Ik dacht dat iemand anders 't ging doen, maar werd ongeduldigquote:
ja, Oblivion dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:08 schreef raistlin6 het volgende:
je bedoelt neverwinter nights, het klopt niet, maar ligt er in mijn pc kast wel bovenop.
ondertitel:
the elder scrolls.
Om dit soort dingen tegen te gaan:quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:12 schreef raistlin6 het volgende:
die opmerking snap ik niet anton... bedoel je dat iemand maar 2 antwoorden mag geven, of 2 antwoorden moet geven? of moet wachten op de volgende hint of wat?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:13 schreef EricusMaximus het volgende:
Olé.
Noem de juiste staten bij onderstaande bijnamen:
The Last Frontier - Californie
The Grand Canyon State - Colorado
The Golden State -Californie
The First State - Massachussets?
Sunshine State - Californie
Garden State - New York
Empire State - New York
Mount Rushmore State - Ehhh ... South Dakota?
Lone Star State - Texas
Ow ok.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:14 schreef EricusMaximus het volgende:
De officieuze regel bij alle trivia spellen is dat je twee antwoorden mag geven, dan moet wachten op een bevestiging/ afkeuring of een nieuwe post van de vraagsteller.
In dit geval poste jij na mijn eerste gok, dus mocht ik er weer twee antwoorden bij gooien.
Zo is hij compleetquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:17 schreef Asmodian het volgende:
Sunshine is natuurlijk Florida
Mt Rushmore staat in...S Dakota?
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Zo is hij compleet
Asmodian +1
The Last Frontier - Alaska
The Grand Canyon State - Arizona
The Golden State - California
The First State - Delaware
Sunshine State - Florida
Garden State - New Jersey
Empire State - New York
Mount Rushmore State - South Dakota
Lone Star State - Texas
Voor de oplettende kijker, ze stonden dus op alfabetische volgorde, voor uw gemak.
quote:Dus als je eenzaam bent
Je weet dat ik hier ben, wachtend op jou
Ik ben gewoon een richtkruis
Ik ben maar een schot verwijderd van jou
En als je hier verlaat
Laat je me gebroken, verbrijzeld, levend
Ik ben gewoon een richtkruis
Ik ben maar een schot... dan kunnen we sterven
Helemaal!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:32 schreef EricusMaximus het volgende:
Franz Ferdinand - Take me out?
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 12:38 schreef komrad het volgende:
geef je nu zelf et antwoord???
Eendenkroosfamilie om precies te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:39 schreef Asmodian het volgende:
kroos in dat geval?
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:44 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Nee
Maar ik maak het wel heel makkelijk. Kijk maar :
[..]
Eendenkroosfamilie om precies te zijn
Asmodian +1
makkelijk als je het weetquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Maar ik moet nu helaas echt gaan, dus ff een makkelijke
Bij het Sail evenement is een van de grote evenementen de 'mock-battle'. Welke twee schepen leiden de aanval op elkaar?
de Amsterdam klopt alvastquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:53 schreef komrad het volgende:
Groene Draeck en Stad Amsterdam??
Zo issie helemaal goed!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:53 schreef vosje505 het volgende:
amsterdam en de batavia?
Zie je wel dattie makkelijk wasquote:
oke oke hij was makkelijkquote:
tabak op het postkantoor????quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef komrad het volgende:
Postkantoor?
yep, geen probleem hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:01 schreef vosje505 het volgende:
[..]
tabak op het postkantoor????
en ook de ako niet
neequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:06 schreef ChrisJX het volgende:
Gran Canaria, Tenerife en Lanzarote toevallig?
dat is juistquote:
quote:
Wat je al niet kunt leren van de Da Vince Codequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef dndiek het volgende:
Ik weet alleen dat Fibonacci zo'n cijferreeks heeft
er hing altijd zo'n poster van die reeks in het wiskunde-lokaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat je al niet kunt leren van de Da Vince Code
Bij ons hingen verschillende posters van Escherquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:31 schreef dndiek het volgende:
er hing altijd zo'n poster van die reeks in het wiskunde-lokaal
Die hingen er ook nogquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bij ons hingen verschillende posters van Escher
De gulden snede geeft ook de verhoudingen in het menselijke lijf weer. De ontbrekende naam, een architect, is wereldberoemd geworden met zijn architectuur, waaronder La Tourette, waarbij hij heel veel gebruik maakte van de gulden snedequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:53 schreef Soempie het volgende:
?? ok nou als je de opvolgende cijfres in de rij van fibonacci deelt krijg je de gulden snede
Bingoquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:55 schreef Soempie het volgende:
corbusier
een hint maar je had hem al niet meer nodigquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef komrad het volgende:
[..]
een hint maar je had hem al niet meer nodig
Nog even samenvattend de gehele relatie
La Tourette is een van de meest beroemde gebouwen van Le Corbusier. Le Corbusier maakte in zijn architectuur veel gebruik van menselijke verhouding, weergegeven in zijn beroemde modulor, en volgend uit de gulden snede. De gulden snede is gebaseerd op een wiskundige reeks die door Fibonacci ontwikkeld is
wie zouden er dan nog meer op (kunnen) staan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:10 schreef Soempie het volgende:
Misschien helpt het als ik zeg dat Picasso hier hoertjes heeft afgebeeld![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:13 schreef ChrisJX het volgende:
Twee andere hoertjes?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:14 schreef EricusMaximus het volgende:
hoerenlopers?
De pastoor en de burgemeesterquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:15 schreef Soempie het volgende:
en nu (volgens Picasso) twee typische hoerenlopers??
Hint voor de een: ieder stadje een ander schatjequote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:25 schreef Soempie het volgende:
rode kruis ziekenhuis in beverwijk
sorrie, flauw
Super tentoonstelling ookquote:
quote:
Jaar of 5 geleden al, ik zou best nog een keer willenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
je bent er geweest!
![]()
beetje jaloers
Ik ben er geweest, maar vond er niets aan. Allemaal van dat weirde gedoequote:
Baggins and Balings reken ik alletwee goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:30 schreef Soempie het volgende:
bilbo balings is de hobbit
mag het in het nederlands
En? zijn ze hetzelfde in het Nederlands?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:32 schreef ChrisJX het volgende:
dndiek maak de lijst compleet
Yepquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:33 schreef Soempie het volgende:
En? zijn ze hetzelfde in het Nederlands?
Ik heb 'em vanochtend uitgelezenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Tering
Het boekje was wel aardig, maar het maakte niet zo'n indruk dat ik die leipe dwergennamen ook heb onthouden
Warmquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:37 schreef Homdeck het volgende:
Won een medaille op zowel zomer- als winterspelen?
Correctomundoquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zomer, winter en paralympics! met Jan Mulder
samen op de tandem met een gehandicapte geloof ik. Was ie niet blind?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:40 schreef ChrisJX het volgende:
Hij raakte later gehandicapt of wat?
Op de tandem als begeleider van een blinde sporterquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:40 schreef ChrisJX het volgende:
Hij raakte later gehandicapt of wat?
Jan Mulder is een zeer slecht ziende wielrenner uit Twello. Straathof reed in Athene met hem.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
samen op de tandem met een gehandicapte geloof ik. Was ie niet blind?
Idd, Sven Hannawaldquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hannawald?
klopt Stanley +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
schermen, paardrijden, veldlopen, schieten, zwemmen
?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:54 schreef dndiek het volgende:
was het niet in Tokyo op het wk?
Homdeck +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:02 schreef Homdeck het volgende:
Forward en knickerbockers
Ok de vraag verkeerd begrepenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, in Tokyo werd dat oude record verbroken, inderdaad op een WK.
Maak het nog maar wat ergerquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tokyo staat ook al in de vraag?
Dit is de 10equote:Op zondag 6 augustus 2006 15:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ray Charles
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je ook een volledig lijstje ergens? Ik dacht nog aan Kenny Rogers.
quote:Het initiatief voor het lied werd genomen door Harry Belafonte. We are the world werd geschreven door Michael Jackson en Lionel Richie. De artiesten die meezongen waren: Dan Aykroyd, Harry Belafonte, Lindsey Buckingham, Kim Carnes, Ray Charles, Bob Dylan, Sheila E., Bob Geldof, Daryl Hall, James Ingram, Jackie Jackson, LaToya Jackson, Marlon Jackson, Michael Jackson, Randy Jackson, Tito Jackson, Al Jarreau, Waylon Jennings, Billy Joel, Cyndi Lauper, Huey Lewis, Kenny Loggins, Bette Midler, Willie Nelson, John Oates, Jeffery Osborne, Steve Perry, The Pointer Sisters, Lionel Richie, Smokey Robinson, Kenny Rogers, Diana Ross, Paul Simon, Bruce Springsteen, Tina Turner, Dionne Warwick en Stevie Wonder.
Racoon leek mij ook het meest lastig hier.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:16 schreef dndiek het volgende:
Bart van der Weide
Martin Buitenhuis
Pascal Jakobsen
Huub van der Lubbe
Dinand Woesthoff
Dat is inderdaad het woord waar ik op doelde, correct geschreven levert het negen medeklinkers achter elkaar op.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef dndiek het volgende:
die heb ik pas gelezen:
slechtstschrijvende
Ik heb de edit ook gezien, maar het gaat om een typefout neem ik aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:32 schreef Homdeck het volgende:
slechtstschrijvende waarschijnlijk
edit: heb jij geëdit of ben ik dyslectisch?
dat neem ik ook aan , maar het is handig als het er even bijgezet wordt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb de edit ook gezien, maar het gaat om een typefout neem ik aan.
Dat is triest. Hou wel van voetbal maar post nooit in VBL trouwens.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nu zitten we hier met 3 VBL-ers. Ik had gisteren mensen die Van Gaal en Van Galen niet herkenden vanaf een foto.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Spanje
omg, je hebt gelijk!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:41 schreef Homdeck het volgende:
Dat lijkt het Van der valk restaurant bij Breukelen wel.......
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef Soempie het volgende:
beijng?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Is dat iets anders dan Peking?
Stanley_Climbfall +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bangkok
Jojoortje +1quote:
Geeft niet. We're learning as we go...quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
Oke andere vraag dan maar... excusez moi!
Goed zo! (Of was deze weer te makkelijk?)quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Luna gewoon?
Voetballiefhebber, maar VBL-ontwijker Homdeck +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:03 schreef Homdeck het volgende:
amelie?
daar heb ik andere sites voorquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voetballiefhebber, maar VBL-ontwijker Homdeck +1
uitmuntendquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Quincy Jones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |