Leer andere te accepteren hoe ze zijn, hoe ze willen zijn, wat ze mooi vinden, wat ze luisteren, leer eens wat over ze, leer eens wat fucking introspectiever te worden, leer eens dat je niet met je domme kutkop de hele fucking dag voor TMF moet zitten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Met uitroeien bedoel ik niet vermoorden ,maar genezen ,zoals ik al eerder gepost heb, leer lezen![]()
Ze vallen op door hun kleding. Als ik door de stad loop, dan zie ik honderden droeve mensen, maar die zien er redelijk normaal uit..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening vorm gegeven op basis van observatie. Er zit een negeroide gothic bij mij in de klas, met zijn hele onderarm volgekrast met witte littekens. Dat lijkt mij niet gezond. Verder als ik gothic's over straat zie lopen komen ze zo droef op me over...
Ik ben geen arts of psycholoog. Ik verdiep me niet graag in zieke mensen. + Waarom zou ik over ze leren als ik weet dat ik me nooit prettig zal voelen met hun aanwezigheid.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Leer andere te accepteren hoe ze zijn, hoe ze willen zijn, wat ze mooi vinden, wat ze luisteren, leer eens wat over ze, leer eens wat fucking introspectiever te worden, leer eens dat je niet met je domme kutkop de hele fucking dag voor TMF moet zitten.
je geeft zelf het goede voorbeeld zeker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Leer andere te accepteren hoe ze zijn, hoe ze willen zijn, wat ze mooi vinden, wat ze luisteren, leer eens wat over ze, leer eens wat fucking introspectiever te worden, leer eens dat je niet met je domme kutkop de hele fucking dag voor TMF moet zitten.
Met mijn MAVO (dat is VMBO tegenwoordigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Lees verdomme eens wat over subculturen onnozel gansje. Echt, je komt zo grenzeloos dom over.![]()
Je geeft dus toe dat gothics zich abnormaal kleden?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze vallen op door hun kleding. Als ik door de stad loop, dan zie ik honderden droeve mensen, maar die zien er redelijk normaal uit..
Dat ze krassen bij de vleet komt niet door de subcultuur. Het is juist andersom... ze hebben iets meegemaakt, gepest, jeugdtrauma's, scheiding van ouders, of lelijk zijn, waardoor ze zich terugtrekken, zich niet thuisvoelen bij de shiny happy people, verwante zielen zoeken die elkaar vaak vinden via subcultuur en zo groepjes vormen en elkaar nadoen.
Ook echt goth eigen. Wat is je favoriete muziek: Noemen ze 200 bandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow ja, en in mijn fotoboek, heb ik alleen pure gothic genoemd
Je moet van die ultra-conservatieve Amerikaanse propagandastukjes gaan schrijven. Kun je volgens mij nog best een aardige duit mee verdienen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
+ over dat laatste. Als dit soort mensen dus op tijd zouden zijn met hulp zoeken, zou het niet gebeuren. Ze zouden zich beter voelen, en dus niet terug vallen in de gothic cultuur.
Sommige mensen hebben natuurlijk een wat bredere muzieksmaak dan andere mensen. Dat kan, nietwaar? En uiteraard noemt Toffe Ellende in zijn fotoboek enkel bands die goth maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:50 schreef frankium het volgende:
[..]
Ook echt goth eigen. Wat is je favoriete muziek: Noemen ze 200 bands![]()
Echt grappig vind ik dat.
Het is niet mijn smaak. Maar hey, we leven in een vrij land goddank. Dacht toch dat de tijd dat we mensen nawijzen die anders waren als wij achter de rug hadden (ik weet het, ik ben naief)..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat gothics zich abnormaal kleden?
+ over dat laatste. Als dit soort mensen dus op tijd zouden zijn met hulp zoeken, zou het niet gebeuren. Ze zouden zich beter voelen, en dus niet terug vallen in de gothic cultuur.
Na, een bepaald iemand zat in mn fotoboek te lurken. Vandaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:50 schreef frankium het volgende:
[..]
Ook echt goth eigen. Wat is je favoriete muziek: Noemen ze 200 bands![]()
Echt grappig vind ik dat.
Metalheads = goths, je weet toch? En door die rare emo-idioten, behoort punk ook tot de gothic. Qua kleding kan ik er geen touw meer aan vastknopen. Je moet het de kids wel nageven: ze zijn wel origineel in het bedenken van absurde ideeen. Maar vraag ze niet of ze ooit Monty Python hebben gezienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Vraag me af wat ze dan wel niet over Punks en Metalheads denkt.
Punks Metalheads,teknoheads en goa-wattes?? Niet mijn smaak, zal ze niet snel uitnodigen voor een gezellige soirée.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Vraag me af wat ze dan wel niet over Punks en Metalheads denkt.
Zeker ook een hekel aan Teknoheads, GOA-lui, "emos" en Gabbers.
Als je tegenwoordig HiM, Slipknot, Evanenance-nog-iets-toch-een-kut-band, Nightwish en/of Marilyn Manson luisterd mag je blijkbaar als puber je als Goth betitelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak. Maar hey, we leven in een vrij land goddank. Dacht toch dat de tijd dat we mensen nawijzen die anders waren als wij achter de rug hadden (ik weet het, ik ben naief)..
Ik denk dat een hoop kids die zich nu verkleden als gothic (ik denk dat die kids totaal niet weten waar ze mee bezig zijn en dat het totaal niks te maken heeft met de jaren 80 scene) een beetje die kant op geduwd worden. Al is het wel een modeverschijnsel. Ik wil wedden dat meer dan de helft blije BrEzaH hupperkutjes zijn, die met de stroom mee gaan. Ik heb daar nu ook niet meer zo'n kijk op. Ik kom ze soms nog wel eens tegen op feestjes en dan wil ik het gezellig houden, dan ga ik geen vragen stellen waardoor ze zich met hun bek vol tanden staan. Ik denk dat het probleem bij de opvoeding ligt waardoor jongeren sneller ontsporen dan vroeger.
A) Het is Goths.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
Dus je geeft gewoon toe dat de gothics van mijn ,,generatie" eigenlijk gewoon voor het meerendeel ontspoorde kinderen zijn? Eindelijk iemand die het met me eens is
a) dat zal welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
A) Het is Goths.
B) Dat zijn ze niet, ze zijn alleen in de illusie dat ze Goth zijn omdat ze gewoon kankerstupid zijn net als jij.
Je verlaagd je wel tot een paar levels lager door te schreeuwen over iets wat je kent en begrijpt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
a) dat zal wel
B) Ik doe VWO, en verlaag me in tegenstelling tot jou niet tot woorden als ,,kankerstupid"![]()
![]()
I guess you're right,.. maar ik verveel me, ik hou er dan wel van om Goth-bashers verbaal (al dan wel eigenlijk getypt) af te slachten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:03 schreef Ixnay het volgende:
Doe jezelf allemaal even een gunst en ga niet in discussie met "Met-Yvana".
Ze zegt in ieder topic gemiddeld 5 maal dat ze VWO doet, waar ze heel trots op is, ondanks dat ze blijft zitten op datzelfde VWO.
Heeft nooit gewerkt, weet niets van de wereld behalve wat ze uit haar schoolboekjes haalt en is wat levenswijsheid en ervaring betreft niet ouder dan 12 jaar.
Natuurlijk jongen, jij hebt gelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je verlaagd je wel tot een paar levels lager door te schreeuwen over iets wat je kent en begrijpt.
Ow jeeh, je doet aan VWO.. maar je bent nog steeds dom.
Dat weet ik en jij niet, het dringt jou alleen nog niet door in die gesloten brein van je.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen, jij hebt gelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |