nee Israel wordt aangevallen en slaat terug, Iran heeft er op zich verder niets mee te maken die vinden dit ook cool ongetwijfeldquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:26 schreef Godslasteraar het volgende:
Is dit nu een echte preamptive strike? Israel bepaalt nu zelf wanneer er gevochten wordt aan de grens met Libanon, en niet Iran. Je zou zelfs kunnen beweren dat Iran een stukje grens met Israel gekocht heeft door middel van Hezbollah. En zo wordt de onvermijdelijke oorlog met Hezbollah op het door Israel gewenste tijdstip uitgevochten, veel vroeger dan Hezbollah gewild zou hebben.
Israel wordt al sinds 6 jaar aangevallen door hezbollah, en Israel had ook deze keer zo kunnen reageren als de vorige keren. Ik denk alleen dat men in Israel tot de conclusie gekomen is dat ergens in de toekomst een confrontatie met hezbollah onvermijdelijk was, en dan kun je beter die confrontatie aangaan wanneer het jezelf schikt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee Israel wordt aangevallen en slaat terug, Iran heeft er op zich verder niets mee te maken die vinden dit ook cool ongetwijfeld
Dat zou ik je geschiedenislessen maar eens updaten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:44 schreef A_L_N_F het volgende:
hezbollah-strijders en aanhangers zijn nog erger dan SS soldaten.
de nazi's vochten over het algemeen wel eerlijk en open tegen de geallieerden.
Mission accompliced.quote:
Gegijzeld? Misschien willen ze gewoon, net als Hezbollah inderdaad, dat Israël stopt met het bombarderen van Libanon en wanneer een land jou de oorlog verklaart, wat Israël gedaan heeft in feite, dan zul je niet zo vriendelijk meer zijn. Toppertje, zeg maar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
Ik ben niet echt verbaasd. Zoals ik al eerder heb gezegd, heeft Hezbollah de totale Libanese politiek gegijzeld. De eisen van Sinorai en zijn kabinet om tot een staakt-het-vuren te komen zijn dezelfde als de eisen van Hezbollah.
bron
Dat is wel waar. "O, right, net als die foto van Beiroet zeker?"quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mission accompliced.
Na Qana heeft men er alles aan gedaan om het af te zwakken, twijfel te zaaien en alles en iedereen die getuige was in discridiet brengen.
Echte iedere n00b kan zien dat er met die foto geknoeid is.
[afbeelding]
Dus, waarom brengen ze die dan naar buiten?
“We have never had it so good. The hasbara [propaganda] effort is a well-oiled machine." [cbs]
Qana is nooit gebeurd, daar komt het ongeveer op neer.
Geen wonder dat de journalist die de Israelische kinderen fotografeerde terwijl ze "with love" op granaten schreven ondergedoken is.
Van wie is Reuters eigenlijk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Blijf het wel typerend vinden... dat zelfs Reuters (en dat is al een heel behoorlijke naam met veel credits) ligt te knoeien met foto's en dergelijke. Daar zullen ze nu heel veel spijt van hebben.
Ik vind het wel een beetje raar hoe je reageert op deze feiten. Om tien voor twaalf zeg je nog 'Qana is nooit gebeurd, daar komt het ongeveer op neer' (dat is al een heel vreemde conclusie aan de hand van deze feiten, maar toen dacht ik allèz) en om tien overr twaalf laat je de appendix gewoon weg. Nu is het simpelweg een feit, dat deze feiten bedoeld zijn als ontkenning op het incident in Qana? Dat vind ik wel erg gechargeerd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van wie is Reuters eigenlijk?
Zo wordt het spel gespeeld Drugshond. Het gaat niet om 'waarheid' en zulke 'foutjes' hebben een reden.
Over de fotograaf van deze photoshop:
"He was among several photographers from the main international news agencies whose images of a dead child being held up by a rescuer in the village of Qana, south Lebanon, after an Israeli air strike on July 30 have been challenged by blogs critical of the mainstream media's coverage of the Middle East conflict."
Qana is nooit gebeurd. In Libanon sterven geen kinderen, alleen Hezbollah en aanhangers van Hezbollah.
Het is ook een spel..... het spel van de freelancers. Maar een persbureau moet wel de uiteindelijke selectie maken. Je merkt het nu op blogs e.d. dat de geprojecteerde waarheid defects bevatten. En als je alle remmingen loslaat zul je zien dat beide partijen hier schuldig aan maken. (infowars).quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo wordt het spel gespeeld Drugshond. Het gaat niet om 'waarheid' en zulke 'foutjes' hebben een reden.
"He was among several photographers from the main international news agencies whose images of a dead child being held up by a rescuer in the village of Qana, south Lebanon, after an Israeli air strike on July 30 have been challenged by blogs critical of the mainstream media's coverage of the Middle East conflict."
Qana is nooit gebeurd. In Libanon sterven geen kinderen, alleen Hezbollah en aanhangers van Hezbollah.
bla bla bla blaquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Misschien...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gegijzeld? Misschien willen ze gewoon, net als Hezbollah inderdaad, dat Israël stopt met het bombarderen van Libanon en wanneer een land jou de oorlog verklaart, wat Israël gedaan heeft in feite, dan zul je niet zo vriendelijk meer zijn. Toppertje, zeg maar.
ik vrees dat het vergeefse moeite is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:36 schreef damian5700 het volgende:
Wel als we iedereen zouden indoctrineren met dit.
Het is een waarheid als een koe. Dubbelzinnig bedoeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik vrees dat het vergeefse moeite is.
Vette shit, zijn er al reacties uit de Moslim wereld?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:36 schreef damian5700 het volgende:
Wel als we iedereen zouden indoctrineren met dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |