Dat wordt de OMT.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef Remzz het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er nog wel iets over de iPod komt, is namelijk nog geen woord over gezegt.
Niet echt interessant voor developers hè?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef Remzz het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er nog wel iets over de iPod komt, is namelijk nog geen woord over gezegt.
MS heeft al genoeg problemen met Vista, zie mijn eerste post in de laatste Apple SC. Laat ze eerst maar weer wat doen aan veiligheidquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
Grote kans dat ze de echte toffe dingen lang genoeg verborgen houden zodat MS ze niet in Vista kan stoppen.
Behalve als ze met costum games komenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet echt interessant voor developers hè?
Het is iig beter dan active desktopquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef tonks het volgende:
Dat live widgets gedoe wil ik toch wel ff zien!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:07 schreef Dementor het volgende:
De huidige macbook is toch warm zat?
De huidige macbook is toch kleurig zat?
De huidige macbook is toch koeachtig zat?
De huidige macbook is toch zoemend zat?
De huidige macbook is toch kernelpaniccend zat?
Sorry hoor maar wanneer rot je een keer opquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zonder ondersteuning voor andere protocollen is het helaasch nog niet veel soeps.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:15 schreef Pheno het volgende:
10) seriously enhance iChat = make it better - multiple logins, visibility, animated icons, video recording, and tabbed chats
Pffff, flikker nou eens op manquote:
Ik begin ook aardig moe van hem te worden, mijn macbook werkt gewoon 100% perfect.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wanneer rot je een keer op![]()
als je mij naar m'n bezwaren vraagt van de huidige macbook dat post ik die.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wanneer rot je een keer op![]()
Koop dan niet het eerste exemplaarquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
als je mij naar m'n bezwaren vraagt van de huidige macbook dat post ik die.
dat jij daar misschien niet tegen kan is jouw zaak.
ik heb zelf dat ding gehad en er zoveel problemen mee gehad dat je je misschien kan voorstellen dat ik op een nieuwe zit te wachten.
Dan is dit nu niet het moment om zoiets te posten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik heb zelf dat ding gehad en er zoveel problemen mee gehad dat je je misschien kan voorstellen dat ik op een nieuwe zit te wachten.
iChat for world domination!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zonder ondersteuning voor andere protocollen is het helaasch nog niet veel soeps.
Stuur dan terug en koop een HP.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
als ik een product koop verwacht ik niet een soort beta tester te zijnquote:
nee, want als de vraag gesteld wordt dan moet ik daar mee wachten met antwoorden totdat jullie zeggen dat ik mag antwoordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is dit nu niet het moment om zoiets te posten.
1 keer is genoeg, 50 keer is heeeeel erg strontvervelend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het WWDC te maken . Zeur.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
als ik een product koop verwacht ik niet een soort beta tester te zijn
ze zijn toch ook niet goedkoper dan normaal?
Elk normaal mens weet dat er kinderziekten in producten zijn. Stuur het beestje op en vraag een vervangend exemplaar, klaar. Apple heeft het "gele vinger syndroom" bij iemand ook al vervangen, dus zo moeilijk doen ze niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
als ik een product koop verwacht ik niet een soort beta tester te zijn
ze zijn toch ook niet goedkoper dan normaal?
tel je even mee?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
1 keer is genoeg, 50 keer is heeeeel erg strontvervelend.
Zal eens tijd wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef tonks het volgende:
Leopard praatje word afgerond
Het is WWDC, ik denk dat niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef Remzz het volgende:
GMTAquote:
dat is een begin. bovendien erkent men officieel nog niks. weinig informerende artikelen op kbase.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elk normaal mens weet dat er kinderziekten in producten zijn. Stuur het beestje op en vraag een vervangend exemplaar, klaar. Apple heeft het "gele vinger syndroom" bij iemand ook al vervangen, dus zo moeilijk doen ze niet.
Dan pas?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef Pheno het volgende:
Leopard in Spring 2007
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |