Lekkere layout verneuker weer Roi.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:44 schreef Roi het volgende:
[knip]
Gelukkig maar, anders was het wel een kut garp.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:01 schreef Roi het volgende:
this is not a joke
Post die nog een keertje als Chanty terugkomtquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef Roi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
* rechtermuisknop adblock image.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef Roi het volgende:
![]()
Chanty geilt op alle fictieve dingen, zoals Leon van Re4quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Post die nog een keertje als Chanty terugkomt![]()
Je bent duidelijk de arrogantste user in deze reeksquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie is duidelijke de enige kwaliteitsuser in deze reeks
![]()
Dealquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:55 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb em op dvd, je mag em een keer lenen als ik je daarna mag fisten
doe mij maar een cocktailquote:
je probeert me dronken te maken zodat je misbruik van me kan maken he?quote:
Treinstation arnhem, 24:00 schatjequote:
Niet op den haag?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Treinstation arnhem, 24:00 schatje
Zolang het niet den Bosch is dan is het goed, veels te veel van gezien in de vakantiequote:
jij snapt mijn kloon nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:01 schreef Roi het volgende:
jE sNaPt HeM nIeT !11!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gamedemon op 07-08-2006 11:04:49 ]RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:33 schreef Gamedemon het volgende:
Gister nacht Pirates of the Caribbean 2 zitten kijken, wat een voorspelbare matige film is dat zeg
bijna alles wat er gebeurd is te voorspellen, en je moet zogenaamd meeleven met de characters daar, maar dat doe je niet, als er 1 sterft heb je zoiets van : jajaja voor je kijken doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Tha bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Geef je 5 euro voor. Dat zijn zeker 5 euroknallers bij de mac.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ik ga dus de volgende games inruilen denk ik :
Mario Dance Dance Revolution ( met mat )
freeloader
Secret of Evermore ( snes boxed )
Wat krijg ik ervoor en wat moet ik er in godsnaam voor halen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geef je 5 euro voor. Dat zijn zeker 5 euroknallers bij de mac.![]()
Ik lag in mijn nest weg te rotten, toen de sirene afging.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens de sirene ging hier net af, ik ff nadenken is het wel de eerste maandag ' oh ja toch wel' .
Hehe ik ook zoietsquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik lag in mijn nest weg te rotten, toen de sirene afging.
Ik zat eerst een minuut na te denken of ik nou gillend door het huis heen zou moeten rennen om alle ramen dicht te doen, of dat het de eerste maandag van de maand is.
iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
Snel Bernie, maar 20 rayman topics!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
Es ff een lekkere joint smoken en dan Dead Rising spelen onder het genot van Rage Against The Machine, heerlijk![]()
MMquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
Natuurlijk ik ben er!
http://rsdd.ytmnd.com/quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is hier al weer wat te beleven?
Moet dat nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |