CMT is ermee bezig!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou eens iemand een vaste OP moeten maken. Met een plaatje. En icoontjes. En links naar de vorige topics. Zoals het een echt slowchattopic betaamt.
Zijn laatste voorstel was toch best aardig.quote:
Tja das een geweldig idee, iets voor jou?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou eens iemand een vaste OP moeten maken. Met een plaatje. En icoontjes. En links naar de vorige topics. Zoals het een echt slowchattopic betaamt.
Ik vermaak mij kostelijk , daaar gaat het ook om , toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef snellejelle het volgende:
zomergasten is idd niet veel aan MiLalaa, wel heel bijzonder
Ik ben enkel goed in het terugvinden van oude topics, paintshoppen kan ik niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Tja das een geweldig idee, iets voor jou?
ik ben afgehaakt. Vorig jaar vond ik leuk. Met bv Katja Schuurman, maar vooral met zo'n enorm slimme man, kweet z'n naam niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef maril het volgende:
Ik vermaak mij kostelijk , daaar gaat het ook om , toch?
De grootste huppelkut uit de atletiekwereld... rete irritantquote:
wie is jouw favoriet dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grootste huppelkut uit de atletiekwereld... rete irritant
Nogmaalsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grootste huppelkut uit de atletiekwereld... rete irritant
quote:
quote:
jammer hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef komrad het volgende:
Milalaa, als ik hapjes heb kom je zo toch niet opeten dus ik denk dat ik de moeite maar niet neem
en je vindt brabant niet leuk
De finales van de atletiek zijn 's avondsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer hoordan flans ik zelf wel wat in elkaar. Maar, het atletiek is vast overdag, dus geen hapjes nodig. Bovendien moet ik steeds tennissen. En dus in vorm blijven.
kijk als je langskomt maak ik natuurlijk iets lekkers, no problem. Maar ja op een of andere manier schat ik die kans niet zo groot inquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer hoordan flans ik zelf wel wat in elkaar. Maar, het atletiek is vast overdag, dus geen hapjes nodig. Bovendien moet ik steeds tennissen. En dus in vorm blijven.
Ik zal je even helpenquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen
[afbeelding]
Nadine Kleinert... de zus van Katrien Duck![]()
dat is mijn andere zusquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen
[afbeelding]
Nadine Kleinert... de zus van Katrien Duck![]()
SJ vroeg eromquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:36 schreef komrad het volgende:
Vulture, dit soort foto's mag je laten hoor
Ik weet niet of ze nog springt maar dit is absoluut de lekkerste polstokhoogspringster aller tijdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:46 schreef Remzz het volgende:
Zie net dat Isinbayeva ook meedoet die is ook wel leuk
En goed trouwens, zal wel weer het wereldrecord met een centimeter verbeteren.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef Remzz het volgende:
Schaatsprono als subsite
Schaatsprono voorpret #4
ik vind Kim wel liefquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Spooky4u het volgende:
Maar nu ik lees dat het Kim Gevaert is.... no thnx
Hoezo een dombo een bitch? wat dan? een nieuwsgierige Marilquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Spooky4u het volgende:
Maar nu ik lees dat het Kim Gevaert is.... no thnx
quote:
ik kan dat rooie nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:31 schreef Brahimov het volgende:
Hee, een nieuw deel!
* Brahimov schakelt gelijk het atletiek in
dat mislukte 10x dus ik ga het nu niet weer proberen en tig keer voor lul staan.quote:
Testtopic.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat mislukte 10x dus ik ga het nu niet weer proberen en tig keer voor lul staan.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat mislukte 10x dus ik ga het nu niet weer proberen en tig keer voor lul staan.
je krijgt een ijsje als het luktquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
* Brahimov vraagt zich af of het inmiddels gelukt isquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
1 Thorkildsen, Andreas NOR 86.55 Q
2 Kovals, Ainars LAT 85.95 Q PB
3 Vasilevskis, Vadims LAT 84.68 Q
4 Pitkämäki, Tero FIN 83.78 Q
let op, mijn nieuwe held wordt fluitend kampioen. Ik heb em wel gemist/vergeten, omdat ik nog bezig was met dat rooie gedoe uitzoeken..
Volgens mij moet hij dat woensdagavond doen dit was een kwalificatiewedstrijdquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Brahimov het volgende:
[..]
* Brahimov vraagt zich af of het inmiddels gelukt is![]()
welk gedoe.Laat mar ben dr achter als je zo,n rooie quote indrukt zie je hoe het moet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
1 Thorkildsen, Andreas NOR 86.55 Q
2 Kovals, Ainars LAT 85.95 Q PB
3 Vasilevskis, Vadims LAT 84.68 Q
4 Pitkämäki, Tero FIN 83.78 Q
let op, mijn nieuwe held wordt fluitend kampioen. Ik heb em wel gemist/vergeten, omdat ik nog bezig was met dat rooie gedoe uitzoeken..
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:09 schreef maril het volgende:
* Maril vind die noor ook wel een mooie jongen.
* Bruce117 is trots op MiLalaaquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
* MiLalaa vind die letters in rood maar nutteloos
je bent te vroeg met quoten, ik had er nog 'vindt' van moeten maken geloof ikquote:
dat zijn ze ook. ik gebruik ze écht nooooitquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
* MiLalaa vindt die letters in rood maar nutteloos
* komrad , de taalpurist, krijgt hier tranen van in zijn ogenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
je bent te vroeg met quoten, ik had er nog 'vindt' van moeten maken geloof ik![]()
6+5 =12.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
[..]
* komrad , de taalpurist, krijgt hier tranen van in zijn ogen
hw ben je dan zoiets lulligs als ] of [ vergeten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
nou, net probeerde ik het toch echt op precies dezelfde manier en toen ging het niet.
ik had m'n eigen post 16x geedit op veel manieren geprobeerd en nog steeds niksquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:57 schreef maril het volgende:
hw ben je dan zoiets lulligs als ] of [ vergeten.
komrad, is het nu miereneuker of mierenneuker. ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
[..]
* komrad , de taalpurist, krijgt hier tranen van in zijn ogen
Okčquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik had m'n eigen post 16x geedit op veel manieren geprobeerd en nog steeds niksmaar nu wil ik het er niet meer over hebben
![]()
er stond geen +quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:08 schreef snellejelle het volgende:
6+5 is stiekum helemaal geen twaalf.
ik dacht dat jij van de cijfertjes was
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
komrad, is het nu miereneuker of mierenneuker. ?
ik was ff wat fruit en wat drinken aan het pakken, ik heb inmiddels gereageerd hoorquote:
Daarom had ik hem ook weer weggehaaldquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ik was ff wat fruit en wat drinken aan het pakken, ik heb inmiddels gereageerd hoor
Je bent aan vakantie toequote:
Ik ook... nog 3,5 week en dan is het bye bye huidige baan... 2 weken vakantie naar Kos... en dan nieuwe jobquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik geef het morgen door op kantoor
lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... nog 3,5 week en dan is het bye bye huidige baan... 2 weken vakantie naar Kos... en dan nieuwe job![]()
Kopenhagen klinktquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lekker
ik straks weekendje kopenhagen en in januari wintersport
eeeej, heb je een nieuwe baan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... nog 3,5 week en dan is het bye bye huidige baan... 2 weken vakantie naar Kos... en dan nieuwe job![]()
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
* MiLalaa vindt die letters in rood maar nutteloos
hee Remmz nu je het zegt, jij was toch tijdje terug gestopt met je studie? Al een nieuwe in gedachten?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:22 schreef Remzz het volgende:
Had jij geen Journalisitek gedaan Vulture?
Jepquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hee Remmz nu je het zegt, jij was toch tijdje terug gestopt met je studie? Al een nieuwe in gedachten?
omdat je klaar bent zeker?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef XL het volgende:
Ik ga ook stoppen met mijn studie [afbeelding]
eindelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef XL het volgende:
Ik ga ook stoppen met mijn studie [afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:22 schreef Remzz het volgende:
Had jij geen Journalisitek gedaan Vulture?
waar ga je het doen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jep, na heeeeeeeeel veel zoeken is het Media en Entertainment mangement geworden... Heeft wel een beetje weg van Journalistiek maar dan veel meer het audiovisuele gebeuren(tv dus) en meer op het managen gericht....
Het is altijd maar weer afwachten wat het precies is, maar dit klonk me wel erg leuk
Ik heb een robot gemaakt snellejelle.... en nu is hij af.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eindelijk
wat heb je gedaan en waarom stop je?
Ah zo, ik vroeg het me ook al afquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Afgerond ook... maar in die branche is zo moeilijk aan vast werk te komen
Leeuwardenquote:
Anna of Tong?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een robot gemaakt snellejelle.... en nu is hij af.
Spooky4uquote:
Wel veel lucratieve bijbaantjes.... Dat schrijven betaalt verrassend goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah zo, ik vroeg het me ook al af, ja bij ons op school werd het ook heel veel gezegd dat als je was afgestudeerd je nergens werk kan vinden.
leeuwarden? ga je daar vrijwillig heenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Leeuwarden
Was het dichts bij Almelo... Maar alsnog anderhalf uur met de trein. Dus ik moet maar eens op zoek naar een kamer daar
Tja ik moet wel, het werd ook nog gegeven in Tilburg, Rotterdam en Haarlem dacht ik. Gewoon een hele grote boog om Twente heen dusquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
leeuwarden? ga je daar vrijwillig heen
breda, daar moet je wezen
Dan zou ik voor Tilburg gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja ik moet wel, het werd ook nog gegeven in Tilburg, Rotterdam en Haarlem dacht ik. Gewoon een hele grote boog om Twente heen dus
Klopt, heb ik gestudeerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Daar zit toch de school voor de journalistiek?
Breda heeft het ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja ik moet wel, het werd ook nog gegeven in Tilburg, Rotterdam en Haarlem dacht ik. Gewoon een hele grote boog om Twente heen dus
Sinds wanneer ben jij zo'n fan van Bredaquote:
daar heb ik gestudeerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n fan van Breda
gelukkig dat het best leuk isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef MiLalaa het volgende:
Hoivanaf m'n nieuwe werk. Is best leuk
heb je nieuw werkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef MiLalaa het volgende:
Hoivanaf m'n nieuwe werk. Is best leuk
aardbevingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:00 schreef Brahimov het volgende:
Groeten vanuit het aardbevingsrampgebied![]()
* Brahimov heeft nergens wat van gemerkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |