Je dweept met je intelligentie maar vooralsnog zie ik geen aanleiding om je zo te betitelen. Al moet je kennis in intelligentie niet met elkaar verwarren natuurlijk. Kortzichtigheid is in elk geval geen kenmerk van een intelligent persoon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
a) dat zal wel
B) Ik doe VWO, en verlaag me in tegenstelling tot jou niet tot het gebruik van woorden als ,,kankerstupid"![]()
![]()
Ik vind ook dat hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen, jij hebt gelijk![]()
Mijn god, wat ben jij triest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
a) dat zal wel
B) Ik doe VWO, en verlaag me in tegenstelling tot jou niet tot het gebruik van woorden als ,,kankerstupid"![]()
![]()
Oooooooooch schei uit, mensen die woorden als ,,kankerstupid" in hun vocabulaire inbegrepen hebben, zullen het nooit ver schoppen in de wereld.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooooooch schei uit, mensen die woorden als ,,kankerstupid" in hun vocabulaire inbegrepen hebben, zullen het nooit ver schoppen in de wereld.
Liever het woord kanker gebruiken als de Hagenees dat ik ben dan een of andere trut van de VWO te zijn die andere mensen niet eens kan accepteren in haar gesloten geest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooooooch schei uit, mensen die woorden als ,,kankerstupid" in hun vocabulaire inbegrepen hebben, zullen het nooit ver schoppen in de wereld.
Dit verbaast mij dus niks...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:00 schreef AMFan het volgende:
Intressant leesvoer:
bron: de morge (1 of ander belgisch blad/krant)
[..]
Ik accepteer andere mensen wel, alleen kijk ik neer op sommigen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Liever het woord kanker gebruiken als de Hagenees dat die ik ben dan een of andere trut van de het VWO te zijn die andere mensen niet eens kan accepteren in haar gesloten geest.
Omdat??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik accepteer andere mensen wel, alleen kijk ik neer op sommigen.![]()
Jij zei eerder in dit topic dat jij 'dit soort mensen uitgeroeid moeten worden'. Hoe kijk je nou hierop terug, dit gezeggende te hebben? Voel je je nu ook niet een 'beetje dom'...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Sommigen dat verdienen, en zie het neerkijken niet per direct als negatief, maar eerder als een gevoel van medelijden.quote:
Ik was een moment vol van brandende furie, dan zeg ik weleens wat ongenuanceerde dingetjes, dat heb ik wel vakerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij zei eerder in dit topic dat jij 'dit soort mensen uitgeroeid moeten worden'. Hoe kijk je nou hierop terug, dit gezeggende te hebben? Voel je je nu ook niet een 'beetje dom'...
En wij hebben dezelfde gevoelens richting jou.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Sommigen dat verdienen, en zie het neerkijken niet per direct als negatief, maar eerder als een gevoel van medelijden.
De nazi's hadden ook medelijden met het joodse volk...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Sommigen dat verdienen, en zie het neerkijken niet per direct als negatief, maar eerder als een gevoel van medelijden.
Omdat ze dingen doen op een manier wat jou niet aanstaat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik een gothic zie, zien ze er in mijn optiek zo droevig uit...het lijkt me niet dat ze daar zelf voor kiezen, en ja, dan heb ik medelijden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Omdat ze dingen doen op een manier wat jou niet aanstaat?
Waarom zou jij daar dan medelijden voor moeten hebben als ze er zelf voor gekozen hebben?
Ze kiezen er niet zelf voor?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik een gothic zie, zien ze er in mijn optiek zo droevig uit...het lijkt me niet dat ze daar zelf voor kiezen, en ja, dan heb ik medelijden.
Volgens mij ben je gewoon een beetje emotioneel onstabiel, ik zou eens een afspraak maken met een psych.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik een gothic zie, zien ze er in mijn optiek zo droevig uit...het lijkt me niet dat ze daar zelf voor kiezen, en ja, dan heb ik medelijden.
Maar het is dan toch meer een gevoel van 'jij bent raar, dus vraag je erom'?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien dat ze door hun depressieve gevoelens aansluiting zoeken bij andere gothics ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:15 schreef seto het volgende:
[..]
Ze kiezen er niet zelf voor?
Hoe worden ze het dan?
Precies ja, in jou optiek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel veel stabieler dan jij ooit was, nu bent en ooit zal zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een beetje emotioneel onstabiel, ik zou eens een afspraak maken met een psych.
Slechte opmerking, maar de 6 miljoen joden 'vroegen er ook om..'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar het is dan toch meer een gevoel van 'jij bent raar, dus vraag je erom'?
En mijn lul is veel groter dan die van jou..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel veel stabieler dan jij ooit was, nu bent en ooit zal zijn.
Deze reply wint het topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel veel stabieler dan jij ooit was, nu bent en ooit zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |