quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef Marinus het volgende:
Beschrijf wat er gebeurd als je iemand in een zwart gat ziet vallen. Hoe komt dat?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:02 schreef Marinus het volgende:
Correct, we weten niet wat er met degene gebeurd die in het zwarte gat valt maar we weten wel wat wij op Aarde zien. Het gaat me dus om wat een externe observeerder ziet gebeuren.
U is geweldigquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is het een primeur dat de stand al bijgewerkt is bij het openen van het topic?
Ik vind het netjes hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is het een primeur dat de stand al bijgewerkt is bij het openen van het topic?
Dat merkt diegene inderdaad. Maar een buitenstaander zal dat niet zien. Nog een hint; hoe dichter diegene bij het zwarte gat komt, hoe langzamer hij lijkt te gaan voor ons!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij/zij wordt volkomen uitgerekt
Er wordt vaak getheoretiseerd dat de voordeur van een wormgat een zwart gat is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou haal je het door elkaar, dat is een wormgat
Voorzover niet dood inmiddels.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:10 schreef Marinus het volgende:
Dat merkt diegene inderdaad.
*kijkt naar de kast waarin diverse boeken staan die het antwoord vast wetenquote:Maar een buitenstaander zal dat niet zien. Nog een hint; hoe dichter diegene bij het zwarte gat komt, hoe langzamer hij lijkt te gaan voor ons!
Je hebt 'm bijna! Dit is in ieder geval de goede weg!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
De persoon komt tot totale stilstand en verdwijnt plotseling.
Dit komt omdat het licht naar binnen wordt gezogen.
Een rondcircelende waterhoos van boven dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:12 schreef ChrisJX het volgende:
We zien een soort effect dat als je ziet als de badkuip leegloopt?
Daar wil ik me graag bij aansluiten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Erg leuke vraag
Maar wel zodanig theoretisch dat het er dus maar vanaf hangt welke theorie je aanhangt
Ook dat...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:14 schreef AntonDingeman het volgende:
het lastige van deze vragen is dat ze moeilijk te beoordelen zijn door de vraagsteller
Pet definitie onjuist wat je nu zegt. Op het moment dat er geen overeenstemming is over de algemeen geaccepteerd wetenschappelijke opvatting mag je het geen theorie noemen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Erg leuke vraag
Maar wel zodanig theoretisch dat het er dus maar vanaf hangt welke theorie je aanhangt
Zal ik dan maar het woord HYPOTHESE gebruiken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:14 schreef komrad het volgende:
[..]
Pet definitie onjuist wat je nu zegt. Op het moment dat er geen overeenstemming is over de algemeen geaccepteerd wetenschappelijke opvatting mag je het geen theorie noemen.
Alles wat niet bewezen is, is een theorie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:14 schreef komrad het volgende:
Pet definitie onjuist wat je nu zegt. Op het moment dat er geen overeenstemming is over de algemeen geaccepteerd wetenschappelijke opvatting mag je het geen theorie noemen.
De persoon komt inderdaad tot stilstand. Maar hij implodeert niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
De persoon komt tot totale stilstand en implodeert?
Dit komt door de enorme zwaartekracht en het licht dat naar binnen wordt gezogen
ril...kots...ril....kots...ril...kotsquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:36 schreef EricusMaximus het volgende:
Katie Melua heeft hem ook gedaan, geloof ik.
Haha, inderdaad niet zo'n bestequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ril...kots...ril....kots...ril...kots![]()
EricusMaximus +1
Niemand die Nina Simone aandraagt? Foei!
Tuurlijk Joe Cocker heeft alles gecoverdquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
Je had inderdaad nog Joe Cocker of The Animals kunnen aandragen als betere performers
Iedereen koffert tegenwoordig. Zelden dat ik nog iets origineels hoor...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk Joe Cocker heeft alles gecoverd
Maar hij deed het 40 jaar geleden alquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Iedereen koffert tegenwoordig. Zelden dat ik nog iets origineels hoor...
Dat is ook niets nieuws. Dat deed Nina Simone ook...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hij deed het 40 jaar geleden al
Grapevine is Gaye, Midnight special is Leadbellyquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Of Leadbelly..alhoewel ik dat niet realistisch acht.
En de Stonesquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook niets nieuws. Dat deed Nina Simone ook...
Indie-bands?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef AntonDingeman het volgende:
oh jeeee
ik krijg weer een deja vu zoals dat zelfde gedoe met die indie-bands ...
of biologie, waar ik zelf schuldig aan was
Oh men! Ik gokte Leadbelly nog voor Grapevinesquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Grapevine is Gaye, Midnight special is Leadbelly
Nembrionic +1
Zoiets dacht ik alquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh men! Ik gokte Leadbelly nog voor Grapevines
![]()
WTF is eigenlijk de defenitie van Indie-band? Spelen die Indiase muziek?quote:
Maar dat komt omdat Midnight Special Blues niet van Lead Belly is.quote:
Independent. Buiten grote platenlabels om.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
WTF is eigenlijk de defenitie van Indie-band? Spelen die Indiase muziek?
Ow... dus dat kan vanalles zijn...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Independent. Buiten grote platenlabels om.
Indie
Ja jong.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dus heb ik het punt nog wel verdiend?
Midnight special blues?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat Midnight Special Blues niet van Lead Belly is.
quote:MIDNIGHT SPECIAL BLUES - 19/10/2001
trad.
original: Dave Cutrell & McGinty's Oklahoma Cowboy Band (1926) - Okeh
> Er zou nog een oudere moeten bestaan van blueszangeres Sodarisa Miller in 1925. Melodie bovendien gebaseerd op Creole Belles, een ragtime-song van rond vorige eeuwwisseling. Oudste versie daarvan: Vess Ossman in 1902 (heruit op Piedmont-lp Ragtime - A Recorded Documentary (1899-1929). Mississippi John Hurt had dit op zijn repertoire en na hem ook Jim Kweskin, Arlo Guthrie en Taj Mahal.
cover: Sam Collins (1927) minder dan 5 exemplaren bewaard gebleven, Otto Gray & his Cowboy Band (1929) , Romeo Nelson (1929) als 11.29 Blues (The Midnight Special), Lead Belly (1934), Drukwerk (1982) als Schijn Een Lichtje Op Mij
> In de versie van Lead Belly is de Midnight Special een trein: de Golden Gate Ltd. tussen Houston en San Francisco en die onderweg langs de Texas State Prison in Sugarland reed waar Lead Belly voordien zat opgesloten en waar hij dit lied leerde. De cel die verlicht werd door de krachtige koplamp van de locomotief van die nachttrein, was volgens de plaatselijke legende die van de volgende gevangene die vrijkwam. Een mens moet toch ergens hoop uit putten. In de versie van Big Joe Turner is de Midnight Special ook een trein, maar hier is de fantasie toch wel danig op hol geslagen. Het zou een trein geweest zijn die enkel op zaterdag werd ingelegd om prostituees naar gevangenissen te voeren, ter verstrooiing van voorbeeldige bajesklanten. Wat er ook van zij, de Midnight Special werd een van de populairste prisonsongs in het zuiden van de States, vooral na een gevangenisopstand in 1923 in Houston. Een andere oude prisonsong, If You Ever Go To Jackson, maakt gebruik van dezelfde melodie.
bron: www.originals.be AANRADER SITE!
Joep van Lieshoutquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef AntonDingeman het volgende:
wanneer komt zomergasten er ook alweer op? en wie is te gast?
Ja, dat is volgens mij zo bij alle songs van leadbelly en consorten, toch? Die noem je toch originals, ofzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk is de echte schrijver dus niet te achterhalen
Ik ga even een vraag halen
Okayquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:57 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij zo bij alle songs van leadbelly en consorten, toch? Die noem je toch originals, ofzo?
Maar het ging mij er dus om dat Leadbelly een nummer Midnight Special heeft gemaakt, dus zonder het woord blues en volgens mij wat persoonlijke aanpassingen.
The Beatlesquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Deze vraag heb ik eerder gesteld maar was niet beantwoord:
In een uurtje had de Engelse groep(de groep die opviel door een vrouwelijke drummer,
) het nummer '
' opgenomen. Van producer Joe Meek moesten ze alleen nog even stampen op de trap. Toen de plaat uitkwam hoorde de groep een sterk veranderd lied. Het gestamp was hard in de mix opgenomen en de opname was versneld. Ze hadden er een grote hit mee, maar het bleef hun enige.
Vul de gaten in.
ChrisJX +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
Mitose?
Een band moet volgens mij toch iets meer presteren dan slechts één hit om na een kleine 50 jaar nog bekend te blijven...quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
Tjonge jonge....The Honeycombs
Even een nieuwe vraag maken.
LaBelle - Voulez-vous coucher avec moi ce soir (Lady Marmalade) (11 januari 1975)quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Een band moet volgens mij toch iets meer presteren dan slechts één hit om na een kleine 50 jaar nog bekend te blijven...
Het geeft in elk geval hoop aan Marco Prostato. Die hoopt nu dat-ie over tien jaar nog herinnerd wordt...quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Een band moet volgens mij toch iets meer presteren dan slechts één hit om na een kleine 50 jaar nog bekend te blijven...
Die hoeft niet meer herinnerd te worden. Heeft geld genoeg verdiend...quote:
Anton, het spijt me, dat nummer is uitgebracht onder de artiestennaam 'All Stars' en is niet het liedje dat ik bedoel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:26 schreef AntonDingeman het volgende:
groen als gras, johan cruijff
Wil je dan even de OP lezen? Met name het niet-opzoeken-gedeelte is vrij belangrijk. Als je dat doet, zul je ook lezen dat je een nieuwe vraag mag stellen. Neem de tijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:34 schreef geenaam het volgende:
Ja ik doe nu dan ook maar mee... Nu ik toch een puntje heb![]()
Taalgebruik vergt nog enige aanpassing. Wij wensen u een prettig verblijf verder.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:35 schreef geenaam het volgende:
Oh kut nu moet ik ook zeker de vraag verzinnen?
Dat niet opzoeken had ik al gelezen maar was even vergeten dat ik een vraag moest verzinnen. Maar hij staat er hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wil je dan even de OP lezen? Met name het niet-opzoeken-gedeelte is vrij belangrijk. Als je dat doet, zul je ook lezen dat je een nieuwe vraag mag stellen. Neem de tijd.
Littlequote:Op zondag 6 augustus 2006 20:35 schreef geenaam het volgende:
Wat is de achternaam van Malcolm X?
1 |
1 |
¿Qué?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ericus, noem even een categorie..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor de volgende vraag.. Spaanse taal het is..
Wat betekent: no tengo dinero, pero me gusta jugar al futbol?
Ericus Maximus +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:45 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik heb geen geld, maar ik vind het leuk voetbal te spelen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij mag nooit meer de categorie kiezen.
Volgens mij is de (slecht)valk de vijfde.quote:
en dan reken je gewoon "valk" goed?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Volgens mij is de (slecht)valk de vijfde.
Stanley_Climbfall +1
Ik ben wel vaker (heel ) coulantquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:57 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
en dan reken je gewoon "valk" goed?
maar goed jij bent de vraagsteller, jij beslist
Je hebt inderdaad ook nog torenvalken en boomvalken. En nog wel een paar geloof ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:57 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
en dan reken je gewoon "valk" goed?
maar goed jij bent de vraagsteller, jij beslist
Mja, in Nederland. De rest van de wereld kent veel meer valkensoorten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad ook nog torenvalken en boomvalken. En nog wel een paar geloof ik.
Volgens mij ligt het Balatonmeer een paar uur buiten Boedapestquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:01 schreef Palau het volgende:
Vlakbij dat meer dan (wat wil je weten).. Balaton-meer toch?
Die onthoud ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kortere woorden in rijtjes verhogen de snelheid.
Je zou kunnen zeggen dat het noch in Buda, noch in Pest is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:01 schreef Palau het volgende:
(wat wil je weten)..?
Maar je hebt toch ook open-water zwemmen of is dat niet op het EK?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het Balatonmeer een paar uur buiten Boedapest
Ze zwemmen in de Donau..?? Of..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Donau?
Mijn grote vriend AntonDingeman +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef AntonDingeman het volgende:
het is op een eiland midden in de donau
Wellicht...maar dat is geen reden om aan te nemen dat een stad ook daadwerkelijk AAN het water ligtquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:05 schreef Palau het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook open-water zwemmen of is dat niet op het EK?
Jij had mijn antwoord zeker wel goed gerekend?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:58 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker (heel ) coulant
vooral bij rijtjes
jazeker welquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef ChrisJX het volgende:
Jefferson was niet getrouwd.
Het clipje zal al wel een paar jaar oud zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mis Bush Senior in de line-up...
Stukje Read my lips.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Herstel, die zat er wel. Ging enkel een beetje snel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wel waar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Palau het volgende:
Dat wordt niet beweerd Chris.
Doe ik altijd. Scheelt gezeik. (dat quoten dan). Alfabetisch zetten doe ik meestal niet, omdat het al snel een puinhoop wordt met nieuwe namen onderzetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daffo, als je 119 opent, kun je het beste deze OP quoten. Taalfoutjes zijn eruitgehaald en stand is op alfabetische volgorde (met name bij mensen met 1 en 2 punt makkelijk). Ok?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wel waar.
"who then became the presidents and got a view from the white house loo on Penssylvania Avenue. George Washington was the first you see
Oh ik vatte dat op als : nu zitten de presidenten in White House en Washington was de eerste president van de VS.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wel waar.
"who then became the presidents and got a view from the white house loo on Penssylvania Avenue. George Washington was the first to see
Hillary beinvloedt toch wel een beetje, dus is deels in charge toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ze zeggen op het eind dat Bill én Hillary in charge zijn. Dat is natuurlijk alleen Bill.
Ja. Maar dat is een grapje van de schrijvers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ze zeggen op het eind dat Bill én Hillary in charge zijn. Dat is natuurlijk alleen Bill.
Nee..die zit erinquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:24 schreef geenaam het volgende:
Volgens mij mis ik Lincoln.
Ja, maar volgens mij hield Truman toen lachend die krant omhoog. Dat is dus wel waar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
Truman houdt een krant op met "DEWEY DEFEATS TRUMAN". En dat klopt niet.
Die krant was uitgegeven omdat men dacht dat de uitslag wel vast zou staan
-edit- ze hadden dus een beetje de huid van de beer verkocht
Die hield die krant de volgende dag op ja nadat zijn personeel die aan hem had gegeven als grap.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij hield Truman toen lachend die krant omhoog. Dat is dus wel waar.
Ja. Maar daarom is het bestaan van die krant nog niet onjuist.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hield die krant de volgende dag op ja nadat zijn personeel die aan hem had gegeven als grap.
-edit- truman had dus WEL gewonnen
Nee, Wilson werd in 1913 president en leidde de Amerikanen naar WO 1. Je moet het los zien van elkaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..er staat dat Woodrow Wilson de Amerikanen in 1913 naar de Eerste Wereldoorlog leidde...
Presentquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar is Asmo...? Als zelfverklaard Amerikanofiel moet hij het zo weten...
De Animaniacs bestonden toen ook nog niet, waar wil je heen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Het vrijheidsbeeld (die Animaniac) was er niet sinds het begin van de VS. van de VS, maar toen van Frankrijk.
Dat is ook mijn vraag aan jou. We komen er niet uit (we wachten eerst wel ff op Asmo), maar anders een hintje misschien?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:30 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
De Animaniacs bestonden toen ook nog niet, waar wil je heen?
Nee..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:30 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee, Wilson werd in 1913 president en leidde de Amerikanen naar WO 1. Je moet het los zien van elkaar.
Er wordt iets gesuggereerd in het filmpje door de Animaniacs. Het wordt niet gezongen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:31 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat is ook mijn vraag aan jou. We komen er niet uit (we wachten eerst wel ff op Asmo), maar anders een hintje misschien?
Nee...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:32 schreef geenaam het volgende:
De Amerikanen hielden zich afzijdig in WO1?
1917 , niet 1915. Feit blijft dat Wilson de VS de oorlog inhielp.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef Asmodian het volgende:
De 1e WO is pas in 1914 begonnen en VS is er pas in 1915 ingegaan, niet 1913!
Ze zingt iets in de trant van ".... four years with Buchanan, and then the civil war.... "quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:33 schreef Asmodian het volgende:
Het eerste dat ik zie is dat de Burgeroorlog niet uitgebroken is tijdens Buchanan maar tijdens Lincoln
Tuurlijk, stomquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:35 schreef Palau het volgende:
[..]
1917 , niet 1915. Feit blijft dat Wilson de VS de oorlog inhielp.
Inderdaadquote:
Zo he? Ik heb al 2 keer verklaard dat het niet in 1913 was...en nu wordt Palau's antwoord goed gerekend?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:35 schreef AntonDingeman het volgende:
Palau +1
denk dat dit het was, waar hij het punt voor kreeg?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef Palau het volgende:
De amerikanen vochten niet in Verdun en de overige genoemde plaatsen?
Die zei er het juiste jaartal bij...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo he? Ik heb al 2 keer verklaard dat het niet in 1913 was...en nu wordt Palau's antwoord goed gerekend?
Ja dagquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zei er het juiste jaartal bij...
Dat zeggen ze niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:40 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, de Wall Street Crash was tijdens Hoover, niet Coolidge
Deze ook hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:42 schreef Palau het volgende:
Ik wilde eerst meer van deze hoofdstedeninstinkers vragen, maar die waren al voorbijgekomen.
Ik vind het heel sneu voor je, maar je hebt wel gelijk. Dat is ook een grote fout inderdaad, stom dat ik die over het hoofd heb gezien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo he? Ik heb al 2 keer verklaard dat het niet in 1913 was...en nu wordt Palau's antwoord goed gerekend?
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef Palau het volgende:
Asmodian +1
En? Ik gaf het toch vóór die andere knakker?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik vind het heel sneu voor je, maar je hebt wel gelijk.
Echter gaf je dat antwoord pas ver nadat ik zei dat de fout die ik zocht niet in de songtekst stond.
Van deze heb ik het niet gezien in ieder geval, dus ik wist dat niet.quote:
Geeft nietsquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Palau het volgende:
[..]
Van deze heb ik het niet gezien in ieder geval, dus ik wist dat niet.
Verder ben ik nogal inspiratieloos op het moment met het bedenken van vragen die echt bij algemene kennis zouden horen.
"Die andere knakker" of Palau zei dat bij niet alle veldslagen in het filmpje Amerika betrokken was.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Ik gaf het toch vóór die andere knakker?![]()
Maar ná mij. En als we allebei gelijk hebben (volgens jou) dan gaat het er toch om wie er het EERST gelijk had? Of snap ik het spel nu niet?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:46 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
"Die andere knakker" of Palau zei dat bij niet alle veldslagen in het filmpje Amerika betrokken was.
Volgende keer doe ik de snelste planten, of is die ook al eens langsgeweest?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geeft niets
Die "snelle dieren"-vraag was ook al eens geweest. Dat blijf je nu eenmaal houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |