Ik heb eigenlijk met een aantal characters helemaal geen moeite met die van deel 4. En idd, het was de camera die het verkrachtte in 3.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alleen de camera stond ruk met deel 3, voorderest was het een eitje.
Die slet in 4 is gewoon idioot moeilijk
Met sommige characters heb ik er ook minder moeite mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met een aantal characters helemaal geen moeite met die van deel 4. En idd, het was de camera die het verkrachtte in 3.
doa 4quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
die bitch in doa4 is soms moeilijk, als jij lekker begint, en dan ff afstand neemt,
gewoon counteren
maar met sommige characters is dat mens wel gvd moeilijk te verslaan..
Dat is de remakequote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
denk het niet, maar het zou wel super zijn natuurlijk, ik weet niet of je dawn of the dead hebt gezien, maar dat stuk was nogal droog en zou echt tof zijn als het in dead rising zat
quote:MS: Christmas is ours!
Monday 7-Aug-2006 11:48 AM Xmas belongs to Microsoft according to, erm, Microsoft as UK marketing boss issues battle cry
This Christmas will be an Xbox 360 time of unalloyed joy according to UK Marketing boss Steve McGill, who has issued the bold war cry in an interview with trade magazine MCV.
McGill told MCV, "We'll have an installed base of around ten million plus before they [Nintendo and Sony] launch. We had a terrific E3 that showed what a great future Xbox 360 has, that we're the only place for the breadth and depth of choice for games. It had dispelled a lot of the myths around PS3."
It's a bold statement to make, but signals Microsoft's intent to make the most out of its established position while Sony and Nintendo go through their expected launch pangs with games like Gears of War (which is due to debut on November 17th - the day of PS3 launch) aiming to spoil Sony and Nintendo's launch period party.
Microsoft has previously promised plenty of surprises in the run-up to this year's festive season, with Euro Marketing boss Richard Teversham recently avowing spoiler tactics could be on the way. Long-standing rumours of possible price cuts, as well as hardware releases like the camera and steering wheel will see the Redmond giant going on an all-out offensive to make sure this Christmas season is a monster one for 360.
Expect further revelations at this month's Leipzig Games Show and more than a few bold announcements at the annual X06 event in Barcelona in September as MS prepares for one final big push. But is McGill right? Will 360 dominate this last Christmas season before Sony and Nintendo get into full swing? Don't be shy of letting us know how you think it will shape up in the comments field below.
Dat vind ik het enige mindere aan M$,..... die rare opmerkingen altijd van ze. Christmas is ours ookquote:
de 360 gaat deze kerst met gemak winnen van de PS3. Er zullen namelijk gigantische tekorten zijn en de productie van de 360 is op volle kracht en de winkels zullen stampensvol liggen met de dingen. Tel daarbij het verschil op in prijs en de game Gears of War (wat gewoon grafisch gezien een prachtige game is, en daarmee kunnen ze showen). We have a winner! Hoe het volgend jaar Kerst uitpakt heb ik geen ideequote:
Dat vind ik het mindere van alle grote partijen, of het nu Sony, Nintendo of MS is ze vinden hun eigen bedrijf het geweldigstquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vind ik het enige mindere aan M$,..... die rare opmerkingen altijd van ze. Christmas is ours ookright......
PR-praat is altijd leuk, van MS, van Nintendo en van Sonyquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vind ik het enige mindere aan M$,..... die rare opmerkingen altijd van ze. Christmas is ours ookright......
Ik vind m wel stoerquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg..... het is meer de manier waarom... Christmas is ours ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat vind ik het mindere van alle grote partijen, of het nu Sony, Nintendo of MS is ze vinden hun eigen bedrijf het geweldigst
1 van die mensen is vast niet Ken van Sonyquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg..... het is meer de manier waarom... Christmas is ours ook,.... jammer hoor. Ken mensen die patsen over hun bedrijf leuker brengen
![]()
Mwa het is eindelijk weer een keer beter dan rumors van de andere bedrijven de lucht in gooien. Laat ze maar lekker een keer blij zijn met hun console. Beter dan al dat gebashquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg..... het is meer de manier waarom... Christmas is ours ook,.... jammer hoor. Ken mensen die patsen over hun bedrijf leuker brengen
![]()
Hilarische film!quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ik weet nu wel hoe ik moet handelen tijdens een zombie-epidemie. Ik kijk nu Shaun of the Dead, maar Shaun weet het iig nog niet. Kijk dan heb je dus wel mooi voorsprong met Dead Rising!
Nee,... het was iemand van Microsoftquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:22 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van die mensen is vast niet Ken van Sony
Dat is algemeen bekend. Nog snap ik het punt niet.quote:
Vond bij Dawn of the Dead de remake echt vele malen beter, de sfeer is veel beklemmender en zombies die kunnen rennenquote:
BMHquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Nog snap ik het punt niet.
ik zeg ook niet welke film beter is, ik geef een voorbeeld van een gamemode die ze zouden kunnen toepassenquote:
Ja inderdaad, dat lijkt me wel heel gaaf! Zijn daar geen filmpjes van dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo benieuwd hoe dat 's nachts gamed (in het spel s' nachts dan)
In een trailer zag je een keer 5 seconden, iig hadden die beesten rode ogen (ojee:')) en kwamen ze echt op je aflopen met zijn 100'erden. Iets wat ze eerst niet deden, misschien nog meer, moet het eerst zien.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:01 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat lijkt me wel heel gaaf! Zijn daar geen filmpjes van dan?
dat restaurant op de boven verdieping, als je daar van de railing af jumped ligt ie op het zonneschermquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:23 schreef Kremers het volgende:
Dat zie je ook als de demo afloopt. Klok op 19:00 en een zombie met roodgloeiende ogen
Trouwens, waar ligt dat zwaard? Ik dacht in het café op de eerste verdieping? Kan hem niet vindenWat ook wel leuk is: Frying Pan op het gasfornuis zetten, als je dan op x drukt vlakbij een zombie, druk je de hete pan in zijn gezicht
Ik heb hem, is wel leuk hoor maar erg moeilijk om goed uit te spelenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil eigenlijk PGR3 halen, issie een beetje tof? Word de game nog online gespeeld hier?
Ik heb me niet echt gezet op Platinum maar Gold is goed uit te spelen hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb hem, is wel leuk hoor maar erg moeilijk om goed uit te spelen
Word nog steeds gespeeld idd.. wachten is op Forza2 hequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil eigenlijk PGR3 halen, issie een beetje tof? Word de game nog online gespeeld hier?
Boring. Ziet er verder wel leuk uit enzo, maar ik vond het spel erg tegenvallen ivm met bijvoorbeeld Gran Turismo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
Prestatiesquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
Tja ik ben wel een beetje klaar met Oblivion nu bijvoorbeeld,
Ik heb hem op PC al ver gespeeld, maar ik bedoel ik ben er gewoon beetje klaar mee weet je wel, op pc al veel gespeeldquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prestaties
19 van 50
Ja,.. helemaal klaar ja![]()
Inderdaad, daar heb je wel gelijk in, ookal is de remake zeker niet slechter, alleen anders, moderner.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja smaken verschillen. Ik vind het leuke van Dead Rising dat je ook dat schijn veilige gevoel van het origineel krijgt. Beetje die suffe zombies dollen, totdat ze ineens allemaal om je heen staan en je geen kant meer uit kan.
quote:
EA schrapt online play voor elftal sportgames
Door René Wichers - maandag 7 augustus 2006 14:47 - Bron: Ars Technica - Views: 297 - Permalink
Gamemaker Electronic Arts heeft per 1 augustus de onlinefunctionaliteit van een elftal spellen gestaakt, meldt Ars Technica. De lijst omvat voornamelijk sportgames, zoals NBA Live 2005, NHL 2005 en FIFA Soccer 2005, die gemiddeld twintig maanden oud zijn. Het jongste spel waar de multiplayerfunctie niet langer voor ondersteund wordt, is zelfs nog geen jaar oud: Total Club Manager '06 verscheen net voor de afgelopen jaarwisseling. Hoewel er enkele minder succesvolle titels in de lijst staan, is ook een populaire titel als Need For Speed: Underground 2 niet meer via het internet te spelen. Van de meeste games wordt zowel de pc- als de Xbox- en de PS2-versie getroffen. De uitzondering op deze regel is NFS:U2 voor de PS2, dat blijkbaar te populair is om er zomaar de bijl in te zetten. Na 1 oktober aanstaande zullen ook Madden NFL 2005 en NFL Street 2: Unleashed alleen nog in singleplayermode gespeeld kunnen worden.
EA Games - Challenge Everything De maatregel zal voor heel wat gamers als een totale verrassing zijn gekomen; de kennisgeving stond blijkbaar al sinds mei op de EA-servers, maar is niet op de normale nieuwspagina's terug te vinden. Heel wat klanten zullen dezer dagen dan ook boos bij de klantenservice aankloppen, maar de kans dat de maatregel geheel of gedeeltelijk wordt teruggedraaid lijkt miniem. EA heeft namelijk een veel te goede reden om de bewuste spellen te handicappen: het bedrijf domineert de markt voor sportspellen dankzij exclusieve overeenkomsten met grote sportbonden, en wie online met zijn voetbal-, ijshockey- of basketbalidolen wil spelen, heeft geen andere keus dan het aanschaffen van de opvolgers die de gamemaker inmiddels in de schappen heeft liggen. De kans dat de spellenfabrikant het mogelijk zal maken dat derden met bruikbare servers in de lucht komen, lijkt daarom ook al niet bijster groot.
FUCK-A-DOODLE-DO!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:25 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Hilarische film!
"Would any of you cunts like a drink....."
"To the Winchester!"
Eh nee... ik was zaterdag/zondag niet echt bezig met gaming tbh. Andere verplichtingen. Straks maar effe verderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |