abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45202510
ik heb ze ook wel eens gezien, Simon Levelt verkoopt ze ook..
Ik ga ze nog een keer proberen, maar volgens mij is de bloem ook de thee zeg maar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45202519
Zijn er hier meer 'losse thee liefhebbers' die de Pickwick Tea Leafs (en dan met name de groene thee variant) wel erg goed te pruimen vinden? Losse thee geeft je meer controle over je smaak enzo, maar dit komt akelig dicht in de buurt van goede thee, en dat voor Pickwick... (wel duur btw).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_45214052
de rolls roys onder de theesoorten = Groene thee pure (dus niets anders erin)
dan aanvullen met een flinke klap rietsuiker en je maakt mij echt gelukkig, drink ik ongeveer liter per dag van
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_45239856
losse thee vind ik persoonlijk lekkerder, maar het is zo een gedoe
pi_45319443
ik heb vandaag van die theebloemen gekocht, kleintjes van jasmijn voor kopjes thee, een grote voor een pot..

De jasmijnbolletjes vallen uit elkaar, en die grote weet ik nog niet, nog niet geprobeerd
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45322855
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:08 schreef teigan het volgende:
ik heb vandaag van die theebloemen gekocht, kleintjes van jasmijn voor kopjes thee, een grote voor een pot..

De jasmijnbolletjes vallen uit elkaar, en die grote weet ik nog niet, nog niet geprobeerd
Dus die bolletjes zijn eigenlijk niets anders dan lossen thee, maar dan in een portie "gebold"..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:07:25 #132
37887 Dauthi
Progressive
pi_45323684
Simon Levelt Biologisch Earl Grey.

btw Rooibos is GEEN Thee, het is een totaal andere plant die niks met thee te maken heeft.
Voor de TS als je een theebal gebruikt of een filter om je thee me te maken heb je geen theeblaadjes in een thee die je met hele blaadjes zet
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_45325417
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:43 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dus die bolletjes zijn eigenlijk niets anders dan lossen thee, maar dan in een portie "gebold"..
die kleine jasmijnbolletjes wel voor mijn gevoel... Die grote weet ik nog niet, die ga ik zometeen even uittesten denk ik...
pi_45325801
Die grote is gaaf!!! Daar komt echt ineens een bloemetje uit het midden zetten... Ik heb een foto gemaakt met mobieltje, die volgt nog!

Hier hangt hij nog bovenin de pot, ondertussen is hij wel naar beneden gezakt...

[ Bericht 48% gewijzigd door teigan op 13-01-2007 21:06:17 ]
pi_45327805
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef teigan het volgende:
Die grote is gaaf!!! Daar komt echt ineens een bloemetje uit het midden zetten... Ik heb een foto gemaakt met mobieltje, die volgt nog!

[afbeelding]

Hier hangt hij nog bovenin de pot, ondertussen is hij wel naar beneden gezakt...
Ziet er inderdaad gaaf uit Maar ik neem aan dat die bloemen en het groen thee is, of in ieder geval smaak geeft?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_45328811
ja, klopt, het is gewoon thee verder.. Hij smaakt ook wel goed vind ik...
pi_45329540
waar ka nje die bloemen kopen?
pi_45329573
ik heb hem bij de simon levelt vandaan.. Die van mij heet Flower Fairy, maar als je op de site kijkt staat er ook nog wel een andere..

Ik heb ook de jasmijn parels, maar die zijn niet zo mooi als deze..
pi_49180573
Tipje: http://www.mrstea.nl/

Alle losse thee voor 1 euro per 50 gram!

Heeft iemand daar al ervaring mee?
Voor ik meteen 10 verschillende smaken bestel
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:52:08 #140
97745 Thorical
finding a way
pi_49277718
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Again het volgende:
Tipje: http://www.mrstea.nl/

Alle losse thee voor 1 euro per 50 gram!

Heeft iemand daar al ervaring mee?
Voor ik meteen 10 verschillende smaken bestel
Een rare, verwarrende site.
Ze hebben meer theebloemen heeft dan soorten witte thee.
Het geeft me niet het gevoel dat ze echt into thee zijn.
En als je denkt dat je alle losse thee voor 1 euro per 50 gram kunt krijgen dan kan je wel eens bedrogen uitkomen.
Sommige thee is die ene ¤ niet eens waard en de "speciale' theeën krijg je echt niet voor dat bedrag.
pi_49331310
veel thee is zo chemisch en zit vol met parfum. De enigste thee die een beetje natuurlijk is, heb ik in Ukraina gevonden in twee smaken: Kers (heel sterk ook) en sinaasappel.

Die producten worden via Duitsland ingevoerd maar ik krijg geen respons op informatie aanvraag van dat bedrijf.
pi_49337549
Heb ook maar niet besteld.. Effe langs de tuinen gegaan en voor 20 euro ingeslagen
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:19:27 #143
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_49435453
Nog steeds maar 1 thee topic? en is al zo lang open?
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:22:09 #144
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_49435547
er zijn toch wel iets meer theeliefhebbers dan dit
  Boks-Chick woensdag 16 mei 2007 @ 11:34:37 #145
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_49435951
wat lievvv!

Een thee-topic wat sinds augustus 2006 al op de derde pagina is beland!

lolwut
pi_49436171
Thee .

Brandnetel en kamillethee .

Heermoes, venkel en saliethee .
pi_49440275
Hebben jullie geen last van thee-aanslag op je tanden?

En wat kun je tegen thee-aanslag doen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_49442954
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:03 schreef The_stranger het volgende:
Iemand ervaring met een zogenaamde theebol of -bloem?

[afbeelding]

Is het alleen voor de looks, of voegt het daadwerkelijk nog wat toe aan de smaakervaring?
Je kunt ze ook bestellen bij de theefabriek.
Het is wel lekkere thee maar ik vind het wel erg duur, het is niet iets om dagelijks te doen vind ik.
Ze hebben daar sowieso veel lekkere thee en over het algemeen nog behoorlijk betaalbaar.

Ik ben ook een echte theeleut, ik heb meerdere theepotten en niet alleen omdat het mooie theepotten zijn. Ik heb aparte potten voor witte / groene thee, een aparte pot voor zwarte thee en een aparte voor gearomatiseerde thee.

Edit: En sinds afgelopen weekend nog een potje die ik voor de gele en oolong thee gebruik.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_49445315
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie geen last van thee-aanslag op je tanden?

En wat kun je tegen thee-aanslag doen?
Uhhh, poetsen? Ik schrob m'n theepot ook eens per jaar met tandpasta, werkt prima wel goed naspoelen

Thee, heerlijk! niet zo heerlijk: thee uit een automaat. Jakkes. Ik moet nodig een waterkoker op m'n werkplek neerzetten.
pi_49453342
kan iemand mij trouwens uitleggen waarom je je theepot niet mag afwassen?
Heb dat nooit begrepen haha.

Bosvruchtenthee van de Tuinen vind ik trouwens niet echt lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')