Ja lekker, dan slaan ze elkaar de hersenen in. (Koude oorlog vergeten?)quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:56 schreef remlof het volgende:
Een wereldmacht erbij om die ene die we nu hebben een beetje in toom te houden lijkt me geen slecht idee. Er is weinig balans op het moment...
Er werd alleen maar verbaal geslagen in de Koude Oorlog (op Vietnam en Afghanistan na dan, maar dat waren indirecte schermutselingen).quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja lekker, dan slaan ze elkaar de hersenen in. (Koude oorlog vergeten?)
Ik heb er nog wel eentje liggenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:57 schreef Biancavia het volgende:
Waar kan ik me alvast opgeven voor een cursus Chinees?
Hoe zie je dat als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:55 schreef koffiegast het volgende:
ik zie liever slimme, ruimdenkende, moderne mensen aan de macht (wordt lastig..) dan een land uberhaupt
mensen die goed weten wat wat betekent, niet afgebrokkeld de eerst beste comment voordouwen, ruimer kijken en meerdere opzichten aannemen om dan het beste besluit te nemen. Ipv hokjes denken met alle invloeden van economie/geloof/cultuur/vriendjespolitiek van dien, dat met grote massas of wateva vervolgens dan de dekens uitdeelt. Ik probeer trouwens een soort van theorie samen te stellen atm, hoe ik wil uitleggen hoe iemand nou daadwerkelijk ruim denkt en wat mensen in hun ogen nou van belang vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 05:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje liggen![]()
.
[..]
Hoe zie je dat als ik vragen mag?.
Zeer hypothetisch gezien dan.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 05:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mensen die goed weten wat wat betekent, niet afgebrokkeld de eerst beste comment voordouwen, ruimer kijken en meerdere opzichten aannemen om dan het beste besluit te nemen. Ipv hokjes denken met alle invloeden van economie/geloof/cultuur/vriendjespolitiek van dien, dat met grote massas of wateva vervolgens dan de dekens uitdeelt. Ik probeer trouwens een soort van theorie samen te stellen atm, hoe ik wil uitleggen hoe iemand nou daadwerkelijk ruim denkt en wat mensen in hun ogen nou van belang vinden.
smileys zijn handig om je post meer emotie te gevenquote:Op maandag 7 augustus 2006 05:26 schreef NanKing het volgende:
ik gebruik echt te veel smileys
Lekker hypocriet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:54 schreef seto het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/id/14139027/
Only in China.
Dat humane is dus precies waar het om gaat einstein...quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:15 schreef msteggink het volgende:
[..]
Lekker hypocriet.
Wij ruimen hier duizenden varkens, kippen, koeien, etc. Hoewel dat wel iets humaner ging met mobiele gaskamers, stroomstoten, maar dat ging ook aan de lopende band.
Maar legitimiteit van macht wordt ontleent aan de overige mensen, dus je hebt weinig kans dat je dit zo geïnstalleerd krijgt. (Zoals je zelf ook al aangeeft.)quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:55 schreef koffiegast het volgende:
ik zie liever slimme, ruimdenkende, moderne mensen aan de macht (wordt lastig..) dan een land uberhaupt
Kom nou, america schendt geen mensenrechten?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:42 schreef Lucille het volgende:
Gelukkig worden door de VS geen mensenrechten geschonden (Guantanamo Bay)
Gelukkig heeft de VS nooit aan medische expirementen gedaan ( http://www.newstarget.com/019189.html )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |