Titel weet ik niet.quote:
"Oooh la la" van The Wiseguys.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:45 schreef Begiristain het volgende:
Hoe heet het nummer waar dit filmpje meebegint?
Say oh-lala..?
Volgens mij is het geen cover, het lijkt alleen verdacht veel op "Music sounds better with you" van Stardust.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef Woffel het volgende:
Van wie is het nummer Madonna - Get Together gecoverd? ik dacht fleetwood mac, maar een zoekactie hierop heeft ook weinig zin gehad........
Heb ooit eens ergens gelezen dat het geïnspireerd is op Chaka Khan - Fate.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef Woffel het volgende:
Van wie is het nummer Madonna - Get Together gecoverd? ik dacht fleetwood mac, maar een zoekactie hierop heeft ook weinig zin gehad........
Help, ik zoek... #171 ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:19 schreef PietjePuk2 het volgende:
Help, ik zoek een nummer:
Komt uit een reclame van Coca Cola: iets met honeybee's en appletree's.
Dat zingt die negerin in dat liedje
shakira ft wyclef / hips dont lie ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef vinniel83 het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest(en) en titel van een nog niet zo'n heel oud nummer.
Het nummer wordt in 2 talen gezongen, engels en een taal wat lijkt op spaans, verder is het een dance achtig nummer. Het wordt door een man en vrouw gezongen btw.
Wie kan me helpen?
Dat had hem inderdaad kunnen zijn maar het was een ander nummer, heb hem inmiddels gevonden was Akcent - Jokero.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:33 schreef Heidi- het volgende:
[..]
shakira ft wyclef / hips dont lie ?
Thx voor het veranderen van de OP!.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
OP ingevoegd , TT aangepast en sticky.
have fun!
Colonel Bagshot - Six Day War.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Koepert het volgende:
Question!!
Ja anders was ik hier ook niet![]()
Dj Shadow ft Mos Def - Six Days. Welk sample zit daar in verwerkt? De stem die zingt bedoel ik dan. "at the starting of the week....etc.etc."
conjure one - tears from the moon , misschien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef Louterman het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op SLAM fm een nummer wat werd aangekondigd als de favoriet van Tiesto, alleen weet ik niet hoe die plaat heet. Het was iets met moon en sun volgens mij .
Spanje en Italianenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:54 schreef iosubSyS het volgende:
Was in Spanje afgelopen week in een van de uitgaansgelegenheden.
Daar werd een trancy nummer gedraait beetje Seven Nation Army achtige tune, en alle italianen gingen helemaal uit hun dak op deze track..
Iemand enig idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |