abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:42:09 #251
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40852317
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Met uitroeien bedoel ik niet vermoorden ,maar genezen ,zoals ik al eerder gepost heb, leer lezen
Leer andere te accepteren hoe ze zijn, hoe ze willen zijn, wat ze mooi vinden, wat ze luisteren, leer eens wat over ze, leer eens wat fucking introspectiever te worden, leer eens dat je niet met je domme kutkop de hele fucking dag voor TMF moet zitten.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40852394
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening vorm gegeven op basis van observatie. Er zit een negeroide gothic bij mij in de klas, met zijn hele onderarm volgekrast met witte littekens. Dat lijkt mij niet gezond. Verder als ik gothic's over straat zie lopen komen ze zo droef op me over...
Ze vallen op door hun kleding. Als ik door de stad loop, dan zie ik honderden droeve mensen, maar die zien er redelijk normaal uit..

Dat ze krassen bij de vleet komt niet door de subcultuur. Het is juist andersom... ze hebben iets meegemaakt, gepest, jeugdtrauma's, scheiding van ouders, of lelijk zijn, waardoor ze zich terugtrekken, zich niet thuisvoelen bij de shiny happy people, verwante zielen zoeken die elkaar vaak vinden via subcultuur en zo groepjes vormen en elkaar nadoen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:44:17 #253
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_40852396
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Leer andere te accepteren hoe ze zijn, hoe ze willen zijn, wat ze mooi vinden, wat ze luisteren, leer eens wat over ze, leer eens wat fucking introspectiever te worden, leer eens dat je niet met je domme kutkop de hele fucking dag voor TMF moet zitten.
Ik ben geen arts of psycholoog. Ik verdiep me niet graag in zieke mensen. + Waarom zou ik over ze leren als ik weet dat ik me nooit prettig zal voelen met hun aanwezigheid.
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_40852409
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

je geeft zelf het goede voorbeeld zeker?
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_40852492
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef nozem het volgende:

[..]

Lees verdomme eens wat over subculturen onnozel gansje. Echt, je komt zo grenzeloos dom over.
Met mijn MAVO (dat is VMBO tegenwoordig ) is het zelfs mij gelukt om een vrije geest te ontwikkelen. Ik vraag me af wat je tegenwoordig moet kunnen om VWO te halen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:47:07 #256
142291 Met-Yvana
pi_40852497
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ze vallen op door hun kleding. Als ik door de stad loop, dan zie ik honderden droeve mensen, maar die zien er redelijk normaal uit..

Dat ze krassen bij de vleet komt niet door de subcultuur. Het is juist andersom... ze hebben iets meegemaakt, gepest, jeugdtrauma's, scheiding van ouders, of lelijk zijn, waardoor ze zich terugtrekken, zich niet thuisvoelen bij de shiny happy people, verwante zielen zoeken die elkaar vaak vinden via subcultuur en zo groepjes vormen en elkaar nadoen.
Je geeft dus toe dat gothics zich abnormaal kleden?

+ over dat laatste. Als dit soort mensen dus op tijd zouden zijn met hulp zoeken, zou het niet gebeuren. Ze zouden zich beter voelen, en dus niet terug vallen in de gothic cultuur.
pi_40852534
ow ja, en in mijn fotoboek, heb ik alleen pure gothic genoemd
pi_40852613
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow ja, en in mijn fotoboek, heb ik alleen pure gothic genoemd
Ook echt goth eigen. Wat is je favoriete muziek: Noemen ze 200 bands

Echt grappig vind ik dat.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_40852647
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:

+ over dat laatste. Als dit soort mensen dus op tijd zouden zijn met hulp zoeken, zou het niet gebeuren. Ze zouden zich beter voelen, en dus niet terug vallen in de gothic cultuur.
Je moet van die ultra-conservatieve Amerikaanse propagandastukjes gaan schrijven. Kun je volgens mij nog best een aardige duit mee verdienen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:52:04 #260
117776 OFfSprngr
pi_40852656
Ik schrijf niet eens me favo muziek op, heb meer dan 3600 artiesten over meer dan 100 genres en dagen aan muziek.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_40852695
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:50 schreef frankium het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben natuurlijk een wat bredere muzieksmaak dan andere mensen. Dat kan, nietwaar? En uiteraard noemt Toffe Ellende in zijn fotoboek enkel bands die goth maken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_40852751
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Je geeft dus toe dat gothics zich abnormaal kleden?

Het is niet mijn smaak. Maar hey, we leven in een vrij land goddank. Dacht toch dat de tijd dat we mensen nawijzen die anders waren als wij achter de rug hadden (ik weet het, ik ben naief)..

Ik denk dat een hoop kids die zich nu verkleden als gothic (ik denk dat die kids totaal niet weten waar ze mee bezig zijn en dat het totaal niks te maken heeft met de jaren 80 scene) een beetje die kant op geduwd worden. Al is het wel een modeverschijnsel. Ik wil wedden dat meer dan de helft blije BrEzaH hupperkutjes zijn, die met de stroom mee gaan. Ik heb daar nu ook niet meer zo'n kijk op. Ik kom ze soms nog wel eens tegen op feestjes en dan wil ik het gezellig houden, dan ga ik geen vragen stellen waardoor ze zich met hun bek vol tanden staan. Ik denk dat het probleem bij de opvoeding ligt waardoor jongeren sneller ontsporen dan vroeger.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:56:34 #263
117776 OFfSprngr
pi_40852799
Vraag me af wat ze dan wel niet over Punks en Metalheads denkt.
Zeker ook een hekel aan Teknoheads, GOA-lui, "emos" en Gabbers.
.
.
pi_40852824
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:50 schreef frankium het volgende:

[..]

Na, een bepaald iemand zat in mn fotoboek te lurken. Vandaar
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:57:24 #265
142291 Met-Yvana
pi_40852829
Dus je geeft gewoon toe dat de gothics van mijn ,,generatie" eigenlijk gewoon voor het meerendeel ontspoorde kinderen zijn? Eindelijk iemand die het met me eens is
pi_40852875
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Metalheads = goths, je weet toch? En door die rare emo-idioten, behoort punk ook tot de gothic. Qua kleding kan ik er geen touw meer aan vastknopen. Je moet het de kids wel nageven: ze zijn wel origineel in het bedenken van absurde ideeen. Maar vraag ze niet of ze ooit Monty Python hebben gezien
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:59:53 #267
142291 Met-Yvana
pi_40852914
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Zeker ook een hekel aan Teknoheads, GOA-lui, "emos" en Gabbers.
Punks Metalheads,teknoheads en goa-wattes?? Niet mijn smaak, zal ze niet snel uitnodigen voor een gezellige soirée.

Emo's vind ik maar belachelijk

Gabbers laat ik me niet mee in. Daar sta ik boven, omdat ze meestal erg racistisch, drugsgebruikend en homofoob zijn. Ook vind ik ze niet erg representatief voor mijn levensstijl.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:00:19 #268
117776 OFfSprngr
pi_40852935
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Het is niet mijn smaak. Maar hey, we leven in een vrij land goddank. Dacht toch dat de tijd dat we mensen nawijzen die anders waren als wij achter de rug hadden (ik weet het, ik ben naief)..

Ik denk dat een hoop kids die zich nu verkleden als gothic (ik denk dat die kids totaal niet weten waar ze mee bezig zijn en dat het totaal niks te maken heeft met de jaren 80 scene) een beetje die kant op geduwd worden. Al is het wel een modeverschijnsel. Ik wil wedden dat meer dan de helft blije BrEzaH hupperkutjes zijn, die met de stroom mee gaan. Ik heb daar nu ook niet meer zo'n kijk op. Ik kom ze soms nog wel eens tegen op feestjes en dan wil ik het gezellig houden, dan ga ik geen vragen stellen waardoor ze zich met hun bek vol tanden staan. Ik denk dat het probleem bij de opvoeding ligt waardoor jongeren sneller ontsporen dan vroeger.
Als je tegenwoordig HiM, Slipknot, Evanenance-nog-iets-toch-een-kut-band, Nightwish en/of Marilyn Manson luisterd mag je blijkbaar als puber je als Goth betitelen.
Van die lui die niet eens Siouxsie & the Banshees, The Cure, Bauhaus, Joy Division, New Order, Sisters Of Mercy, Christian Death en Fields Of Nephilim kennen.
.
.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:01:28 #269
117776 OFfSprngr
pi_40852980
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
Dus je geeft gewoon toe dat de gothics van mijn ,,generatie" eigenlijk gewoon voor het meerendeel ontspoorde kinderen zijn? Eindelijk iemand die het met me eens is
A) Het is Goths.
B) Dat zijn ze niet, ze zijn alleen in de illusie dat ze Goth zijn omdat ze gewoon kankerstupid zijn net als jij.
.
.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:02:29 #270
142291 Met-Yvana
pi_40853007
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:01 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

A) Het is Goths.
B) Dat zijn ze niet, ze zijn alleen in de illusie dat ze Goth zijn omdat ze gewoon kankerstupid zijn net als jij.
a) dat zal wel
B) Ik doe VWO, en verlaag me in tegenstelling tot jou niet tot het gebruik van woorden als ,,kankerstupid"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:03:24 #271
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_40853042
Doe jezelf allemaal even een gunst en ga niet in discussie met "Met-Yvana".
Ze zegt in ieder topic gemiddeld 5 maal dat ze VWO doet, waar ze heel trots op is, ondanks dat ze blijft zitten op datzelfde VWO.

Heeft nooit gewerkt, weet niets van de wereld behalve wat ze uit haar schoolboekjes haalt en is wat levenswijsheid en ervaring betreft niet ouder dan 12 jaar.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:03:24 #272
117776 OFfSprngr
pi_40853043
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:02 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

a) dat zal wel
B) Ik doe VWO, en verlaag me in tegenstelling tot jou niet tot woorden als ,,kankerstupid"
Je verlaagd je wel tot een paar levels lager door te schreeuwen over iets wat je kent en begrijpt.
Ow jeeh, je doet aan VWO.. maar je bent nog steeds dom.
.
.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:04:31 #273
117776 OFfSprngr
pi_40853078
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:03 schreef Ixnay het volgende:
Doe jezelf allemaal even een gunst en ga niet in discussie met "Met-Yvana".
Ze zegt in ieder topic gemiddeld 5 maal dat ze VWO doet, waar ze heel trots op is, ondanks dat ze blijft zitten op datzelfde VWO.

Heeft nooit gewerkt, weet niets van de wereld behalve wat ze uit haar schoolboekjes haalt en is wat levenswijsheid en ervaring betreft niet ouder dan 12 jaar.
I guess you're right,.. maar ik verveel me, ik hou er dan wel van om Goth-bashers verbaal (al dan wel eigenlijk getypt) af te slachten.
.
.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:04:39 #274
142291 Met-Yvana
pi_40853083
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:03 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Je verlaagd je wel tot een paar levels lager door te schreeuwen over iets wat je kent en begrijpt.
Ow jeeh, je doet aan VWO.. maar je bent nog steeds dom.
Natuurlijk jongen, jij hebt gelijk
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:05:55 #275
117776 OFfSprngr
pi_40853128
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Natuurlijk jongen, jij hebt gelijk
Dat weet ik en jij niet, het dringt jou alleen nog niet door in die gesloten brein van je.

Kijk, want het verschil hier is, ik KEN Goths en ik weet wat Gothic in houd, jij niet, dus ik ga bijvoorbeeld hypothetisch ook niet schreeuwen dat latijn bullshit is omdat ik er niets van weet.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')