ben er weer mee begonnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:17 schreef jogy het volgende:
Ohja, Oblivion. Daar heb ik de afgelopen paar maanden ook niet meer naar gekeken.
Als ik dit soort nieuwsberichten lees wil ik best wel weten hoeveel mensen het nu nog online spelen. Ik neem aan zoveel dat niemand het zal merken. En de mensen die van EA spellen houden hebben toch de laatste jaargang in huis liggenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ftal-sportgames.html
[..]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb hem, is wel leuk hoor maar erg moeilijk om goed uit te spelen
Err nee. All youre portomonee are belongs to MSquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ftal-sportgames.html
[..]
Alleen in de UK geloof ik. Even bestellen bij play.com.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef Smots het volgende:
Dead Rising tin edition?
Alleen UK? Ok, PLAY it isquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen in de UK geloof ik. Even bestellen bij play.com.
hatsekidee!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen in de UK geloof ik. Even bestellen bij play.com.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:27 schreef Mystikvm het volgende:
Grappig nieuwtje overigens:
http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox/nieuws/11517
Alleen de members van IG (oh fuck, daar hoor ik ook bij) hebben echt het niveau van een verroest winkelwagentje. Ze weten niet eens wat een dergelijk wetenschappelijk onderzoek inhoudt, ze denken werkelijk dat iemand die een Xbox heeft zich bewust is van een vergroot zelfvertrouwen.....Yeah right. Elke mongool kan toch nagaan dat het zo niet werkt?
netjes!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef SpookY22 het volgende:
Lolz, net via marktplaats
LOTR BFME
PREY
en Oblivion gekocht nieuw in seal voor 50 euri
De verkoper bedoelde gewoon 50 per stukquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Dat is nooit zuiver natuurlijk, hij kan er makkelijk 90 voor krijgen. Goed oppassen dat je niet opgelicht wordt.
Making of en een artbook. Kortom, om daar nu 45 pond voor te gaan neerleggenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:13 schreef Smots het volgende:
[..]
hatsekidee!
Naar play!
Hm. Er staat op play niet wat er extra is aan die editie. En om nou extra knaken uit te geven aan alleen maar een mooier doosje, dat vind ik ook een beetje muf.
![]()
Nope, 50 euri voor alle drie. Ga ze vanavond halenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
De verkoper bedoelde gewoon 50 per stuk
bij amazon komen er nog verzendkosten bij toch?quote:
Artbookquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Making of en een artbook. Kortom, om daar nu 45 pond voor te gaan neerleggen
Jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:53 schreef Smots het volgende:
[..]
bij amazon komen er nog verzendkosten bij toch?
Ah, een artbook is wel tof. Weet je dat zeker? Want een artbook en tincase zijn wel 66 euro waardquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Making of en een artbook. Kortom, om daar nu 45 pond voor te gaan neerleggen
Een 'Artbook' is een rekbaar begrip. Het zou een heel mooi boekwerk kunnen zijn, maar ook één of ander laf prutpamfletje wat gewoon in de dvd-case kan worden gefrot.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, een artbook is wel tof. Weet je dat zeker? Want een artbook en tincase zijn wel 66 euro waard
Is er nergens een plaatje van ofzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Smots het volgende:
[..]
Een 'Artbook' is een rekbaar begrip. Het zou een heel mooi boekwerk kunnen zijn, maar ook één of ander laf prutpamfletje wat gewoon in de dvd-case kan worden gefrot.
(Ik vrees eerlijk gezegd dat het om het laatste gaat)
niet dat ik kan vinden IIG.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is er nergens een plaatje van ofzo?
Volgens mij zijn het die vreselijk druk opgemaakte plaatjes... Jammer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Smots het volgende:
[..]
Een 'Artbook' is een rekbaar begrip. Het zou een heel mooi boekwerk kunnen zijn, maar ook één of ander laf prutpamfletje wat gewoon in de dvd-case kan worden gefrot.
(Ik vrees eerlijk gezegd dat het om het laatste gaat)
Hij si nog niet uit. Dat zal nog wel komen. Slecht geregeld wel idd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is er nergens een plaatje van ofzo?
welke?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het die vreselijk druk opgemaakte plaatjes... Jammer.
Das een belediging voor het origineel. De remake was zo dramatischquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb net ook de Dawn of the Dead Remake nog eens bekeken. Ik moet mijn eerdere stelling terugtrekken. Het origineel is maar 5x beter.
Dan heb je chapter 2 zeker nog niet gespeeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef BMH het volgende:
Graw 360 is stukken beter dan de PC versie. Jammer dat de A.I. zo ontzettend dom is in Co-Op. Enige wat ze doen is rond rennen & schieten of naast elkaar staan en beschoten worden.
Nope, maar die heb ik blijkbaar alwel op me HDD staan (goku kon namelijk mijn game niet joinen omdat ik een andere versie had).quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan heb je chapter 2 zeker nog niet gespeeld.
Ik dank u vriendelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef Gamedemon het volgende:
voor de mensen met een W800i of w810i telefoon
[afbeelding]
De MP is anders best behoorlijk. Vermaak me er best mee als ik het weer eens speel. Single-player heb ik me nooit echt mee bezig gehouden, ben niet goed genoeg in FPS op console om missie 3 op het eenvoudigste niveau te halen.quote:
Maar wel goed genoeg voor de multiplayer??quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De MP is anders best behoorlijk. Vermaak me er best mee als ik het weer eens speel. Single-player heb ik me nooit echt mee bezig gehouden, ben niet goed genoeg in FPS op console om missie 3 op het eenvoudigste niveau te halen.
Zal best,... niet geprobeerd,... vind de SP om te huilen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De MP is anders best behoorlijk. Vermaak me er best mee als ik het weer eens speel. Single-player heb ik me nooit echt mee bezig gehouden, ben niet goed genoeg in FPS op console om missie 3 op het eenvoudigste niveau te halen.
Wordt nog best veel gespeeld, veel verschillende modes, goede AI, ook heel divers in te stellen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar wel goed genoeg voor de multiplayer??
Dan kan je beter Halo 2 halen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wordt nog best veel gespeeld, veel verschillende modes, goede AI, ook heel divers in te stellen...
Ja, voor een euro of 20 a 30 is het een goede koop voor de MP.
De dames hebben zo hun voordelenquote:
Dat Wheehehehehe van die gast is briljant, ik weet zeker dat ik ook zo zit te gamen straxquote:
Me too, het is nu al herkenbaarquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat Wheehehehehe van die gast is briljant, ik weet zeker dat ik ook zo zit te gamen strax
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:01 schreef =HellFire= het volgende:
Damn, begin juli leek Prey me wel erg tof. Zit de laatste tijd beetje die singleplayer te doen, maar kom er nu maar met moeite door heen. Het verveelt eigenlijk vrij snel. Had ik niet verwacht tbh.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef MMaRsu het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/748/748396/vids_1.html
Nieuwe Dead Rising filmpjes
Was het maar zo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef Enchanter het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij deadrising MP ?
Elkaar aanrijden met winkelwagentjes ?![]()
er is geen MPquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef Enchanter het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij deadrising MP ?
Elkaar aanrijden met winkelwagentjes ?![]()
Sommige wel, zoals Dead or Alive 4, Ridge Racer, Prey, MotoGp, Blazing Angels en nog wel een paar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:37 schreef donald_dick het volgende:
japan heeft toch ook regio 2? dus in rincipe zou je japanse spellen op je xbox kunnen spelen toch ?
Voor mij wel, dat is voor mij DE reden om Dead Rising niet te kopen op de launch dag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:07 schreef H.Flick het volgende:
Coop MP was wel leuk geweest. Samen zombies hakken.
Maar verder maakt het me niet uit dat het er niet in zit.
Leaderboards, downloadable contentquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
oh ik dacht na het zien van deze boxart dat het er wel op zat![]()
[afbeelding]
Okay , ik als XBOX noob denkt dat als er live op de box staat dat het automatisch MP isquote:
die met die grasmaaierquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef MMaRsu het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/748/748396/vids_1.html
Nieuwe Dead Rising filmpjes
ook project gotham racing?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sommige wel, zoals Dead or Alive 4, Ridge Racer, Prey, MotoGp, Blazing Angels en nog wel een paar.
Bij amazon betaal je inclusief verzendkosten 46.50GBP. Denk dat ik hem dan amar daar bestel, wordt meestal binnen 3 dagen geleverd, via play.com duurt het allemaal wat langer.quote:
Geweldige film is datquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:16 schreef knater het volgende:
[..]
die met die grasmaaier![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Lionel Cosgrove FTW!!11`~
Nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay , ik als XBOX noob denkt dat als er live op de box staat dat het automatisch MP is![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
Es ff een lekkere joint smoken en dan Saint Row spelen onder het genot van goeie Rap, heerlijk![]()
Nee weet niet, net ff gedaan helemaal geen zin in als ik stoned benquote:
Bombtrack, Killing in the name ooooofffffffffff!!!!!!!!! ... Bring that shit in!!!!!! ............. uh!!!!!!!!!........... yeah........ come on!! ....... yeah!!!!!!!!!! come on....... Uh!!! Check this out!!!! Take the power back!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
Es ff een lekkere joint smoken en dan Dead Rising spelen onder het genot van Rage Against The Machine, heerlijk![]()
Yeah die had ik dus net opstaan !! Nu Down Rodeoquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Bombtrack, Killing in the name ooooofffffffffff!!!!!!!!! ... Bring that shit in!!!!!! ............. uh!!!!!!!!!........... yeah........ come on!! ....... yeah!!!!!!!!!! come on....... Uh!!! Check this out!!!! Take the power back!
Race games gaan ook vaak goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef MMaRsu het volgende:
En heb alvast een pizza besteld voor over een uurtje![]()
[..]
Nee weet niet, net ff gedaan helemaal geen zin in als ik stoned ben. Moet ik teveel nadenken denk ik
![]()
. Geometry Wars speel ik wel altijd goed trouwens
Zo herkenbaar !quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Elke keer dat ik de demo speel kom ik nieuwe dingen tegen. Uzi's, zwaarden en weet ik het allemaal.
Bovendien is onthouding positief voor de latere vreugde (ofzo), als het niet te lang duurt.
ik nu:quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yeah die had ik dus net opstaan !! Nu Down Rodeo [afbeelding]
Ik speel de demo gewoon helemaal nietquote:
Gaat ook moeilijk zonder driezestig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel de demo gewoon helemaal niet
Detailsquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk zonder driezestig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |