Wehehequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:47 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik de snelste planten, of is die ook al eens langsgeweest?
Jazekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
En af en toe zweten en hard werken om alles bijelkaar te sprokkelen is ook leuk, niet dan, Nembrionic?
Maar dat staat niet in het filmpjequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen "In 1933 leidde Adolf Hitler Duitsland naar de Tweede Wereldoorlog".
Dat is ook waar. Dan hoeft de oorlog nog niet in 1933 te beginnen.
meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ha dolle_hond!
Schuimbek je alweer wat minder?
Je snapt me wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat staat niet in het filmpje
En daar ging het toch om?
Nee..ben het niet met je eens.quote:
Dat is alvast 1quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:55 schreef EricusMaximus het volgende:
Gaudi kwam onder een (paarden?) tram.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
Pushkin viel van het keukentrapje
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Cleopatra slangengif
En dat maakt het compleetquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:57 schreef theSummoner het volgende:
Poesjkin overleed in een duel
Georges d'Anthès inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:00 schreef dork22 het volgende:
pushkin duel met een of andere fransman.
Koel!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:01 schreef theSummoner het volgende:
Heb Jevgeni Onegin net gelezen en het stond in de inleiding![]()
Echt geweldigquote:
Precies... Cleopatra ook niet echt. Deze vraag was meer een noodgreep omdat de andere vraag die ik wou stellen niet ging lukken. Brandon Lee had achteraf gezien beter geweest dan Cleopatra of Cookquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:02 schreef AntonDingeman het volgende:
zo raar is Cook toch niet om het leven gekomen? Volgens mij is Magelhaen ook zo geeindigd.
Maar Cook is vermoedelijk geroostered en opgevreten door die knakkers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:02 schreef AntonDingeman het volgende:
zo raar is Cook toch niet om het leven gekomen? Volgens mij is Magelhaen ook zo geeindigd.
Leeuwarden heeft geen universiteitquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:05 schreef komrad het volgende:
Leeuwarden en Amsterdam
weet ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:05 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft geen universiteit![]()
Amsterdam ís geen universiteitquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:05 schreef komrad het volgende:
Leeuwarden en Amsterdam
Je maakte 'm compleet dus het punt is yoursquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef geenaam het volgende:
Is 1 universiteit ook al goed voor een punt?
Neem de tijdquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:14 schreef geenaam het volgende:
Ik zit even een vraag te bedenken wacht even hoor..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg wyccie... Ik snap niet dat je nog geen ban hebt, eigenlijk...
Bij wat?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:14 schreef geenaam het volgende:
Ik ben slecht in vragen bedenken dus een makkelijke Wie werd afgelopen seizoen nederlands kampioen bij de amateurs
kampieon van wat??quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:14 schreef geenaam het volgende:
Ik ben slecht in vragen bedenken dus een makkelijke Wie werd afgelopen seizoen nederlands kampioen bij de amateurs?
Ik weet niet wat jij er in ziet, maar het is gewoon een vrouw die op bed zit en uit het raam kijkt. Jij hebt echt vieze gedachten!quote:
Het is gemakkelijker als je gewoon je vraag (en aanvullingen daarop) even in een nieuw bericht zet....quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:18 schreef geenaam het volgende:
sorry aangepast.. Voor mij is dat zo vanzelfsprekend dat ik het vergeet.![]()
Ijsselmeervogelsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef geenaam het volgende:
Komrad is warm! Turkiyemspor werd 2e.
Ik zit hier op 1600*1200 en dat maakt het een verrekt kleine avatar. Het ziet eruit als een vrouw/meisje in bad (met een badjas aan) die haar been aan 't wassen is. Nu ik er een vergrootglas op heb gelegd zie ik dat wat ik aanzag als de binnenkant van het bad slechts de schaduw van het meisje is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij er in ziet, maar het is gewoon een vrouw die op bed zit en uit het raam kijkt. Jij hebt echt vieze gedachten!
![]()
De winnaars van Zaterdag en Zondag spelen 2 wedstrijden voor het Nederlands kampioenschap. Zaterdagwinnaar was IJsselmeervogels en Zondag Turkiyemspor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Palau het volgende:
Zaterdag of Zondagamateurs?
Maar gelukkig ligt ze niet ondersteboven in badquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zit hier op 1600*1200 en dat maakt het een verrekt kleine avatar. Het ziet eruit als een vrouw/meisje in bad (met een badjas aan) die haar been aan 't wassen is. Nu ik er een vergrootglas op heb gelegd zie ik dat wat ik aanzag als de binnenkant van het bad slechts de schaduw van het meisje is.
Solly hool...
quote:
ook niet Wycchiequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Rachmaninov?
ook nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Rimski-Korsakov?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
Zo kom ik nooit meer bij een dubbele puntentopic terecht.
als niemand die compo raadt, hebben deel 2 en 3 helemaal geen hoopquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
Prokofiev is ook niet goed, gaan we nog door of vinden jullie hem te moeilijk en moet ik iets anders verzinnen??
ook niet goed, sabeldans fan Asmodian??quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:46 schreef Asmodian het volgende:
Khachaturian?
Ik ben helaas te druk geweest deze afgelopen paar dagenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee Asmo, hoe is het met de OP en de meet? Gewoon benieuwd
Het heeft wel watquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:49 schreef komrad het volgende:
[..]
ook niet goed, sabeldans fan Asmodian??
Ik was wel op Shostakovich gekomen, maar niet op die andere twee.. Had eerder een andere symfonie van hem gedacht - hij heeft betere geschrevenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:50 schreef komrad het volgende:
En het antwoord op de vraag:
Dmitri Shostakovich
Symphonie 5 in D mineur
Prokofiev componeerde zijn muziek zo dat het regime het in de communistische traditie vond passen terwijl op de achtergrond de stukken een grote klacht tegen het communisme waren
klopt maar 5 hebben ze gespeeld op dat concertquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik was wel op Shostakovich gekomen, maar niet op die andere twee.. Had eerder een andere symfonie van hem gedacht - hij heeft betere geschreven
Yayquote:
Met ECHTE kanonschoten hoort 't te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef komrad het volgende:
1812 is tsjaikovski natuurlijk
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
1812 is van Tsjaikowski
En Daf kaapt het punt op spectaculaire wijzequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nieuwe Wereld van Dvorak... dacht ik
Daarom is het zo vet!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met ECHTE kanonschoten hoort 't te zijn
Ik vind nacht op de kale berg een erg stoer stuk, dat ademt echt een lugubere sfeer uit namelijkquote:
Je zoekt de 'ř' van Dvořákquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dat omgekeerde dakje op de r kan ik nooit vinden. Komt ook niet zo vaak voor.
Dat is het stuklje dat je vaak in enge films hoort he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef komrad het volgende:
Ik vind nacht op de kale berg een erg stoer stuk, dat ademt echt een lugubere sfeer uit namelijk
Ja, dat stuk is zo onheilspellend!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik vind nacht op de kale berg een erg stoer stuk, dat ademt echt een lugubere sfeer uit namelijk
niet dat ik weet, ik kan het ook gewoon van voor de achter zo zingen (is ca. 12 minuten)quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het stuklje wat je vaak in enge films hoort he?
Jah. die.quote:
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het stuklje dat je vaak in enge films hoort he?
Dan moet je eens Fantasia van Disney kijken. Uit 1940, maar dat stukje van Moussorgski is zo mooi, zeker als het overgaat in het Avé Maria van Schubert.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, dat stuk is zo onheilspellend!
Schakelt u nog? Probeer eens een DAFquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jah. die.
Even kijken. Ik heb geen inspiratie, maar toch "jat" ik even een vraag.
Sinds een uur of drie heb ik mijn onderschrift (onder m'n postings) veranderd.
Wat hoort daar normaal te staan?
stond er al vijf jaar en komt na beantwoorden van de vraag gewoon weer terug
Oh u schakelt nog?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jah. die.
Even kijken. Ik heb geen inspiratie, maar toch "jat" ik even een vraag.
Sinds een uur of drie heb ik mijn onderschrift (onder m'n postings) veranderd.
Wat hoort daar normaal te staan?
stond er al vijf jaar en komt na beantwoorden van de vraag gewoon weer terug
Neu, dat was de vraag van Stanley een tijdje terug ook niet. Toen hij die foto's van zichzelf plaatste.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Daf, dit is toch geen Algemene Kennisvraag?
Sjips, dat krijg je als je Fantasia aan't opzoeken bent op YouTubequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schakelt u nog? Probeer eens een DAF
toch?s
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Neu, dat was de vraag van Stanley een tijdje terug ook niet. Toen hij die foto's van zichzelf plaatste.
Sorry, mijn schuldquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef Asmodian het volgende:
Sjips, dat krijg je als je Fantasia aan't opzoeken bent op YouTube
Als je erdoor in aanraking bent gekomen met de geniale muziek van Mussorgsky en de waanzinnige klasse van Fantasia ben ik allang blijquote:
Dat stukje van Mussorgksy kende ik al. En ik heb niks met Disney. Sorryquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef Asmodian het volgende:
Als je erdoor in aanraking bent gekomen met de geniale muziek van Mussorgsky en de waanzinnige klasse van Fantasia ben ik allang blij
ik heb nu meteen were een vraag als ik nog eens iets goed heb vanavondquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als je erdoor in aanraking bent gekomen met de geniale muziek van Mussorgsky en de waanzinnige klasse van Fantasia ben ik allang blij
Bingo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef AntonDingeman het volgende:
Haha, u schakelt nog. Test een DAF!
Disneyvraag zekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:13 schreef komrad het volgende:
ik heb nu meteen were een vraag als ik nog eens iets goed heb vanavond
Zelfs niet met Fantasia? Al is het door de waanzinnige dingen die hij gedaan kreeg met kleur en beweging in 1940 en hoe hij klassieke muziek weer populair maakte? Nee?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat stukje van Mussorgksy kende ik al. En ik heb niks met Disney. Sorry![]()
Wat heb ik geëditquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ChrisJX had ge-edit, want daar stond een vraagteken.
Hmmmmmquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef Asmodian het volgende:
Zelfs niet met Fantasia? Al is het door de waanzinnige dingen die hij gedaan kreeg met kleur en beweging in 1940 en hoe hij klassieke muziek weer populair maakte? Nee?
Dat was humor midden in de nacht. Iemand zei nog: "Huntelaar"quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Neu, dat was de vraag van Stanley een tijdje terug ook niet. Toen hij die foto's van zichzelf plaatste.
Goed de vraag lezen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nitraat?
Okee. Mental note to self: Niet meerdere zaken tegelijk doen.quote:
Gisteren al weer foto's van zichzelf, dus zal nog wel vaker voorkomen.quote:
Bedoelde achteraan. Niet goed gekeken. Solly. Laat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Er staat toch nog steeds een vraagteken?
Knolrapen, lof, schorseneren en prei!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
Schorseneren?
Ja...maar tijm is nooit als GROENTE op tafel gezetquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef komrad het volgende:
De plant werd ook als medicijn gebruikt, dat is een kruid niet onmogelijk he
Zie je in het dubbelepuntentopicquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef Asmodian het volgende:
Ik ga sociaal doen. Dag mensjes. Wellicht tot morgen (of later vannacht)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Knolrapen, lof, schorseneren en prei!
Drs P.![]()
quote:
komrad +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:27 schreef komrad het volgende:
Seeburg is het
Wat hij zei...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:27 schreef komrad het volgende:
Seeburg is het
quote:
Ja, dat weet ik. Kan alleen even de link niet leggen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:33 schreef komrad het volgende:
Het meest typerende stuk is vaak als Gargamel in beeld is
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Van Munch dus.
Waarom heb ik nu het idee dat het dus niet het geval isquote:
Zo simpel is het: Gudmundsdottir ( Guðmundsdóttir), dochter van Gudmund.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:52 schreef Marinus het volgende:
Gomundsdotter of iets dergelijks
Right back at ya!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Keith Richards
Omdat hij uit een boom gelazerd was?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:57 schreef Marinus het volgende:
[..]
Right back at ya!
wyccie +1
Keith Richards zou in Dead Mans Chest een kleine cameo rol vertolken als vader van Jack Sparrow maar helaas ging dat niet door. Nu verschijnt hij in de derde film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |