abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40548804
SBS 6 komt in augustus met hitserie House

De Amerikaanse topserie House is vanaf donderdag 17 augustus te zien bij SBS 6. De serie is in alle landen waar het wordt uitgezonden een absolute kijkcijferhit en is in Amerika al aan het derde seizoen toe. De Engelse acteur Hugh Laurie speelt de hoofdrol in de met een Emmy en Golden Globe onderscheiden serie. Hij is de cynische dokter Gregory House, die vaak de laatste hoop is voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes. House is vanaf donderdag 17 augustus wekelijks om 21.30 uur te zien.

In House draait het allemaal om de cynische arts Gregory House (Hugh Laurie), die erg op zichzelf is en het liefst alle contact met zijn patiënten zou vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes.

House heeft een eliteteam van jonge medische experts om zich heen verzameld. Dr. Eric Foreman (Omar Epps) is een neuroloog met een enigszins verdacht verleden, dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) een gepassioneerde immunoloog en dr. Robert Chase (Jesse Spencer) is een slimme, maar verwaande IC-arts. Samen met hen probeert House op onconventionele wijze het leven van patiënten te redden. Zo laat hij bijvoorbeeld gerust een teamlid inbreken in het huis van een patiënt voor aanwijzingen.

In de eerste aflevering krijgen House en zijn team te maken met Rebecca Adler, een jonge kleuterjuf. Zij is voor haar klas in elkaar gestort, nadat ze wartaal uitsloeg. Vervolgens kreeg ze stuiptrekkingen. In het ziekenhuis wordt besloten dat dokter Gregory House de juiste persoon is om deze patiënt te behandelen omdat haar toestand snel achteruit gaat. House en zijn team hebben veel moeite om de juiste diagnose te stellen, maar uiteindelijk vallen alle puzzelstukjes op hun plaats…

House is in alle landen waar het wordt uitgezonden, zoals de Verenigde Staten, Engeland, Australië en Italië, een absolute kijkcijferhit. In de Verenigde Staten is vanaf september al het derde seizoen te zien. De serie ontving bovendien diverse prijzen, waaronder een Emmy Award en een Golden Globe voor hoofdrolspeler Hugh Laurie (bekend van o.a. Blackadder en Sense and Sensibility).

House
Vanaf 17 augustus om 21.30 uur bij SBS 6

-----------------------------------

Ik heb de eerste 2 seizoenen al gezien. Het is echt een leuke serie! Iedere aflevering moet er een diagnose gesteld worden. En Dr. House zit ook iedere aflevering in de kliniek (het grappigste deel uit iedere aflevering). Hier alvast een voorproefje:

http://www.metacafe.com/watch/13582...to_the_hoo_hoo/
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:25:10 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_40549049
Er bestaat al een HOUSE - nieuwe tv-serie van Bryan Singer Ik zal hier een NL-topic van maken, dan is 't wat duidelijker.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_40549096
Jaaaa ik heb er zo'n zin in
Hugh Laurie is zo geweldig XD
in je oogbal!
pi_40549121
lijkt me een boeiende serie
pi_40550905
Dit lijkt me echt een leuke serie. Ben ooit in het andere topic beland en iedereen was daar zo positief.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_40555972
tvp, lijkt me wel wat, dacht dat het een heel andere serie zou zijn eigenlijk.

[ Bericht 56% gewijzigd door boneyard op 06-08-2006 23:06:16 ]
pi_40783978
Dr. Gregory House (Hugh Laurie) -- Topgozert en tevens geniale dokter

Dr. Lisa Cuddy (Lisa Edelstein) -- House' baas en tevens topmokkel

Dr. Eric Foreman (Omar Epps) -- Neuroloog en tevens excuusneger

Dr. James Wilson (Robert Sean Leonard) -- Kankerdokter en tevens House' enige vriend

Dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) -- Immunoloog en tevens lekker wijf

Dr. Robert Chase (Jesse Spencer) -- Intensivist en tevens Australiër
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:35:06 #8
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_40784030
Ik heb al 2 seizoenen gezien en het is voor mij nu al een klassieker.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_40784039
Lijkt me wel een aardige serie aan het voorstukje te zien.. ik ga proberen hem niet te vergeten
pi_40784077
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef cerror het volgende:
Ik heb al 2 seizoenen gezien en het is voor mij nu al een klassieker.
Dat ik het ooit nog eens met je eens zou zijn.
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:46:06 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40784373
Geweldige serie . Er zitten een paar aflevering tussen die echt geniaal zijn. Duurt nog wel ff voor de NL-kijkers, maar de finale van seizoen 2 is gewoon zo goed .
2000 light years from home
  maandag 14 augustus 2006 @ 01:03:10 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40784790
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:33 schreef -Mo- het volgende:
Dr. Gregory House (Hugh Laurie) -- Topgozert en tevens geniale dokter
[afbeelding]

Dr. Lisa Cuddy (Lisa Edelstein) -- House' baas en tevens topmokkel
[afbeelding]

Dr. Eric Foreman (Omar Epps) -- Neuroloog en tevens excuusneger
[afbeelding]

Dr. James Wilson (Robert Sean Leonard) -- Kankerdokter en tevens House' enige vriend
[afbeelding]

Dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) -- Immunoloog en tevens lekker wijf
[afbeelding]

Dr. Robert Chase (Jesse Spencer) -- Intensivist en tevens Australiër
[afbeelding]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40789110
Ik heb gisteren het voorstukje gezien en ik was erg onder de indruk van Laurie's Amerikaanse accent
pi_40790499
house is echt een geweldige serie

en idd, finale van season 2 is zooo goed
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:42:57 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40793604
Ik ben erg benieuwd
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:53:10 #16
53267 TC03
pi_40793834
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:44 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb gisteren het voorstukje gezien en ik was erg onder de indruk van Laurie's Amerikaanse accent
Dat is inderdaad maf. Hij spreekt gewoon als een Amerikaan.
pi_40867861
morgen!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:43:31 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40867960
!
pi_40869134
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:53 schreef TC03 het volgende:
Dat is inderdaad maf. Hij spreekt gewoon als een Amerikaan.
Aangezien Hugh Laurie een Brit is, is dat niet zo vanzelfsprekend hoor
pi_40904449
Vanavond!!! Ik ga er lekker voor zitten met een wodka op de stenen.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_40904535
Ik ga ook kijken. Hoor alleen maar goeie dingen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:04:09 #22
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_40904927
Veel positieve reacties inderdaad. Ik ga vanavond ook kijken, vond het voorstukje ook erg leuk, dus ben benieuwd .
want de klop doet het niet.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:33:42 #23
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_40905682
Ik ga deze serie ook maar eens kijken. Hoor veel goede dingen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_40906868
House is erg tof, maar de teaser van SBS zuigt
Geeft niet echt een goed beeld van de serie.
pi_40917317
Zojuist:

House bij een patiënt terwijl hij in het zicht een pijnstiller neemt:

P: What are those?
H: Painkillers
P: Ah, for your leg?
H: No, because they're yummy!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
pi_40917365
heerlijke man inderdaad, het begin is goed, maar of het leukt blijft .... in ieder geval blijf ik nog wel een tijdje kijken.
pi_40918079
Ik denk dat dit wel een blijvertje is
pi_40918118
Geweldige vent, tot nu toe erg goed! En als we de verhalen mogen geloven wordt het alleen maar beter!
pi_40918170
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:13 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat dit wel een blijvertje is
Wat hij zegt.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:16:34 #30
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_40918205
Tot nu toe vind ik het goed! Ben alleen bang dat het volgende week dus tegelijk uitgezonden gaat worden met Prison Break....dat wordt dus een van de twee opnemen en bewaren voor de vrijdagavond...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 augustus 2006 @ 22:19:20 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40918324
What's that?
a painkiller
Ah.., for your back
No because they are yummie

pi_40918845
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
What's that?
a painkiller
Ah.., for your back
No because they are yummie

Nope. Leg, niet back. De patiënt had rugklachten. Niet de dokter. Opletten aub!
pi_40918950
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:57 schreef boneyard het volgende:
heerlijke man inderdaad, het begin is goed, maar of het leukt blijft .... in ieder geval blijf ik nog wel een tijdje kijken.
Ik kan je vertellen dat het écht leuk blijft.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 augustus 2006 @ 22:38:01 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40919246
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:30 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Nope. Leg, niet back. De patiënt had rugklachten. Niet de dokter. Opletten aub!
Het gaat om de laatste zin, de rest is slechts inleidend geneuzel en doet geen flikker af aan de grap.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:39:33 #35
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40919312
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat het écht leuk blijft.
Amen.

House seizoen 2 wordt nog beter dan seizoen 1 .
pi_40919342
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het gaat om de laatste zin, de rest is slechts inleidend geneuzel en doet geen flikker af aan de grap.
Geef je fout nu maar toe.....
pi_40919424
Heb het net voor het eerst gezien en het ziet er gaaf uit.

Weet alleen niet of ik het een heel seizoen leuk blijf vinden...
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 augustus 2006 @ 22:43:17 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40919461
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:40 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Geef je fout nu maar toe, anders had je mijn post niet voor 99% overgenomen met die ene correctie.

Niet je drol terug trekken.
Ik geef mijn fout toch toe?
Ik zeg er alleen bij dat je een grap uitlegt terwijl het niets veranderd aan de punchline en dus compleet nutteloos is en jij die persoon op de verjaardag bent die, als iedereen al brullend op de grond ligt te lachen, probeert een niets zeggen detail te verbeteren.

'Even stoppen met lachen jongens, zo ging de mop niet! De man was geen 45 maar 46!!'

-edit- en over drol terug trekken gesproken
pi_40920065
Leuke serie, ik blijf kijken

Daarmee bedoel ik trouwens dat ik ga proberen alles te downloaden, want TV kijken op gezette tijden lukt me maar zelden.
pi_40920253
Deze aflevering zag er een beetje oranje uit (en dan doel ik niet op die patiënt), maar gelukkig heeft het vanaf aflevering wel wat 'natuurlijker' kleuren.
Matig trouwens dat het niet in breedbeeld wordt uitgezonden. SBS .
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:01:21 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40920327
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef -Mo- het volgende:
Deze aflevering zag er een beetje oranje uit (en dan doel ik niet op die patiënt), maar gelukkig heeft het vanaf aflevering wel wat 'natuurlijker' kleuren.
Echt zonde. Die promo was wel breedbeeld geloof ik.

SBS .
pi_40920703
Hier trouwens een deleted scene uit de pilot, waarin onder andere duidelijk wordt dat Chase daar een jaar werkt, Cameron 6 maanden en Foreman 3 dagen.

(1ste minuut zit wel in de pilot)
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:19:16 #43
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_40921042
Vond het ook erg goed, ga het zeker volgen.

Zijn het losse afleveringen of zit er toch wel een lijn in met de vaste personages?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:32:04 #44
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_40921490
*hier ook post*

De pilot vind ik niet zo goed als de rest.

Curiosity, er zit opzich wel een verhaallijn in met House, vooral met Wilson en nog wat mensen die nog niet aan de orde zijn geweest. Dat maakt het juist een goeie serie, vind ik, omdat de personages echt veel diepte krijgen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:34:35 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40921566
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Curiosity het volgende:
Vond het ook erg goed, ga het zeker volgen.

Zijn het losse afleveringen of zit er toch wel een lijn in met de vaste personages?
Er komt naarmate het einde van seizoen 1 wel steeds meer een rode draad, alhoewel je ook nog steeds elke aflevering een aparte verhaallijn hebt met een patiënt (op enkele geweldige uitzonderingen na ).
pi_40921667
Op zich is de opbouw wel standaard elke aflevering - op een paar uitzonderingen na natuurlijk.

- Patiënt komt binnen, House vindt het niet interessant
- House neemt pillen voor z'n zere been
- Patiënt blijkt iets speciaals te hebben waardoor House opeens toch geïnteresseerd raakt
- Eerst drie keer een foute diagnose waardoor de patiënt bijna sterft, iedereen boos op House
- House neemt nog maar eens pillen voor z'n zere been
- Net op tijd tóch de juiste diagnose, patiënt gered, niemand meer boos op House

En tussendoor zeurt House nog even over het werk in de kliniek en behandelt ie daar een patiënt met een "grappige" aandoening.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:40:53 #47
53267 TC03
pi_40921738
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:38 schreef imago het volgende:
Op zich is de opbouw wel standaard elke aflevering - op een paar uitzonderingen na natuurlijk.

- Patiënt blijkt iets speciaals te hebben waardoor House opeens toch geïnteresseerd raakt
- Eerst drie keer een foute diagnose waardoor de patiënt bijna sterft, iedereen boos op House
- Net op tijd tóch de juiste diagnose, patiënt gered, niemand meer boos op House

En tussendoor zeurt House nog even over het werk in de kliniek en behandelt ie daar een patiënt met een "grappige" aandoening.
Jup soms wel, maar het blijft amusant om naar te kijken. Ik vind het zelf altijd een beetje een medische CSI.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:43:55 #48
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_40921809
Nou, ik hoor het al, de moeite waard dus.
Blijf zeker kijken.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_40922167
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:38 schreef imago het volgende:

Kut, nou hoef ik de rest ook niet meer te zien..
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:04:36 #50
71919 wonderer
pi_40922487
Het is een format-serie, ja. En daar moet je van houden.

Ik vind het niet zo'n probleem. Vrijwel alle detectives zitten zo inelkaar. CSI, Baantjer etc.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_40922571
Idd, het is best stand alone, op wat arcs na (die het nóg leuker maken ), maar het is zéker de moeite waard.
pi_40922772
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef -Mo- het volgende:
Zolang het niet anamorf is (zodat je TV niet 'in hoeft te zoomen' op het breedbeeld, zoals bij alle commerciele zenders in NL) hoeft het van mij niet in breedbeeld. Dan verlies je alleen maar kwaliteit.
pi_40922833
Hoe komen ze op het idee om Hugh Laurie voor een dergelijke rol te nemen? Briljant gecast, daar niet van, maar hoe kom je erop?

Ik ben geen fan van al die medische toestanden en in deze aflevering was het soms ook weer net ff te plastisch, maar ik denk dat ik em wel in mn kijkgedrag ga inplannen.

en stilletjes hopen dat RTL4 nog iets met Westwing gaat doen, maar das een andere kwestie.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_40922937
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:16 schreef Argento het volgende:
Hoe komen ze op het idee om Hugh Laurie voor een dergelijke rol te nemen? Briljant gecast, daar niet van, maar hoe kom je erop?
quote:
During Hugh Laurie's audition, David Shore says that Bryan Singer, one of the executive producers, said, "See, this is what I want: an American guy." Singer was completely unaware of the fact that Laurie is English.
Dat staat er iig op de IMDb trivia pagina van House.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:00:08 #55
71919 wonderer
pi_40926368
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:16 schreef Argento het volgende:
Ik ben geen fan van al die medische toestanden en in deze aflevering was het soms ook weer net ff te plastisch, maar ik denk dat ik em wel in mn kijkgedrag ga inplannen
Wen er maar aan, wil ik bijna zeggen. Het zit niet in elke aflevering (tenzij je de kijkjes aan de binnenkant van het lichaam ook niet ziet zitten), maar er zijn een aantal afleveringen die wel erger zijn dan de buis in haar keel...
pi_40927847
Ik vond de eerste aflevering niet super. Maar leuk genoeg om te blijven volgen.
pi_40928980
Ik weet nog niet echt goed wat ik van House moet vinden. Het karakter House is geweldig, lekker cynisch (die opmerking over zijn 'lekkere' pillen was briljant), maar de rest van de personages kon me niet zo boeien eigenlijk.

Het feit dat ze op een gegeven moment allemaal oranje waren irriteerde me mateloos. Ik dacht al dat het aan mijn tv lag, maar dat is dus gelukkig niet zo. Een aantal stukjes vond ik vrij goor...

De volgende aflevering ga ik zeker weer kijken; ik kan altijd nog afhaken
pi_40930353
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 07:39 schreef BobRooney het volgende:
Ik vond de eerste aflevering niet super. Maar leuk genoeg om te blijven volgen.
Idem.

Nog even kijken of ik het interessant kan blijven vinden!
You gotta learn to live
and live and learn
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:41:09 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40934080
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:24 schreef bladibladibla het volgende:
Ik weet nog niet echt goed wat ik van House moet vinden. Het karakter House is geweldig, lekker cynisch (die opmerking over zijn 'lekkere' pillen was briljant), maar de rest van de personages kon me niet zo boeien eigenlijk.

Het feit dat ze op een gegeven moment allemaal oranje waren irriteerde me mateloos. Ik dacht al dat het aan mijn tv lag, maar dat is dus gelukkig niet zo. Een aantal stukjes vond ik vrij goor...

De volgende aflevering ga ik zeker weer kijken; ik kan altijd nog afhaken
Dat is alleen in de eerste aflevering, de rest is normaal.
pi_40938866
Ik vind House echt briljant (de dokter, niet persé de serie opzich). Verder beetje hetzelfde als hier gezegd wordt, de rest van de personages is 'wel aardig' maar niet zo stoer als Dr. House zelf. Maar wie weet in aflevering 2 die ik vanavond ga kijken
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:08:33 #61
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_40942706
Gister de eerste aflevering gezien ! Deze serie blijf ik zeker volgen !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:21:36 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_40942977
Shit, gemist. Volgende week dan maar kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:12:34 #63
71919 wonderer
pi_40944119
Ik vind de rest van de karakters niet bijzonder, maar ze gaan wel diep. Allemaal duistere of trieste dingen uit het verleden enzo. En Wilson... je moet op seizoen 2 wachten voor hij interessant wordt, maar echt, ik heb lopen smullen van die afleveringen
pi_40960787
Ik had deel 1 al maanden geleden van een vriend gekregen onder het mom van 'moet je zien'. Maar ho eleuk ik deel 1 ook vond, ik had er gewoon geen tijd/zin in om het steeds op te zoeken om te downloaden. Maar nu wordt het gewoon in Nederland uitgezonden! Dit ga ik dus zéker volgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_40960790
Tijd om usenet aan te zwengelen volgens mij.

Eerste twee seizoenen zijn al druk aan het downloaden.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_40961924
Ik vond het ook wel een toffe serie
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40964706
Seizoen 2 staat trouwens op het punt van uitkomen op dvd in de US en UK. Voor de mensen zonder geduld, een breedbeeld tv of een dvd-fetish.

<enter signature>
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:20:17 #68
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_40967446
De eerste aflevering vond ik iig erg oké. Die opmerkingen van House, geweldig .
want de klop doet het niet.
pi_40969256
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:20 schreef HV het volgende:
De eerste aflevering vond ik iig erg oké. Die opmerkingen van House, geweldig .
Jep, goed bevonden!
Even downloaden allemaal dus
pi_40971031
Hmm, ik weet nog niet echt wat ik ervan moet denken maar het was opzich wel leuk genoeg om volgende week nog eens een keer te kijken. Ik moest wel gelijk aan Prison Break denken toen ik die juf zag in de openings-scene.
pi_40972336
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:49 schreef Kantar het volgende:
Hmm, ik weet nog niet echt wat ik ervan moet denken maar het was opzich wel leuk genoeg om volgende week nog eens een keer te kijken. Ik moest wel gelijk aan Prison Break denken toen ik die juf zag in de openings-scene.
In een andere aflevering zit Burrows
pi_40973271
Ik heb het normaal helemaal niet op medische series, maar het karakter van Laurie - geweldige acteur trouwens - maakt alles goed. Zapte er per ongeluk op donderdagavond, en zal hem blijven kijken. Nu hopen dat ze wel alle afleveringen in de goede volgorde tonen, daar zijn die NL zenders meestal erg slecht in.
And when your fingers find her, she drowns you in her body,
Carving deep blue ripples in the tissues of your mind.
pi_40973667
Ik kwam toevallig de reclame tegen, 'n kwartiertje voor de uitzending van donderdag en eigenlijk gaan kijken vanwege Hugh Laurie (die ik eigenlijk alleen ken van Blackadder) en was gelijk verslaafd...

Een heerlijk cynische zak als huisarts Becker (Ted Danson), maar dan niet als 'n comedy gebracht.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40978279
900.000 kijkers trouwens.

Edit: En de Nederlandse dvd box staat gepland voor 18 januari.

[ Bericht 59% gewijzigd door -Mo- op 20-08-2006 18:14:40 ]
pi_41125457
donderdag 24 augustus 2006, 21:30-22:30, sbs6
s01e02 parternity

Een familie arriveert in het ziekenhuis en claimt een afspraak met dokter House te hebben, wat helemaal niet kan omdat hij niet op afspraak werkt. De familie heeft een brief aan House gericht bij zich. House vermoedt dat de brief van Dokter Cameron is, maar besluit toch het 16-jarige familielid die met slecht zicht en nachtmerries kampt te helpen.
bron: tvgids.nl
pi_41125688
21:30 Ik zit alvast klaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:31:35 #77
71919 wonderer
pi_41140579
Wat vinden jullie eigenlijk van de muziek? Het doet mij enorm denken aan American Beauty...
pi_41140652
Ik baal ervan dat dit recht tegenover Prison Break staat...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:37:38 #79
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_41140788
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:33 schreef VoreG het volgende:
Je kan de laatste afleveringen van deel 1 van PB nog downloaden en meteen de eerste aflevering van deel 2 ik zie dan geen probleem met house
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_41141522
Goed dat dit topic nog in m'n AT staat.. vanavond weer kijken
pi_41143072
ik neem het ene op en kijk het andere.

[edit] hij blijft ook zo heerlijk bot

[ Bericht 63% gewijzigd door boneyard op 24-08-2006 21:37:58 ]
pi_41145684
Dit vond ik zeker wel een betere aflevering dan die van vorige week! Ik ben nu ook helemaal enthousiast over deze serie dus het zal wel moeilijk worden om me in te houden niet alles via ''omwegen'' binnen te halen ( ) maar gewoon wekelijks op SBS te kijken..

*zet House bij lijstje van leuke series*
pi_41159544
waar kan ik downloaden??
pi_41159640
Misschien een stomme vraag, maar in wat voor dvd regio zitten we in Nederland? Ik zag ergens House dvd's te koop (seizoen 1 en 2), maar ik ken onze regio niet eens
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:24:59 #85
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41159706
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar in wat voor dvd regio zitten we in Nederland? Ik zag ergens House dvd's te koop (seizoen 1 en 2), maar ik ken onze regio niet eens
Regio 2.

Volgens mij komt seizoen 1 in het Nederlands op 18 januari uit.
pi_41159833
Dan pas....(hoe weet je dat nou zo ver van te voren dan?)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:32:29 #87
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41159983
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Dan pas....(hoe weet je dat nou zo ver van te voren dan?)
Iemand hierboven zegt het:
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef -Mo- het volgende:
900.000 kijkers trouwens.

Edit: En de Nederlandse dvd box staat gepland voor 18 januari.
Maar goed, weet ook niet hoe hij daaraan komt.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:08:58 #88
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_41161266
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:33 schreef VoreG het volgende:
Ja en nu heb ik House dus niet opgenomen Balen! Maar Prison Break gaat bij mij echt even voor hoor!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_41168631
Ik las ergens dat het op een gegeven moment in Amerika ook al tegenover Prison Break stond geprogrammeerd en dat dat niet zo handig was voor de kijkcijfers.
pi_41168851
Kijkcijfers van gister:
quote:
House: 810.000 kijkers
Prison Braek: 773.000 kijkers
Toch nog wel PB gebeat...Netjes.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef sleepflower het volgende:
Iemand hierboven zegt het:
[..]

Maar goed, weet ook niet hoe hij daaraan komt.
R2 database op www.dvd-home.nl
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ergens dat het op een gegeven moment in Amerika ook al tegenover Prison Break stond geprogrammeerd en dat dat niet zo handig was voor de kijkcijfers.
Nee, ze zijn allebei te zien op hetzelfde network.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:21:21 #91
53267 TC03
pi_41168967
House > Prison Break.
pi_41168977
Ah, ik zie het al, het zat iets anders: Before the fall 2005 television season, FOX planned to move House from Tuesdays 9 p.m. to Mondays 8 p.m. for January 2006. However, the surprising success of the serial drama Prison Break (which later occupied the Monday 8 p.m. timeslot) nixed the plan. House remained airing Tuesdays 9 p.m., gaining even a bigger audience and cracking into the top 10 of most-watched primetime shows.
pi_41171696
Leuke serie, denk dat ik ze allemaal maar eens ga dow... lenen van een vriend van me
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:27:37 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41172537
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ah, ik zie het al, het zat iets anders: Before the fall 2005 television season, FOX planned to move House from Tuesdays 9 p.m. to Mondays 8 p.m. for January 2006. However, the surprising success of the serial drama Prison Break (which later occupied the Monday 8 p.m. timeslot) nixed the plan. House remained airing Tuesdays 9 p.m., gaining even a bigger audience and cracking into the top 10 of most-watched primetime shows.
PB is in Amerika niet echt een kijkcijferkanon hoor. Meestal rond de 8 miljoen kijkers, House scoort er tussen de 20 en 25 miljoen.
pi_41178759
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had deel 1 al maanden geleden van een vriend gekregen onder het mom van 'moet je zien'. Maar ho eleuk ik deel 1 ook vond, ik had er gewoon geen tijd/zin in om het steeds op te zoeken om te downloaden. Maar nu wordt het gewoon in Nederland uitgezonden! Dit ga ik dus zéker volgen.
Ik had precies hetzelfde, afl 1 had ik een tijdje terug al gezien en toevallig zag ik het gisteren weer op tv. Hier blijf ik ook naar kijken.
pi_41179083
Dit vond ik echt een 'ooooh hoooo!! 'stukje
quote:
Dr. Gregory House: [examining a baby] No fever, glands normal. Missing her vaccination dates.
Young Mother: We're not vaccinating.
Dr. Gregory House: Think they don't work?
Young Mother: I think some multinational pharmaceutical company wants me to think they work. Pad their bottom line.
Dr. Gregory House: Mmmm. May I?
[he takes the baby's frog and starts to do a gribbit noise with the baby]
Young Mother: [whispered] Sure.
Dr. Gregory House: Gribbit, gribbit, gribbit.
[the baby laughs]
Dr. Gregory House: All natural, no dyes. That's a good business - all-natural children's toys. Those toy companies, they don't arbitrarily mark up their frogs. They don't lie about how much they spend in research and development. The worst a toy company can be accused of is making a really boring frog. Gribbit, gribbit, gribbit. You know another really good business? Teeny tiny baby coffins. You can get them in frog green or fire engine red. Really. The antibodies in yummy mummy only protect the kid for six months, which is why these companies think they can gouge you. They think that you'll spend whatever they ask to keep your kid alive. Want to change things? Prove them wrong. A few hundred parents like you decide they'd rather let their kid die then cough up 40 bucks for a vaccination, believe me, prices will drop *really* fast. Gribbit, gribbit, gribbit, gribbit, gribbit.
Young Mother: [Frightened] Tell me what she has.
Dr. Gregory House: [long suffering] A cold.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:27:32 #97
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41179116
Waarom kopen de omroepen deze serie`s niet eerder??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_41179132
Geen idee. Het lijkt erop dat de hele wereld het al eerder heeft gezien.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:43:06 #99
71919 wonderer
pi_41179725
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Dit vond ik echt een 'ooooh hoooo!! 'stukje
[..]
Hij gaat soms wel heel ver ja Maar van hem pik je het ook gewoon
pi_41179866
Ik denk dat ik voor de medische tuchtraad sta na zo'n tekst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')