Hele wilde Gokquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik zoek ook een liedje, en wel deze te verstaan:
tadadadadada (heel erg zomers ritme/deuntje) en dan lift ya leg up, lift ya leg up... En dan weer: tadadadaaa
het is meer een soort R&B nummer met een lekker deuntje er tussen door, het is volgens mij al een relatief gezien oud nummertje maar wel erg lekker!
Wie helpt mij met deze vage omschrijving?
Ik ben vaak in de Tropics geweest... maar ik zou niet weten welk nummer je bedoelt, ook niet qua deuntje e.d...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:50 schreef renz0r het volgende:
In lloret de mar (Spanje) hoorde ik dagelijks in disco tropics een aanstekelijke dance nummer. Hij begon eerst met: amor amoooooooooooooorrrrrrrrr
Waarna een rustige (arabische?) beat kwam die later opgezweept werd naar een dancebeat. Soort vioolachtig geluid.
Wie helpt mij?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:28 schreef bartrid het volgende:
toch niet alweer Maria mena - Just hold me die al zo'n 1000 keer langsgekomen is?
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiertquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ik zoek een liedje van zo man ofzo die heeft pech op zo weg en eensch komt hij paar "indianen" tegen stapt hij uit loopt ie met ze mee wordt zo indiaan maar later als het donker is stap hij gewoon weer als Normaal mens in de auto en rijdt verder.
het liedje of de Band heet iets van : "mir"
het is wel een duits nummer zag op het op MTV
dankequote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert
Je zou bijna gaan denken dat ze het expres doen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:28 schreef bartrid het volgende:
toch niet alweer Maria mena - Just hold me die al zo'n 1000 keer langsgekomen is?
Dat is het nummer Ripassa.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek nog een nummer en ik denk dat die van gigi dagostino is, hij draaide die namelijk en de sound was ook aardig van hem.
Je hoort een stem het volgende zeggen: bimpauw bassa kabassa bimpauw bassa kabassa
Iemand een idee?
Fifth Avenue - The Onequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik zoek een nummer, dat hoor ik wel eens in de kroeg, tis een beetje een 80's nummer, en het tempo wisselt nog wel wat, dan gaat het wat sneller en zingen ze zo: you're the one in need!
De rest van de tekst vergeet ik altijd
Weet iemand misschien welke ik bedoel? Bvd dank
Captain Hollywood Project - Flying Highquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:25 schreef Domineesje het volgende:
Vrouwelijke vocal: "I saw you fly, I saw you high" iemand die de ID weet (jaren 90 veel in extreme gedraaid)
"You're the one that I want" van John Travolta en Olivia Newton-John?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik zoek een nummer, dat hoor ik wel eens in de kroeg, tis een beetje een 80's nummer, en het tempo wisselt nog wel wat, dan gaat het wat sneller en zingen ze zo: you're the one in need!
De rest van de tekst vergeet ik altijd
Weet iemand misschien welke ik bedoel? Bvd dank
neenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Captain Hollywood Project - Flying High
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |