Dta moet er eigenlijk nog bijstaan bij de topic.(SPT-SC)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:58 schreef Spooky4u het volgende:
Moeten gebeurtenissen met mensen die ik hier nog nooit gezien heb, de SPT-SC beinvloeden?
van mij nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:58 schreef Spooky4u het volgende:
Moeten gebeurtenissen met mensen die ik hier nog nooit gezien heb, de SPT-SC beinvloeden?
ben eik wel benieuwd, heb volgens mij nog nergens een reactie van jouw zijde kunnen lezenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:52 schreef mitt het volgende:
Ik zal later vandaag nog wel even mn gedachtes erover loslaten.
Snookerzequote:
Das bullshitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef maril het volgende:
[..]
Dta moet er eigenlijk nog bijstaan bij de topic.(SPT-SC)
Maar Mitt aangezien je online bent zou je dat willen veranderen.
En spooky het gaat heel fok aan.
Dat heb ik achter wel gedaan, en ze vinden het nou eenmaal niet zo fijn als je je mening voor de schermen geeft die anders is dan die van hun.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben eik wel benieuwd, heb volgens mij nog nergens een reactie van jouw zijde kunnen lezen
Ik stop pas met fok als Spooky geen koffie meer post!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Das bullshit
Er zullen gewoon straks 16 kneedbare modjes ingezet worden, en de hele happening is zo vergeten.
Ik heb me voor het incident nooit iets aangetrokken van beleid ofzo. Ik heb ook nog nooit een policy ofzo gelezen, en zal dat nu ook zeker niet gaan doen..
Zolang ik zie dat mijn post geplaatst is vind ik het wel best hoor.
Idem dito....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Das bullshit
Er zullen gewoon straks 16 kneedbare modjes ingezet worden, en de hele happening is zo vergeten.
Ik heb me voor het incident nooit iets aangetrokken van beleid ofzo. Ik heb ook nog nooit een policy ofzo gelezen, en zal dat nu ook zeker niet gaan doen..
Zolang ik zie dat mijn post geplaatst is vind ik het wel best hoor.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:09 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u zal samen met XL oud worden hier.
open sollicitatie?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:21 schreef Brahimov het volgende:
![]()
Ik wens onze mods veel wijsheid en succes toe bij alles wat er zich achter de schermen afspeelt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |