Dus die bolletjes zijn eigenlijk niets anders dan lossen thee, maar dan in een portie "gebold"..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:08 schreef teigan het volgende:
ik heb vandaag van die theebloemen gekocht, kleintjes van jasmijn voor kopjes thee, een grote voor een pot..
De jasmijnbolletjes vallen uit elkaar, en die grote weet ik nog niet, nog niet geprobeerd
die kleine jasmijnbolletjes wel voor mijn gevoel... Die grote weet ik nog niet, die ga ik zometeen even uittesten denk ik...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dus die bolletjes zijn eigenlijk niets anders dan lossen thee, maar dan in een portie "gebold"..
Ziet er inderdaad gaaf uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef teigan het volgende:
Die grote is gaaf!!! Daar komt echt ineens een bloemetje uit het midden zetten... Ik heb een foto gemaakt met mobieltje, die volgt nog!
[afbeelding]
Hier hangt hij nog bovenin de pot, ondertussen is hij wel naar beneden gezakt...
Een rare, verwarrende site.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Again het volgende:
Tipje: http://www.mrstea.nl/
Alle losse thee voor 1 euro per 50 gram!
Heeft iemand daar al ervaring mee?
Voor ik meteen 10 verschillende smaken bestel
Je kunt ze ook bestellen bij de theefabriek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:03 schreef The_stranger het volgende:
Iemand ervaring met een zogenaamde theebol of -bloem?
[afbeelding]
Is het alleen voor de looks, of voegt het daadwerkelijk nog wat toe aan de smaakervaring?
Uhhh, poetsen? Ik schrob m'n theepot ook eens per jaar met tandpasta, werkt primaquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie geen last van thee-aanslag op je tanden?
En wat kun je tegen thee-aanslag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |