Och, dat meiske is 17. Een kind nog. Laten we niet te streng zijn voor haar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis? Dat wordt nog lachen als je je ooit gaat verdiepen in post-modernisme, nihilisme, de romantiek en de neo-romantiek![]()
De duitse of de franse romantiek? Ik vind die beide stijlen persoonlijk niet aantrekkelijk. Mijn favoriete stijl is tochwel barok of rococo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis? Dat wordt nog lachen als je je ooit gaat verdiepen in post-modernisme, nihilisme, de romantiek en de neo-romantiek![]()
Hoeveel 'goths' ken jij persoonlijk. En dan bedoel ik niet, van zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och komop, Naar mijn inzien zijn de meeste gothic's depressief, maar dat is niet erg, daar hebben we goede therapie voor, en wat medicijnen. het probleem alleen is , dat ze uit zichzelf niet naar de psycholoog stappen, tja, dan moet je een handje helpen hè?
Denk je dat ik me met dat soort mensen inlaat? Ik praat er wel vaak over met mijn vriendinnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoeveel 'goths' ken jij persoonlijk. En dan bedoel ik niet, van zien.
Goths laten zich inspireren door al die stijlen, lijkt me erg interessant om verbanden tussen te leggen. Maar hey, ik ben maar vragensteller van beroep...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De duitse of de franse romantiek? Ik vind die beide stijlen persoonlijk niet aantrekkelijk. Mijn favoriete stijl is tochwel barok of rococo.
Marilyn Manson is geen Gothic, hij maakt Shock Rock en zuigt, goedkope immitatie van Boyd Rice en Trent Reznor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:00 schreef AMFan het volgende:
Intressant leesvoer:
bron: de morge (1 of ander belgisch blad/krant)
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je dat ik me met dat soort mensen inlaat? Ik praat er wel vaak over met mijn vriendinnen.
Volgens mij ben jij deel geweest van de Spaanse inquisitie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost heb, je hoeft je niet te verdiepen over gothic-gebroed, dit soort mensen moet je meteen veroordelen, en ook gelijk uitroeien !
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij deel geweest van de Spaanse inquisitie.
De romantiek gaat vooral over teruggaan naar de natuur. Ook de aantrekkingskracht tot mysterieuze zaken als de dood zijn wel in trek dacht ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Goths laten zich inspireren door al die stijlen, lijkt me erg interessant om verbanden tussen te leggen. Maar hey, ik ben maar vragensteller van beroep...![]()
En als jij zo graag van ze af wilt, wat is dan het probleem voor jou dat ze sterven?, daarnaast moeten personen die zo kanker ontwetend zijn eens sterven, jij zult niets toe voegen aan de samenleving durf ik het te zeggen?.. tuurlijk! breezer-hoer!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Deze mensen zijn niet alleen een gevaar voor de samenleving met hun depressiviteit, maar ook voor zichzelf ! Voor je hetweet snijden ze hun armen door, of steken ze anderen aan tot armensnijderij
Hoe kun je dan ooit een mening vormen, onafhankelijk van wat andere mensen zeggen? Ik weet dat je beeld totaal verstoord is door jouw generatie gothics.. die arme kinderen weten van gekkigheid niet wat ze allemaal met elkaar verwarren. Jij beweert hersens te hebben. Dan moet je daar doorheen kunnen prikken, en zelf een mening vormen op basis van verdieping. Al weet ik dat het je totaal geen fuck interesseert, waar het vandaan komt en wat het nou betekent... het is stoer om mee te lopen met de schaapjes van je school.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je dat ik me met dat soort mensen inlaat? Ik praat er wel vaak over met mijn vriendinnen.
Lekker strak nog..quote:
Jij bent te vaak naar de Efteling geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef Met-Yvana het volgende:
Gothics? Bwah, addergebroed is het !Laaghartig gepeupel , die zich overgeven aan onzin als satanisme en ander occult gezwets
.Ze moesten ze masaal arresteren, en in heropvoedingsklinieken plaatsen!
Uitroeien met wortel en tak !
Ik heb mijn mening vorm gegeven op basis van observatie. Er zit een negeroide gothic bij mij in de klas, met zijn hele onderarm volgekrast met witte littekens. Dat lijkt mij niet gezond. Verder als ik gothic's over straat zie lopen komen ze zo droef op me over...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoe kun je dan ooit een mening vormen, onafhankelijk van wat andere mensen zeggen? Ik weet dat je beeld totaal verstoord is door jouw generatie gothics.. die arme kinderen weten van gekkigheid niet wat ze allemaal met elkaar verwarren. Jij beweert hersens te hebben. Dan moet je daar doorheen kunnen prikken, en zelf een mening vormen op basis van verdieping. Al weet ik dat het je totaal geen fuck interesseert, waar het vandaan komt en wat het nou betekent... het is stoer om mee te lopen met de schaapjes van je school.
Zieke mensen moeten worden genezen, niet vermoord in mijn optiek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En als jij zo graag van ze af wilt, wat is dan het probleem voor jou dat ze sterven?, daarnaast moeten personen die zo kanker ontwetend zijn eens sterven, jij zult niets toe voegen aan de samenleving durf ik het te zeggen?.. tuurlijk! breezer-hoer!
Ahhhw, wordt je daar depressief van?,.. pas maar op dat je niet in jezelf gaat snijden terwijl je "emo" luisterd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening vorm gegeven op basis van observatie. Er zit een negeroide gothic bij mij in de klas, met zijn hele onderarm volgekrast met witte littekens. Dat lijkt mij niet gezond. Verder als ik gothic's over straat zie lopen komen ze zo droef op me over...
Eerst dood wensen en dan laten helpen?,.. kloontje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zieke mensen moeten worden genezen, niet vermoord in mijn optiek.
Het maakt me treurig om toe te zien dat de mensheid zich zo kan verlagen inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ahhhw, wordt je daar depressief van?,.. pas maar op dat je niet in jezelf gaat snijden terwijl je "emo" luisterd.
Lees verdomme eens wat over subculturen onnozel gansje. Echt, je komt zo grenzeloos dom over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening vorm gegeven op basis van observatie. Er zit een negeroide gothic bij mij in de klas, met zijn hele onderarm volgekrast met witte littekens. Dat lijkt mij niet gezond. Verder als ik gothic's over straat zie lopen komen ze zo droef op me over...
Met uitroeien bedoel ik niet vermoorden ,maar genezen ,zoals ik al eerder gepost heb, leer lezenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Eerst dood wensen en dan laten helpen?,.. kloontje.
Goths hebben een fascinatie voor gothische architectuur, ik noem de Dom van Keulen bijvoorbeeld, je ziet dat overal in terug. Teksten van veel hedendaagse gothic is een soort vorm van neo-kitischerige 19de eeuwse poezie. Soms is het lachewekkend, maar het kan ook mooi zijn. En het handelt vrijwel altijd over liefde, dood, verdriet... thema's die uitvergroot worden door dit soort mensen maar waar ieder mens mee te maken krijgt. Het zijn soms net mensen... maar ik blijf het over de echte hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De romantiek gaat vooral over teruggaan naar de natuur. Ook de aantrekkingskracht tot mysterieuze zaken als de dood zijn wel in trek dacht ik.
De franse Romantiek heeft veel met vrijheid te maken in de kunst, en de duitse meer met godsdienstige thema's
Waarin dit terugslaat op gothic's? Geen idee
grappig, dit denk ik ook over jouw 'soort'. Hersenloze, respectloos gepeupelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost heb, je hoeft je niet te verdiepen over gothic-gebroed, dit soort mensen moet je meteen veroordelen, en ook gelijk uitroeien !
kampioen generaliserenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:05 schreef misantropia het volgende:
[..]
maar ik vertik het om van die wit/roze sportkleding aan te doen en een of andere sport te beoefenen met een stel mensen die doen alsof de wereld vergaat als je de bal laat vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |