Ach mensen met 4 kinderen moet je geen medelijden mee hebben, kiezen ze toch zelf voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 jaar. Daarna volledige lening. Anyways, ik voel me soms best schuldig dat ik staatsgeld uitgeef aan games. Dan kijk ik meewarig naar de bijstandsmoeder bij de Lidl die een kar aan het volladen is met tomatenpuree en pindakaas omdat pasta en brood het goedkoopst zijn om te eten voor haar en haar 4 kinderen.
Echter, dan denk ik aan Dead Rising en dan is alles weer vergeten. Het leven is hard.
Vandaag wel informeren naar een nieuw baantje. Dat is beter voor mijn gemoedsrust. En portomonnee.
Ik dacht dat TW in November wasquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:53 schreef gijsje79 het volgende:
November, GoW en RBS.
September Saint Row
Oktober forza en misschien TW.
Ben dan wel klaar voor dit jaar.
quote:with a B-movie style storyline that does an admirable job of keeping players engulfed in the strange goings-on in the Williamette Parkview Mall
Ik ga je toevoegenquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:37 schreef BMH het volgende:
Mijn live gamertag: BMHlive
Doe ermee wat je wilt
P.s. 360 op je SDtv met composite kabelsTearing heaven (en dan bedoel ik niet uit mijn ogen).
quote:Zaterdag 05 augustus 2006 - Het spel dat al twee jaren op rij de prijs van meest originele game in de wacht heeft gesleept op de E3 gaat nu ook zijn opwachting maken op de Xbox 360. De geruchten deden al een tijd de ronde, maar de knoop is eindelijk definitief doorgehakt.
Spore zet de gamer in de spreekwoordelijke schoenen van god. Jij zult namelijk leven kunnen creëren en beïnvloeden. Een begin kan bijvoorbeeld gemaakt worden met een simpele cel, of zelf bij elkaar geraapt DNA. Dit kan later uitgroeien tot een organisme waarvan de populatie zich uitspreid over het universum.
Over een eventuele releasedate is niks bekend wat betreft de consoles. Daarvoor zullen we nog even moeten wachten, maar we houden je zoals gewoonlijk op de hoogte.
Had ik hier eergister al gepostquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]Dat lijkt me een leuk spel.. eerder ook wel wat over gelezen
Ik lees niet altijd naquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had ik hier eergister al gepostMaar idd, wordt wel een titel om in de gaten te houden
droogquote:Heintje1 11517 Online Playing NinetyNine Nights Demo
Pause Screen / Sometimes we need to take a rest
Cool hoor.... hou deze wel in de gaten.... heb iets meer interesse in de wat tactischere BiAquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:52 schreef Atuniel het volgende:
COD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool hoor.... hou deze wel in de gaten.... heb iets meer interesse in de wat tactischere BiA
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:13 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb zin om shaun of the dead en Dawn of the dead te kijken door Dead rising
Jammer dat er geen Multiplayer in Dead rising komt, had leuk geweest als je alla Dawn of the dead vanaf het dak van het winkel centrum Finding Waldo kon doen net als in de film.
Wie het eerst een bekend persoon afschiet punten krijgt ofzo
denk het niet, maar het zou wel super zijn natuurlijk, ik weet niet of je dawn of the dead hebt gezien, maar dat stuk was nogal droog en zou echt tof zijn als het in dead rising zatquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]zou dat mogelijk zijn in een update?? co-op?? (net als Kameo)
waarschijnlijk niet![]()
Waarom nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]zou dat mogelijk zijn in een update?? co-op?? (net als Kameo)
waarschijnlijk niet![]()
uit de OP :quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Waar is dat topic met al onze gamertags..... moet wat mensen gaan toevoegen denk ik
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
uit de OP :
http://wiki.fok.nl/index.php/Xbox_Live_Gamercards
*uit friendslist haalt*quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:28 schreef BMH het volgende:
Wat is niet helemaal snap: als ik me 360 op 480p heb staan dan moet de aspect ratio op "normal" staan.. Als ik em namelijk op widescreen zet krijg je een foute aspect ratio.
Maar als ik de 360 op SD heb staan (op een breedbeeld tv) moet ik juist widescreen aanzetten anders krijg je een foutieve aspect ratio.
Vaag.
Snap ook niet waarom. Hij had nog niet eens een invite gestuurd. Waarschijnlijk komt het omdat ik een vraag stelde.quote:
Jij verstopt alles onder je 'vragen' man..... voornamelijk is het gezeur en gemierenneuk.... !quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom. Hij had nog niet eens een invite gestuurd. Waarschijnlijk komt het omdat ik een vraag stelde.
Jij bent degene die zit te zeuren en mierenneuken als jij mijn vraag als gezeur & gemierenneuk bestempeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij verstopt alles onder je 'vragen' man..... voornamelijk is het gezeur en gemierenneuk.... !
nu al zin in DR2quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom nietIk denk dat er over een tijdje sowieso een MP game van gaat komen in de vorm van een DR2 bv,... helemaal als het spel een succes wordt
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent degene die zit te zeuren en mierenneuken als jij mijn vraag als gezeur & gemierenneuk bestempeld.
Belachelijke houding.![]()
![]()
stop zowiezo met het woord kanker..quote:
quote:
1x dan maarquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef MMaRsu het volgende:Heb dat woord hier nog niet 1x voorbij zien komen
.
Is deze wel al uit op de PC? Want dit lijkt mij dus echt een vet spel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]Dat lijkt me een leuk spel.. eerder ook wel wat over gelezen
Neequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:15 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Is deze wel al uit op de PC? Want dit lijkt mij dus echt een vet spel.
Welke DoA was dat niet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
Ben ook weer bezig met dead or alive 4 nu, maar wat blijft die eindbaas toch een ongelovelijke grafhoer zeghet is geen kwestie van skill maar een kwestie van geluk hebben, gaat nergens over
bij deel 2 had ik geen moeite met Tengu hoor, je kon alles blocken als je het goed deed, idem met deel 3.quote:
Deel 2 nooit gespeeld, maar 3 was ook vrij ruk hoor. Goed, niet zo erg als die slet in deel 4, maar zeker niet altijd even plezant.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bij deel 2 had ik geen moeite met Tengu hoor, je kon alles blocken als je het goed deed, idem met deel 3.
Alleen bij 4 is het gewoon niet te doen
Alleen de camera stond ruk met deel 3, voorderest was het een eitje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Deel 2 nooit gespeeld, maar 3 was ook vrij ruk hoor. Goed, niet zo erg als die slet in deel 4, maar zeker niet altijd even plezant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |