Lekkere layout verneuker weer Roi.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:44 schreef Roi het volgende:
[knip]
Gelukkig maar, anders was het wel een kut garp.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:01 schreef Roi het volgende:
this is not a joke
Post die nog een keertje als Chanty terugkomtquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef Roi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
* rechtermuisknop adblock image.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef Roi het volgende:
![]()
Chanty geilt op alle fictieve dingen, zoals Leon van Re4quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Post die nog een keertje als Chanty terugkomt![]()
Je bent duidelijk de arrogantste user in deze reeksquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie is duidelijke de enige kwaliteitsuser in deze reeks
![]()
Dealquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:55 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb em op dvd, je mag em een keer lenen als ik je daarna mag fisten
doe mij maar een cocktailquote:
je probeert me dronken te maken zodat je misbruik van me kan maken he?quote:
Treinstation arnhem, 24:00 schatjequote:
Niet op den haag?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Treinstation arnhem, 24:00 schatje
Zolang het niet den Bosch is dan is het goed, veels te veel van gezien in de vakantiequote:
jij snapt mijn kloon nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:01 schreef Roi het volgende:
jE sNaPt HeM nIeT !11!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gamedemon op 07-08-2006 11:04:49 ]RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:33 schreef Gamedemon het volgende:
Gister nacht Pirates of the Caribbean 2 zitten kijken, wat een voorspelbare matige film is dat zeg
bijna alles wat er gebeurd is te voorspellen, en je moet zogenaamd meeleven met de characters daar, maar dat doe je niet, als er 1 sterft heb je zoiets van : jajaja voor je kijken doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Tha bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Geef je 5 euro voor. Dat zijn zeker 5 euroknallers bij de mac.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ik ga dus de volgende games inruilen denk ik :
Mario Dance Dance Revolution ( met mat )
freeloader
Secret of Evermore ( snes boxed )
Wat krijg ik ervoor en wat moet ik er in godsnaam voor halen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geef je 5 euro voor. Dat zijn zeker 5 euroknallers bij de mac.![]()
Ik lag in mijn nest weg te rotten, toen de sirene afging.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens de sirene ging hier net af, ik ff nadenken is het wel de eerste maandag ' oh ja toch wel' .
Hehe ik ook zoietsquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik lag in mijn nest weg te rotten, toen de sirene afging.
Ik zat eerst een minuut na te denken of ik nou gillend door het huis heen zou moeten rennen om alle ramen dicht te doen, of dat het de eerste maandag van de maand is.
iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
Snel Bernie, maar 20 rayman topics!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
Es ff een lekkere joint smoken en dan Dead Rising spelen onder het genot van Rage Against The Machine, heerlijk![]()
MMquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
Natuurlijk ik ben er!
http://rsdd.ytmnd.com/quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is hier al weer wat te beleven?
Moet dat nou?quote:
YEAH BABY DO I MAKE YOU HORNYquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Morthill het volgende:
Maar ik ben er weer, dus we kunnen feesten
jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
YEAH BABY DO I MAKE YOU HORNY
[afbeelding]
feest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Morthill het volgende:
Maar ik ben er weer, dus we kunnen feesten
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Undergod het volgende:
De bel ging net dus ik pak mijn wapen, en kijk via een zijraampje snel wie er voor de deur staat.
Zie ik daar 2 mannen, keurig in lange jassen (ala Leon).
Ik doe dus het kleine raampje in de deur open, en ik probeer door de brievenbus mijn verdediging veilig te stellen door te mikken.
De twee mannen kijken naar de brievebus, ik denk "KUT", en sta klaar te vuren als zij een onverwachte beweging maken.
Dan valt me opeens op dat 1 van de 2 mannen iets in zijn hand heeft, de spanning stijgt heel even, maar dan blijkt het een folder van iets te zijn, ik onspan wat meer.
Zijn het verdomme jehova getuigen, eigenlijk had ik ze alsnog moeten beschieten.
quote:
quote:
Vaarwel wrede wereld...quote:
Je zat toch in Hongarije?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Laniboekje het volgende:![]()
![]()
Het is gewoon even heerlijk om te kunnen zitten, volledige stilte om me heen, geen Achterhoeks geblaat van achterlijke boeren om me heen
Meen je?quote:En mijn eigen computer die net de geest heeft gegeven
Ben ik even blij dat ik daar niet zit, ik krijg er spontaan uitslag vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Laniboekje het volgende:![]()
![]()
Het is gewoon even heerlijk om te kunnen zitten, volledige stilte om me heen, geen Achterhoeks geblaat van achterlijke boeren om me heen
Ze hadden besloten een blik Achterhoekse gasten open te trekken in Hongarije, wel erg vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zat toch in Hongarije?Verkeerde afslag genomen?
[..]
Meen je?Dat is kut
Maar hoe was je vakantie?
En daar gaat het om uiteindelijk!quote:
Ja man, een beetje mij naapen! Copyright enzo, jeweettoch!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daar gaat het om uiteindelijk!
Wij van de SC zijn overigens blij dat je er weer bent. GD komt toch minder geloofwaardig over als het aankomt op het goedemorgen wensen
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vraag me nu echter even af hoe ik op MSN moet komen.. Op de pc waar ik nu zit krijg ik hem niet ingesteld, op de andere pc heb ik het gemold en mijn eigen pc is dood![]()
Vrouwen en pc's FTW![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindelijk. Het was toch net niet, hoe GD al jouw taken op zich nam. Behalve de aardbeien in chocolade van mijn tenen eten. Dat deed 'ie wel aardig.
DASquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef mordradead het volgende:
bier
Maar wacht... wist je dat gesmolten chocolade zweetvoetengeur prima neutraliseert? Dat moet je wel overhalen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:30 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik ben Roy's pretslet al.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar wacht... wist je dat gesmolten chocolade zweetvoetengeur prima neutraliseert? Dat moet je wel overhalen.![]()
Doodsverwensings.quote:
Ik laat je alleen een mooi boek zien hoorquote:
mag ik em een keer lenen van je? dan mag je me fistenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik laat je alleen een mooi boek zien hoor
* MMaRsu boek geeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mag ik em een keer lenen van je? dan mag je me fisten
* Gamedemon fistsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
* MMaRsu] boek geeft[/me]
[me=MMaRsu voorover buigt
daar moet op gedronken worden holmes, fo sjoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef mordradead het volgende:
ik ben geunbanned in PUB
Die kan voortaan in de OP.quote:
Waar heb je op geboden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef Roi het volgende:
[afbeelding] Het bieden is afgelopen voor dit object GBP 111,00. Je bent overboden.
quote:
quote:F.E.A.R multiplayer becomes FREE. $0. ZILCH
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.gamespot.com/news/6155427...s&subj=6155427
Sierra Entertainment, a subsidiary of Vivendi Games, today announced that it is releasing the multiplayer portion of its hit PC horror shooter F.E.A.R. over the Internet for free. The download, dubbed F.E.A.R. Combat, will be available on August 17 and requires gamers to register for a keycode, which can be obtained at the game's official Web site.
Those who download the game will be able to participate in multiplayer frag sessions against other F.E.A.R. Combat owners, as well as those who own the full retail version of the game. Combat will include all the latest updates, 10 game modes, 19 maps, 12 weapons, anticheating-software support, and the ability to download user-created content.
Dacht dat ik rare dingen kocht op Ebay.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef Roi het volgende:
[..]
[afbeelding]
165¤ werd me net ff wat teveel![]()
![]()
Een andere startknop!!!!!!!!!!!11!!!!1111! 1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef Roi het volgende:
[..]
[afbeelding]
165¤ werd me net ff wat teveel![]()
![]()
Ik zou die knop ervan af slopen zodat je een potlood of pen moet gebruiken. Das pas l333ti3tquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef capibar het volgende:
[..]
Een andere startknop!!!!!!!!!!!11!!!!1111! 1![]()
! !! 1!! ! 1 ! ! !! 1 ! 1 !1 1 ! ! ! ! !! ! ! 1 ! !! 1 1 1 1 1!!! !1
Dude, wtfquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:30 schreef Tain het volgende:
omg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien werkt dat alleen voor de walkman-generatie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen! Ligt het aan mij, of is die ringtone reclame van die 'ringtone die zo hoog is dat volwassenen hem niet kunnen horen' écht oplichterij. Zeg maar nog meer dan die ringtone reclames normaal al zijn...
een ringtone van 17.000 herz, wat is het nut. Je moet hem best hard zetten om hem zelf te horen en er zijn altijd volwassenen die goed horen. Daar komt nog bij, wtf heb je aan een ringtone, je kan toch niet opnemen,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen! Ligt het aan mij, of is die ringtone reclame van die 'ringtone die zo hoog is dat volwassenen hem niet kunnen horen' écht oplichterij. Zeg maar nog meer dan die ringtone reclames normaal al zijn...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoor m vast ook niet, aangezien ik onwijs volwassen ben enzo.
gast ze is al terug hoorquote:
Ouwe!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoor m vast ook niet, aangezien ik onwijs volwassen ben enzo.
En ik dacht nog.. laat ik eens subtiel zijn.quote:
Ik doe daar niet aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En ik dacht nog.. laat ik eens subtiel zijn.![]()
Dan heb je zeker ook monsterpantoffels?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb maat 37.5, klein zijn FTW
en ik heb me haren geknipt![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook monsterpantoffels?![]()
Dat was ook alleen bij me allstarsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel heul erg klein Bernie!Ik heb 41 en vind dat al klein...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:46 schreef mordradead het volgende:
43/44 zoiets heb ik want ja, ik ben een echte man en echte mannen hebben een redelijk grote maat schoenen.
Daar kun je op varen gek.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:19 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb 47 1/3.
komkommerrel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:40 schreef Roi het volgende:
rel ?
Maar moeten ze wel goed aflopen.quote:
Voor GAM loopt het goed af, we hebben alledrie de mods nogquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar moeten ze wel goed aflopen.
Ze zijn wel erg stil. Zouden ze toch stiekem staken? Of zouden ze stiekem een coupe plegen? Ben wel benieuwd waar de 3 P's voor staan. Zijn ze voor humor? Tegen dierenmishandeling? Of zouden principe kwesties ze geen reet intresseren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor GAM loopt het goed af, we hebben alledrie de mods nog
Modjes en andere crew komen in opstand tegen Danny.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:35 schreef mordradead het volgende:
is er iets aan de hand ofzo?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg stil. Zouden ze toch stiekem staken? Of zouden ze stiekem een coupe plegen? Ben wel benieuwd waar de 3 P's voor staan. Zijn ze voor humor? Tegen dierenmishandeling? Of zouden principe kwesties ze geen reet intresseren?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand die misvormde lach/huil smiley nog?
MUITERIJ, MUITERIJ.... LATEN WE DIE BAGGERMODS KIELHALEN MAATS!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Modjes en andere crew komen in opstand tegen Danny.![]()
quote:Update 21:42
Gegroet, beste, lieve FOK!kers
Hier Stofje en Bupa, uit naam van alle stakende mods.
Wat is nu het geval, mocht je het niet helemaal gevolgd hebben?
Zoals je hier kan lezen (.txt-bestand), zijn we in staking.
Waarom? Omdat er onzes inziens té weinig naar de mods wordt geluisterd. En nee, het is niet alleen het F&F-verhaal wat meespeelt. Er speelt véél, véél meer mee. Dit is gewoon één van de druppels in het emmertje.
Danny zal heus wel enige affectie hebben met FOK!, laat daar geen misverstand over bestaan.
Máár, dat hebben wij net zo goed! Wij zetten ons dagelijks in om als vrijwilligers(!) FOK! leuker te maken voor de users. Maar als er dan achter de schermen op een uiterst respectloze manier over de moderators gepraat wordt (en het was heus niet de eerste keer), dan is daarmee wat ons betreft de kous af: we gaan in staking.
Als blijkt dat bijna de voltallige mod-crew lijnrecht tegenover de (F)A's staat en de leidinggevenden blijven onze argumenten wegwuiven met opmerkingen als "Wij beslissen, jullie zijn niet de baas", "Het gaat hier om 2 mods, wat FA's en A's en de rest van de 40 moderators hebben er niks mee te maken" én ze willen niet inzien dat ze misschien wat minder koppig moeten zijn en wat meer naar de mods moeten luisteren...dan hebben wij ook zoiets van:
"ZITTEN WE DAN AL ZOVEEL JAAR DIT FORUM TE MODDEN VOOR DE KAT Z'N KUT??"
En we kunnen niet eens even rustig in staking gaan of alle stakende mods worden gebanned! Mooi, hè? Zo gaat dat nou op FOK!, jongens en meisjes! Mochten jullie dus gaan solliciteren voor onze oude baantjes, wees dan goed op jullie hoede.
Want voor je het weet, heb je zo drie, vier jaar in FOK! gestoken en wordt er door een admin geroepen dat je 'als mod niks te zeggen hebt' en dat je maar 'naar hem hebt te luisteren'.
Yep. Zo gaat dat op FOK!
Groetjes en kusjes,
de door Danny hoogstpersoonlijk gebande
Bupatih,
Skaai,
Shark.bait,
RonaldV,
Dr.daggla,
Insomaniac,
copycat,
Missymirjam,
Hal9000s,
Stofje,
Het_biertje,
Shaolin,
Suijk,
-vaduz-.
quote:Wij staken.
Ondergetekenden zijn het niet eens met de huidige gang van zaken, geleid door de FA's en A's.
FOK! draait op vrijwilligers en de manier waarop de twee F&F-mods als het ware zijn weggebonjourd zonder ook maar énige tijd te nemen voor een rustmoment of iets dergelijks, is duidelijk niet de manier waarop je omgaat met vrijwilligers die zich dag in dag uit uit hun naad werken om het voor de users zo aangenaam mogelijk proberen te maken.
Wij willen dan ook op deze manier duidelijk maken hóéveel FOK! afhankelijk is van de vrijwilligers.
Voor het o zo mooie kleurtje, de gratis auto of een vergoeding per maand hoeven wij het duidelijk niet te doen. Waarvoor we dan wél mod zijn? Simpel, voor jullie. De users.
En dat was ook het geval bij de F&F-modjes MrWes en Uhmmmie. Zij waren bezig met het voor de daar regelmatig postende users zo aangenaam mogelijk proberen te maken. Dat houdt dus in: geen grappig bedoelde topics waar de betreffende mods en de F&F-users duidelijk níét op zaten te wachten.
En dit gebeuren is niet de directe reden tot dit besluit. Maar wel één van de overbekende druppels in de emmer.
Als we op zwart gezet worden, het zij zo. Nogmaals, voor het kleurtje doen we het niet, wel voor de users. Wíj zetten ons vrijwillig in om de users het naar de zin te maken dus het zou ook fijn zijn als er achter en voor de schermen wat meer naar ons geluisterd wordt door de FA's en A's. Dat is (en was) nu niet het geval.
Met vriendelijke groeten en misschien tot nooit meer ziens (Whehe),
de modjes die er tot nu toe alles aan hebben gedaan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor de users op dit forum.
I'm with Mordraquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
MUITERIJ, MUITERIJ.... LATEN WE DIE BAGGERMODS KIELHALEN MAATS!
En fotoboek! , dat kan je soms ook beter mijdenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gejank om niets is het. Eén van de redenen trouwens dat je eigenlijk gewoon lekker in GAM en op FOK!games moet blijven. De rest van FOK! is eng en gevaarlijk
Inderdaad! Ik ben zelfs mod af geworden door sommige mensen buiten GAM!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gejank om niets is het. Eén van de redenen trouwens dat je eigenlijk gewoon lekker in GAM en op FOK!games moet blijven. De rest van FOK! is eng en gevaarlijk
In GAM zal dat niet zo snel gebeuren denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is triest, maar het laat wel zien waar de admins voor staan. De moderators staan nu nog het dichtst bij de users, maar die worden of zijn al vervangen dankzij een vriendjespolitiek. Het zou me niets verbazen als GAM opeens modjes krijgt waarvan niemand ooit van heeft gehoord.
Ik onthoud me verder van inhoudelijk commentaar om politieke redenen (quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Toch vind ik deze rel tot nu het meest zinnig vergeleken met voorgaande rellen. Het gaat om de F&F modjes die terecht niet de lol inzagen van een kuttopic (dierenmishandeling), maar waarbij wel de hand boven de hoofd werd gehouden van een bevriende user van een admin. Vrijwilligers die dagelijks zich inspannen worden op deze manier wel erg op de proef gesteld.
Must...resist....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Voor de users die van een rel houden.![]()
Ik vind het ook een vreemde gang van zaken eerlijk gezegd. Maar verder zal ik inhoudelijk commentaar maar voor me houden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik onthoud me verder van inhoudelijk commentaar om politieke redenen () maar ik kan me voorstellen dat users en mods dit een vreemde gang van zaken vinden.
Dan was je nu geen mod weer geweest?quote:
Ik word Mod.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is triest, maar het laat wel zien waar de admins voor staan. De moderators staan nu nog het dichtst bij de users, maar die worden of zijn al vervangen dankzij een vriendjespolitiek. Het zou me niets verbazen als GAM opeens modjes krijgt waarvan niemand ooit van heeft gehoord.
Toe maar, 11 uurquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goedemorgen lieve GAM SC'ertjes.![]()
Ik heb lekker door de rel heen geslapen, gewoon fokking 11 uur aan 1 stuk geslapen
oud, en een BrEeZaH slet , slotjequote:
Zo, zo. Wat ga je daarvan kopen?quote:
Bij Dynabyte is alles ook 25% duurder.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:07 schreef MMaRsu het volgende:
Zal ik er 1 voor je kopen bij de dynabyte dan krijg je 12.5% korting mwuhauahauhauha
bier
Don't change the subject!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
nee op een laptop douwe.
EN TETTEN!!!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
BIER!!!
Volgende SC topic mag wel een betere TT.quote:
Dat doet zeker 'au' nu?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:56 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen
Vannacht vergeten water te drinken, niet handig aangezien we met 4 man een krat Bavaria, een krat Grolsch en 2 flessen Breezer (die laatste heb ik niets van gedronken, dat was 1 persoon) erdoorheen hebben gejaagd.
Ja, ik snap het ook niet, student, 20 jaar, neemt die gast 2 flessen breezer meequote:
Naja, niet au, maar irritantquote:
Ach ja, ik neem aan dat je die breezer hebt genomen na die kratten bier? Dan kan ik het namelijk nog begrijpenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet, student, 20 jaar, neemt die gast 2 flessen breezer mee
Ik heb helemaal geen Breezer genomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ach ja, ik neem aan dat je die breezer hebt genomen na die kratten bier? Dan kan ik het namelijk nog begrijpen![]()
![]()
Ja, uiteraard, we gaan toch geen volle flesjes bier drinkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:08 schreef speknek het volgende:
15 bier per persoon? Jaja, allemaal nog halfvol zeker.
Kwaliteit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen Breezer genomen
dan lees je niet goed, er staat dat ik van dat laatste niet gedronken heb waarbij er dus gerefereerd wordt naar 2 flessen breezer. Dus niet gedronkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef mordradead het volgende:
Als ik jou post lees dan begrijp ik dat jij alleen van de eerste fles breezer hebt meegedronken.
Conclusie: breezer.
Neen want je schrijft de 2 omdat je te lui bent om "fles breezer en een fles breezer" te schrijven... omdat ik wel "fles breezer en een fles breezer" lees zie ik dat jij alleen de laatste fles breezer niet (gedeeltelijk) op hebt gedronken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
dan lees je niet goed, er staat dat ik van dat laatste niet gedronken heb waarbij er dus gerefereerd wordt naar 2 flessen breezer. Dus niet gedronken
Conclusie: je trok de verkeerde conclusie
Ok, ik beken, er was geen bier, we hadden gewoon een kist breezers ingeslagen en deze heb ik in mijn eentje weg zitten drinken. Laat me nu met rustquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Neen want je schrijft de 2 omdat je te lui bent om "fles breezer en een fles breezer" te schrijven... omdat ik wel "fles breezer en een fles breezer" lees zie ik dat jij alleen de laatste fles breezer niet (gedeeltelijk) op hebt gedronken.
Conclusie: Ik heb gelijk en je..... he.
Ik zAl aAn jUh dEnKeNquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:13 schreef mordradead het volgende:
n0d!g mUh d3 v0LgnD k3eR wEl U1t he4?
Kloontje88quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:06 schreef Loontje88 het volgende:
Taaaart je bent er weer schatje van me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |