Dan heeft Microsoft nog eeuwen om de toffe features te kopieren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef JoMo0 het volgende:
11:24 am Leopard to ship in coming Spring
Sosumiquote:
Welk gedeelte van we don't give a fuck begreep je niet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
dat is een begin. bovendien erkent men officieel nog niks. weinig informerende artikelen op kbase.
maar ok, als jullie niet voor de problemen die ik heb gehad met mn macbook willen openstaan
jee macbookhitte? hoe kom je erbij?
het is buiten warmer! eerder een koeltoren op m'n schoot!
kleuren? ach, is toch gezellig een kleurtje!
en ach kernel panics, nog nooit van gehoord, gezoem evenmin. doe mij maar een macbook
of nee, doe mij er maar twee
![]()
Mjah, laten ze die tijd asjeblieft gebruiken om er nog iets echt boeiends van te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef Tomasso het volgende:
Dan pas?
wil je alleen horen over hoe goed en geweldig mac is?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welk gedeelte van we don't give a fuck begreep je niet?
Bij het bestellen? WTF?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:30 schreef Pheno het volgende:
In het weekend een macbook halen. Geil!
Al kan ik het morgen ook, maar mijn vrouw wilt er ook bij zijn
IRL, ik durf mensen aan te sprekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef Eland het volgende:
[..]
Bij het bestellen? WTF?![]()
Of haal je hem in een IRL store?
Nog steeds te duur imhoquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef Fluxi het volgende:
30" Cinema display now only $1999
Goedkoper dan die van Dell.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef Fluxi het volgende:
30" Cinema display now only $1999
Dope. Misschien wacht ik dan nog wel even.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:19 schreef nietzman het volgende:
Zal wel weer rond middernacht zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |