nah, deze vakantie was het toch gewoon 2 keer 6-1, 6-1. Op halve kracht.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:33 schreef XL het volgende:
[..]
Naarmate je er vaker mee speelt ontdek je dat ze veel meer kan dan je in eerste instantie dacht!
dat soort dingen gebeuren nou nooit es bij onsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:25 schreef Brahimov het volgende:
File in Groningen![]()
Het moet niet gekker worden... straks wordt het hier nog dichtbevolkt
Gelukkig was het na een -vreemd- accident
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article785537.ece
Zo, voorlopig weer genoeg Gronings regionieuws geplaatst. Anders krijgen we hier berichten zoals ik ze ooit echt las op de kabelkrant hier: 'Fietser fietst tegen de rijrichting in'![]()
Ik hoop dat ze dat in Amsterdam ook door hebben, dat het niet langer voor spek en bonen isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef Remzz het volgende:
Is dat voor de CL, ik dacht dat het weer zo'n oefenwedstrijdje was.
geen idee eigenlijk. volgens mij is mitt wel er niemand weg...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef XL het volgende:
Hebben we onze mods nog? Of is het tijd voor de coup?
Jij hebt met ze samengewerkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef XL het volgende:
Hebben we onze mods nog? Of is het tijd voor de coup?
ik dacht dat jij ook in staking was. zal je wel verward hebben danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:18 schreef mitt het volgende:
WAT NOU!?!?!
er staat een lijstje achter de schermen, dan moet je even inloggen met het account van pfaf.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook in staking was. zal je wel verward hebben dan![]()
wie eik wel "weg"?
nooit weggaan hierquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:23 schreef Remzz het volgende:
Volg ik de hele rel tot een uur of 4/5. Gaan ze daarna in staking
er gingen mods staken en nu zijn ze geband: En zo zijn we allemaal gebanned.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef MiLalaa het volgende:
En ik heb een rel gemist? En het is nog voetbal?
Wehehehe, made you look!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:40 schreef KillerOfSaints het volgende:
Ik ben mijn rechten kwijt! Ik moet posten met een kloon!
het is niet waar toch? ik geloof er niks van. Zijn mitt en pfaf nu weg?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef snellejelle het volgende:
er gingen mods staken en nu zijn ze geband: En zo zijn we allemaal gebanned.
nee, ik geloof dat die niet meededen met de staking (helaas)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het is niet waar toch? ik geloof er niks van. Zijn mitt en pfaf nu weg?![]()
hmm nou ik snap er geen bal van en ik heb geen tijd om me erin te verdiepen, ga maar eens het voetbal checken dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef snellejelle het volgende:
nee, ik geloof dat die niet meededen met de staking (helaas)
En het ergste is nog wel dat je je speerwerper gemist hebtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef MiLalaa het volgende:
En ik heb een rel gemist? En het is nog voetbal?
als het een grap is doen ze wel erg veel moeite.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:00 schreef Remzz het volgende:
Ik geloof ook eigenlijk niets van de 'staking'![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:00 schreef Remzz het volgende:
Ik geloof ook eigenlijk niets van de 'staking'![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:27 schreef Danny het volgende:
bupatih
skaai
shark.bait
ronaldv
dr.daggla
insomaniac
copycat
missymirjam
hal9000s
stofje
het_biertje
shaolin
suijk
-vaduz-
Bedankt voor jullie inzet - dat meen ik echt. Jammer dat jullie besloten uit de crew te willen stappen.
helaas de SPT mods blijvenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:33 schreef Remzz het volgende:
Ow ja dat klinkt wel serieus
Ff kijke of er nog wat leuke vacatures bij zitten
Ff gejat uit een ander topic:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef maril het volgende:
T is wat onrustig op fok, hoe is dat eigenlijk begonnen?
Golfer is ook geband![]()
Die nieuwe kunnen we toch niet serieus nemenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ff gejat uit een ander topic:
-Iemand opent een topic in het Flora en Fauna-forum dat gewoon niet grappig is, een moderator sluit het.
-Het topic wordt door Danny weer opengegooid omdat het topic is geopend door de altijd spraakmakende Boebiedoe en daarom wél grappig is.
-De Flora en Fauna mods vinden het onterecht dat hun forum gebruikt wordt als de ons-kent-ons vuilnisbak der B-humor, worden niet gerespecteerd voor hun vrijwilligerswerk en stappen op.
-Niemand erkent dat er een kinderachtige domme fout is gemaakt.
-Een groot aantal moderators van andere fora besluit uit steun voor de opgestapte mods te 'staken'.
-Danny is een zenuwinzinking nabij, beseft dat hij het anders aan had moeten pakken maar kan niet meer terug krabbelen.
-Alle stakende moderators worden geband en met grote haast worden nieuwe aangesteld.
-De nieuwe moderators voelen zich extreem gewaardeerd bij het vrijwillig uitoefenen van taken in hun spaarzame vrije tijd.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:20 schreef XL het volgende:
Hoi!
Ik ben verliefd... nog steeds op dezelfde... maar ook op 4 nieuwe!
Er worden modje gezocht bij SHO dat is helemaal zonderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, hebben wij weer
zijn er rellen doen ze niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |